![]() |
dove en slecht horende mensen
hallo
willen jullie even jullie mening over doven en slecht horende mensen geven ??????????? * wat vinden jullie ervan # kan er wat aan veranderen |
hoe kan je dr nou iets van vinden?? het is gewoon zo
|
*wat vind ik ervan?
waarvan? #kan er wat aan veranderd worden? nee, volgens mij niet. Naja, een slechthorende kan een gehoorapparaat nemen, maar een dove.. Volgens mij bestaat er nog niet iets waardoor een dove weer kan horen... |
Ehm, misschien is er een of andere operatie die sommige vormen van doofheid kan herstellen, maar dat weet ik verder niet, en wat valt er over te vinden? Ik denk dat ze allemaal anders zijn, nietwaar?
|
mijn broer is slechthorend, en dat is misschien wel de vervelendste handicap. ik bedoel, als iemand doof is, is dat duidelijk en wordt er vanzelfsprekend rekening mee gehouden, bij iemand die slechthorend is niet zo zeer.
|
vanwaar dit topic?
|
Wat zeg je?
|
Wat is ervan vind? Euh ja rot dat ze niet kunnen horen, maar dat verandert niets aan de persoon zelf.
En wat ik eraan kan veranderen? Duidelijke articuleren zodat ze beter kunnen liplezen???? Vage vragen... |
Ieder mens is gelijk :)
Beethoven was ook doof toch :o |
wil je wat duidelijker typen ik versta je niet...
|
kan niet lezen wat je zegt :confused:
|
wat een leuke grap.
|
Citaat:
Je kunt niet erg veel van dove of slechthorende mensen vinden. Rottig voor hen. Mijn opa was slechthorend maar daar kon je wel gewoon normaal mee comuniceren. Duidelijk praten en de mensen aankijken. |
Citaat:
|
die boef bij bassie en adriaan is ook zo kicken!
wat zeggieeee? ow zeg dat dan! |
Ik vind ze stom. :(
|
Citaat:
|
ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt met die vraag :|
|
Citaat:
Ik heb geen speciale mening over doven en slechthorenden, ik vind het wel erg vervelend voor ze. :( |
Citaat:
Mn vader hoort heel slecht maar is te eigenwijs om een gehoorapparaat te nemen... Zwaar irritant is dat, voor hem maar ook voor ons! |
Citaat:
|
ik vind het heel leuke mensen :|
|
Ik vind er niks van. Evenveel als mensen zonder die handicap:)
|
Citaat:
|
:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar mijn weten heeft Wawl gewoon zijn naam terug. Zn sig en ava zijn ook hetzelfde als van de oude Wawl. Bovendien post hij dagelijks en heb ik dat Thomas al een paar dagen niet zien doen. Wawl is dus gewoon Wawl
|
Dit is met stip het domste topic dat ik ooit heb gezien.
Net als dat je vraagt wat je van mensen met 1 been en rood haar vindt :confused: |
Citaat:
kijk maar uit, je brengt nog mensen op ideeen voor een vreemd topic ;) |
Ik vind dat dove en slechthorende mensen verboden moeten worden. Zo goed?
|
Citaat:
|
k vraag dit voor een stukje in me werkstuk daarin moest ik aan verschillende mensen vragen wat zij van dove en slechthorende mensen vonden
|
ik ben met mijn rechteroor doof..............
dus wrom zijn ze stom wawl??slaat nerges op ik ben toch niet minderwaardig ofzo daardoor :s ik hoor btw wel redelijk goed hoor alleen met 1 oor maja.... |
Citaat:
Belachelijk dus... lang leve het sarcasme:D |
Citaat:
|
kuttopic dus opflikkeruh !!!
SLOTJE ofzo ! |
Citaat:
|
Citaat:
K U T T O P I C D U S S L O T J E :D |
maja ik draai altijd automatisch naar mensuh toe , vinden mensuh die mij nog niet goed kennen en aan mijn dove oor zitten gek :)
maja wat ik al zei Schijt aan en nu mag er wel is een Fber komen om er een mooi hangslot erop te gooien |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind ze irritant. ;) In m'n klas zit er ook één... dan zeg je iets en zit je ze niet-begrijpend glimlachend aan te kijken. Dan zeg je het nog een keer - geen reactie. Nog een keer: "Huh? Wat zeggie??" *zucht*... :D :p
|
Citaat:
wat kan je er wat aan veranderen??? |
Citaat:
|
Citaat:
dom dom dom |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: