![]() |
Wat is jouw laatste aanwinst ?
ik heb er geen.
|
dus je hebt nog nooit wat gekocht :eek: :rolleyes:
Volgens mij was het trouwnes niet de bedoeling van dit soort topics dat ze bleven komen, allene maar eens in de zoveel tijd.. |
Citaat:
En die periode is nu aangebroken dus daarom is er nu zo'n topic. |
Rol koekjes
2 bossen rozen Naamloze shawl, maar wel warm 2 nieuwe boxers |
1 ham-kaas croissantje
rose afzaktruitje hele lange parelketting zwart kanten hempje |
spijkerrokje! :D en zwarte muts :D
|
Nieuwe Revu en een dvd, Freddy Got fingered
|
een armbandje, niet duur, geen merk
maar wel leuk http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg deze dus |
boeddha beeldje......
|
kadootjes
|
2 riemen van de h&m,
ps2 spelletje, lord of the rings en 2 kaartjes voor cabaret voorstelling :) |
Foto's! Laatste 'normale' fotorolletje ontwikkeld --> vanaf nu digi cam
|
een vakantie naar Griekenland :cool:
|
LOTR triologie boeken
|
Cd van Jewel ; Pieces of You
|
Een lijst met anti-rook-argumenten.
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eh. laatste aanwinst geen idee kroket ofzo |
hopelijk een voldoende op mn examen wiskunde (y)
|
Citaat:
|
Zwart met groene boothals trui,
zwarte pantalon en zwart/oranje instappers met een recht-opstaande punt, heel vetjes. |
Kvraag me toch af waarom op Muziek topics wel op een koele manier verneukt kunnen worden..
-sigaretten. |
- zwarte maillot :D
- sigaretten daar gaat mijn goede voornemen :o |
-blauwe spijkerbroek, stretchstof
-zwartgrijs gestreepte trui met coll (= :cool: ) -zwart roze gestreepte trui met hele lage hals (ik presteer het altijd achter te lopen op de mode :P) -shirt met lange mouwen. hmm.. echt GROOT, maar heerlijk. Staat een vent op ofzo.. de kleuren die erop staan zijn zwart roze en wit -rood vest bij elkaar net 100 euro. Leuk die uitverkoop :) |
|
Citaat:
een Refused tshirt van iemow-kor, maar dat gaat ie eerst opsturen (y) |
bwoah nice shoes! (y)
nieuw: - zwarte bh - zwart v-hals shirtje - zwart shirtje met grijs hoofd, heel brede hals - grijs t-shirtje met rits als hals - gestreepte (geel, rood blauw ensu) trui - spijkerbroek met gele stiksels en rood. - grijs t-shirtje |
kersen oorbellen H&m
|
Ik ben vrijdag voor het laatst de stad ingeweest. heb toen een aantal dingen gekocht:
levi's spijkerbroek bruin mutsje oorbellen beige schoudertas (van vaag merk) broodjes bij bakker bart wit blousje |
2 witte boxers van Björn Borg
Coltrui van Filippa-k Schoenen van Manfield. |
Citaat:
|
shampoo en een playstation spel :o
|
-zwart kanten truitje met 3/4 mouwen
-zwarte uitlopende broek -hemdje dat morgen bedrukt gaat worden -nog een hemdje met kant oeh, uitverkoop! |
truffels van Huize van Wely voor mn moeder,morgen jarig :o
Leisure suit Larry - Love for sale :cool: King's Quest - Mask of Eternity had zin in spelletjes, en ik speelde vroeger de oude versies :) |
Kleding:
*Bruin kort, beetje uitstaand rokje met kitscherige bloemen --> Zipper *Bruine en gestreepte sokken (Noa Noa) --> Noa Noa *Rood shirtje (Rendez-vous Paris) --> Spiegelbeeld *Creme-kleurig wollig tasje met kantbekleed hengsel en heel mooi sluitinkje --> Parissiene *Zwarte handschoentjes --> Parissiene *Zwarte hogen laarzen, rood leer gevoerd (*kwijl*) (Antonia) --> Antonia *Zwart kanten beha met witte versieringen (Aubade) --> LinCherie *Zwart kanten string (H&M) --> H&M *Zwarte sokken met Tinkerbel (H&M) -->H&M Eten: *Witte bagel met bieslook creamcheese en een groot gemengd sapje --> Bij m'n vrienden van Bagels&Beans |
parfum: mystery (naomi campbell)
olijfgroene trui met wijd uitlopende mouwen en hangende kraag speciaal riempje uit de kringloopwinkel olijfgroen shirt met lange wijd uitlopende mouwen en een weirde oosterse print op de voorkant,op de achterkant soort oosterse leeuw (of soortgelijk dier) kleurrijk shirtje met allemaal grote weirde bloemen en pareltjes erop genaaid |
een nieuwe jas
hij is super lichtgrijs donkergrijze strepen op mouw kort en gwoon cool :cool: |
Citaat:
|
roze v-hals shirtje & blauw blousje
|
|
XAFAX-kaart
sigaretten aansteker kauwgom |
mp3 speler
kan van het lijstje "to buy" geschrapt worden |
een nieuwe shawl en een nieuwe jas, alleen maar kleding toch?
|
- Ruzie. :mad:
|
Citaat:
Ruzie. En een tasje. <3 (van Pliene gekregen voor mijn verjaardag <3) |
Een zak schepsnoep (€ 2,04)
Een reep butterscotch chocolade (€ 0,40) Een frikandel bij de FEBO :cool: (€ 1,00) De Wereld van Tolkien (boek) (€ 32,50) |
CD van Mos Def - We are hiphop me you everybody
|
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg
deze schoentjes van n vriendin gekregen :) en verder heb k nieuwe haarband, chineesachtig shirtje en groen vestje :) |
Citaat:
spijkerbroek, divided h&m elastiekjes, etos pak schriften, bruna |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |