![]() |
de nieuwe Decapitated
http://www.decapitated.net/negation.jpg
hele cd is al te downen, maarja voorproefje: http://earache.com/bands/decapitated/mp3/the_fury.mp3 |
ik zal t eens checken
|
duimpje
|
knipoog
|
Om toch maar even wat over t nummer te zeggen :P
Ik vind die mp3 erg goed klinken, niet origineel, maar t knuppelt iig goed. Het lijkt een beetje op Krisiun zonder ontzettend veel gepiel vind ik. Toch maar eens de hele plaat luisteren als ie uit is |
hehe sjonguh!
|
Citaat:
maar toch zit et allemaal erg goed in elkaar kweeniet of je Nihility en Winds of Creation cd's kent? |
nee die heb ik nooit geluisterd eerlijk gezegd
|
eens ff de plaat ergens vanaf snoepen.
|
Citaat:
|
Ik heb hem al een paar dagen en hij is zeer goed te pruimen. Eindelijk een fatsoenlijke drumsound. (y)
Die vergelijking met Krisiun is trouwens op het hele album een stuk minder. Dit is een stuk subtieler en geraffineerder. |
ik heb ?? sphere of madness??
|
Decapitated zit ook wat technischer in elkander dan Krisiun (niet dat dat afbraak doet aan Krisiun)
|
Citaat:
|
ik vind die van "..... so here's a monkeys fucking an astronaut" leuker
|
Citaat:
|
Ik blijf natuurlijk niet aan het verwijderen.. :nono:
|
:(
|
:( sorry
|
Death metal toch?
Ik down. |
Strakke plaat ja, maar goed het is Decapitated he.
|
Vet man! (y)
|
Sorry Antoon, maar ik moet er niets van hebben. Overigens wel strak gespeeld, en dit is echt Krisiun10.
|
krisiun? poep in je oren?
|
Citaat:
|
vette plaat.
heb toch wel uitgekeken naar deze CD sinds Nihility, want die heb ik toch redelijk vaak geluisterd. ze zijn zeker gegroeid, én de drumsound is een stuk beter :) |
strak
en dan niet strak als in 'sTrAkKe ScOoOtAr hEbBiE dAaR', maar strak als in 'jezus wat beukt dat technisch gezien toch hard' |
Citaat:
nee. |
doen ze goed in polen
|
Citaat:
|
C:\Mijn documenten\My Received Files\03_-_Decrepit_Birth_-_Thought_Beyond_Infinity.mp3
dit is ook wel brute shit |
Citaat:
|
met dank aan onze viking in het noorden
|
spawn of possession is kut, op die laatste cd staat maar 1 nummer dat de moeite waard om te luisteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahahaha Booyaah!
en sjoerd, geen dank (y) |
Citaat:
|
Citaat:
gast, ik heb je fotopagina gezien, no way dat jij voor een viking door kan gaan |
Citaat:
|
hehe, ohja, pantera (y)
ok, maar pietertje het bakkertje is de wickie de viking van s.com, dus helaas |
Citaat:
"Nou, de uberblekkie van het forum komt weer met tips (:rolleyes: )" Maar zoals ik al zei, LAAT MAAR. |
oh, uit het noorden
podver, nou snap ik m |
huizen ligt helemaal niet in het noorden
elburg daarentegen al een stuk meer :p |
helburg? ken je toevallig de band Portall?
|
Citaat:
|
ach, het idee van 'ik sta een half uur laderzat een verhaal tegen iemand op te hangen waar ie geen reet van begrijpt omdat ie 150 kilometer meer naar het zuiden woont' is nogal ehh...ja, dat blijft hangen :)
|
download 'm nu van je schijfje kereltje :)
hehe wat een madness in dit topic (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |