![]() |
Keith Caputo solo?
Wat vinden jullie ervan
Ik vind het helemaal te funk! :D |
Ok dan.
|
M'n broer vindt het geweldig.
Ik niet. |
Ach, je went d'r aan ;)
Nee maar t'is wel leuk. Niet iets dat ik erg snel opzet ofzo. |
luister er heel af en toe naar. de muziek gaat me zo snel vervelen.
|
ja vind het erg nice , was laatst naar concert in effenaar maar moet zeggen dat het me na anderhalf uur wel ging vervelen
|
Ik heb hem ook pas geleden een keer voor het eerst gezien zn albums, vooral de oude en de pure vind ik geweldig en luister ze opzich regelmatig maar ik weet niet ik had het indrukwekkender verwacht.. het was wel gaaf en interessant en boeiend alleen net niet..
|
verveelt idd erg snel.
hij heeft zo'n saaie zeikstem, vond ik ook al bij Life of Agony |
Citaat:
Keithy heeft de mooiste stem (van stemmen die ik ken) op deze aardkloot! Wie het beste de stem van zijn ziel laten horen?? |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Wat NOU??! :confused:
|
Citaat:
just benieuwd.. |
helemaal te funk?!?!
hij maakt mooie liedjes ja |
Ok dan, krijg nogal commentaar op mijn taalgebruik, dus...
Keith caputo is een erg goede artiest, en heeft zeker talent. Hij is de king of rock n roll, De van Gogh in de muziek. Ik vind zijn muziek heel mooi. Nou nog niet goed?!?? :mad: |
rare meisjes moet je ook hebben
|
hoooooooooooooneycooooooooooooooooooooomb, honeeeeey coooooooooooooomb, lalala...
|
Citaat:
KIJK ! (y) |
Citaat:
|
Ik vind 'm een geweldige stem hebben. Life of Agony is dan ook een van de meer-gedraaide muziek hier. Z'n solowerk heb ik vreemd genoeg nooit veel aandacht geschonken. Maar wat niet is, zal ongetwijfeld nog komen,
|
Citaat:
jup als in sigur ros |
Ja is leuk, vooral ... eh die cd met Selfish zeg maar. Died Laughing, zo heet ie. (y)
Live istie ook goed, alleen jammer dat hij mijn favo nummers niet speelde. (n) |
dacht even dat je sargoth de warlock was :)
|
de enige junkie waar ik het van pik dat ie live vals zingt.
|
een van de weinige artiesten waarvan ik een concert helemaal kan bijwonen... (y)
en daarbij issie ook nog eens een schatje :) |
Citaat:
|
Ik vind de muziek ook erg goed. De cd died laughing heb ik nogal vaak geluisterd. Concert in de Effenaar was ik ook, en dat was zeker leuk.
maar hij blijft klein.... |
Citaat:
|
Cobain was murderd by you :D
|
jeej oud nieuws.
|
ken het niet....
|
heel lang geleden es naar geluisterd toen kon het me niet zo vreselijk boeien maar wellicht nu meer
immers, een koe zegt geen 'kwak'. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |