![]() |
Die nieuwe MTV-news presentator!
Wat vinden jullie van haar? Niet dat t boeiend is..maar moest t ff kwijt hiero. :o Voor de gene die MTV wel is kijken!
Ik vin dat ze een akelig irritant stemmetje, echt weird maar normaal stoor ik me nooit zo aan iemand op tv. |
ze doet alleen dat nieuws, en dat doet ze idd heeeel vervelend.
|
ze is echt heel slecht (n)
|
OOH MY GOD!
dat kind kan gewoon echt niet normaal praten, ze verrekt dr nek steeds net niet.. en ze beweegt heel raar met haar hoofd. Ik werd hartstikke nerveus van haar verschijning. (n) One big fat nono! |
Jezus wat is ze irritant !
Ben dus toch niet de enige die dat vind :p Ze kan gewoon niet normaal praten ze maakt kleine pauze's tussen de woorden door ofzo ,ik weet niet maar de manier waarop ze praat :nono: .Dat trek je toch niet ! |
het is wel zo dat meerdere VJ's dat doen dus volgens mij krijgen ze t opgedragen , dat ze DUIDELIJK MOETEN ARTICULEREN , alleen dit dametje doet het iets té duidelijk als je t mij vraagt (n)
|
Ja ze is fout bezig (n) en ze heeft ook nog eens geen uitstraling !
|
Die negerin toch?
Ik vond het irritant om naar haar te kijken/luisteren. Ze ziet er wel leuk uit met haar mond dicht. Trouwens Otis en ZerO jullie hebben op elkaar afgestemde siggen. :cool: |
Citaat:
|
Ik vind haar irritant praten. Net als Sylvie Meis. Is het een trend bij MTV ofzo :|
|
Jaaa irritante stem idd
|
Citaat:
Ik dacht dat ik de enige was die dat ook vindt! |
Echt heel slecht idd, miss hadden ze net zoals bij tmf een poll moeten houden. Dit is iig heel slecht.
|
Net alsof ze geen audities hebben gedaan ofzo.
Ze praat op een vervelende tempo op een vervelende manier. Niet leuk om te kijken op deze manier. Ik hoop dat ze snel leert, of dat ze snel iets nieuws vinden. |
Citaat:
Maarre ontopic: inderdaad, DAMN wat een doos. Hoe is die ooit door de screening heengekomen :| |
zei gaat dus gewoon te ver
|
- Ze doet alsof we een stel kleine kinderen zijn
- ze heeft een zeikerige stem - ze is moeilijk serieus te nemen, lijkt net of ze express zo praat - ze is lekker |
Nog nooit zo'n stem gehoord! Als je presentator wordt je toch wel gescreend op je stem hoop ik :|
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: http://www.mtv.nl/pix/veejays/leena.jpg Leena werd geboren op 18 augustus 1979 in Amsterdam. Met een Nederlandse moeder en een Afro-Amerikaanse vader heeft de 24 jarige Leena een half Amerikaans, half Nederlandse nationaliteit. Leena studeerde geschiedenis en politicologie aan de universiteit van Amsterdam en studeerde in 2003 af als historicus. Daarnaast werkte zij ruim vier maanden als researcher bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Leena is een reislustig type, regelmatig in het buitenland te vinden en altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen. Zo volgde Leena diverse media cursussen in Brighton en Los Angeles, liep zij stage in Los Angeles en werkte zij mee aan verschillende vrijwilligersprojecten in onder meer Thailand en Mexico. In 2003 deed zij een screentest bij MTV en werd ZIJ gekozen tot MTV’s nieuwste presenter. |
Wat doet ze bij MTV als ze pas is afgestudeerd? :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
jezus.. schrappen dat ding |
Ik dacht dat het een grap was, zij bij mtv.
Ze praat zo raar, waar heeft ze leren praten? Ze mag eerst wel bij de logopediste langs. Echt bizar. |
Ze bekt zo lekker spontaan en vloeiend dat ik zo van mijn stokje val :o omg (n). Heb wat zelfreflectie denk ik dan :p
|
Citaat:
|
Jeetje, zij moet echt normaal gaan leren praten. Als zij het nieuws daar presenteert, zou ik een hele programma gewoon kunnen presenteren!
|
oh ja, die met dat 'afro'haar, die is idd bagger! (n)
|
ja kutstem ook.
|
Ik wil niet zeggen dat ik knap ben, maar wat een rotkop heeft ze! Dat irritante lachje op haar gezicht en met die stem erbij..
Helemaal bagger (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis toch altijd zo geweest dat er iemand met een andere nationaliteit bij TMF/MTV werkte?
Misschien is er niemand beters op de vacature afgekomen :s Wel zo snel mogelijk optieven met dat mens (n) Ik kijk dan heel soms dat nieuws om ff te lachen, maar dat mens is zo irritant. |
HÈHÈ... we zijn erover uit, ze moet weg.. ik kijk gewoon geen MTV news meer omdat ik me dood erger aan die zeeeeeeeeeeikstem (zo zou zij het ook zeggen denk ik..).
Wie vond Barbara ook alweer erg? Vergeleken met Leena is zij een verademing :| Mijn got, ze nemen ook alles aan tegenwoordig... MTV in recessie Ze was zeker het goedkoopst.. |
Khad eigelijk geen probleem met die Barbara :s
Daphne was ook erg, die haalde steeds zo hard adem :P |
ze praat vreemd :nono:
|
Waarom gaat zo'n academica krantenknipsels knippen en nieuws presenteren bij MTV? :confused:
|
Dit mokkel is zelfs irritanter dan Sander, en die is al behoorlijk irritant en dom.
Maar leena hebben ze gekozen (volgens leena zelf bij RTL boulevard) omdat ze heeft gestudeerd en ze dus achter de schermen ook veel kan doen. Administratief werk enzo... BLIJF DAN GVD OOK ACHTER DE SCHERMEN TRUT! |
We kunnen natuurlijk ook het MTV-news massaal met zn alle gaan boycotten :evil: als zei presenteerd.. tis gewoon vern**kt om te kijken nu.. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heee 3 keer raden wie ik net zag bij MTV News,
BARBERA!! Chill:) Beter is het niet eenmalig en zijn ze er bij MTV ook achter dat die Leena echt een miskoop was.. Meteen terug en ruilen die handel! |
Citaat:
:evil: |
ik vind haar naar. :s
|
vréselijke stem! Ik kan er echt niet naar luisteren
|
Tering welke dildo heeft dat mens gescreend. Ik dacht eerst dat het een grap was maar toen zag ik haar de volgende dag weer het news doen. What the fok dat mens praat nog platter als een amsterdamse bouwvakker. EN check hoe raar ze beweegt met haar smoelwerk het lijkt wel of ze de ziekte van parkison heeft!
|
ik dacht dat ik me aanstelde maar het is dus echt belachelijk wat ze doet.
Het ziet er niet uit, ze probeert het te goed te doen en daardoor gaat het juist gigantisch fout. |
ik voel me gezegend dat wij al ruim een maand geen mtv meer hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Of het weldenkende figuur was ziek en is nu beter (hence Barbara), of zijn gek van geilheid is over.. Wie het weet mag het zeggen :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |