![]() |
Ben jij dominant?
Ben jij dominant?
Waarmee ik bedoel: Ben je duidelijk aanwezig? Heb je altijd een duidelijke eigen mening en kom je daar ook altijd voor uit? Vind je het fijn om allerlei dingen voor iedereen te regelen? Of ben je niet dominant en juist passief? Dus: Ben je meer teruggetrokken? Heb je wel een mening maar houd je die meestal gewoon voor je? Vind je het fijner als andere mensen dingen regelen? En: Ben je hier blij mee, of zou je het liever veranderen? |
Ja dat ben ik......
denk ik.... |
Zelf ben ik behoorlijk passief.
Dat vind ik nou niet zo geweldig. Het komt vooral omdat ik een beetje verlegen ben :bloos:. Ik ben dus wat stiller en dan lijkt het net of ik geen mening heb... Dominant ben ik zeker niet. Ik vind het prettiger als andere mensen de leiding nemen. En jullie? |
Citaat:
jij bent lucht voor mij :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
nuh, zolang de vrouw gewoon doet wat ik zeg en al mijn acties goedkeurt en beaamt is er helemaal niks aan de hand.
|
Ik ben heel dominant ik ben een dictator wanabee a la Joseph Stalin :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
een lekkere ochtendbries.. de koude lucht die je lekker omhelst als je net onder de douche vandaan stapt :o |
ja, dat ben ik, in álle opzichten ;) (y)
|
Ik bungel er ergens tussenin, het ligt een beetje aan de situatie en vooral de mensen door wie ik op dat moment omgeven ben.
|
Citaat:
waaaaaaaaaaaaaaaat? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar meestal dominant,als in,heel erg aanwezig,en als ik zeker ben van mijn mening,daar ook in. |
Citaat:
|
bij vrienden en thuis dominant.
bij anderen behoorlijk passief. |
Ik ben vaak het passieve typ, maar ben soms ook wel een regelaar.
|
Bij mensen die ik (wat langer) ken ben ik dominant, soms tot op het irritante af, schijnt.
Bij vreemden klap ik dicht. |
IRL ben ik dominant. Daar kan ik ook niets aan veranderen, zo ben ik nou eenmaal. Ik ben daar ook echt zo'n regelaar...
Hier ben ik veel minder dominant en dat bevalt me ook wel:) |
Citaat:
je kunt wel een vrouwelijke dictator worden |
Achter de schermen ben ik dominant. :o
|
Ik ben zeker dominant. Sta graag in het middelpunt en neem graag dingen op me (ook in mijn relatie, heeft vroeger wel wat gekost). Ik heb ook liever mensen om me heen die "ook"dominant zijn.
|
Ik ben passief. Heb wel een duidelijke mening maar hou die lekker voor me. Ik laat anderen lekker dominant zijn, zolang ze mij maar niet lastig vallen. (y)
|
Citaat:
ik vind dominant te negatief, het is niet zo dat ik anderen geen kans geef iets te zeggen ofzo. Ik ben duidelijk aanwezig, maar niet eng bazig oid. Ik geef mijn menig, hou van aandacht maar ik weet wel wanneer ik me even in moet houden. |
ik ben altijd NOGAL duidelijk aanwezig (IRL en op MSN) ik kom altijd voor mijn mening uit en help mensen graag
dus ik neem aan van wel.... en ik ben hier tevreden mee... niemand die ik er nog over heb hore klage.... |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
Nou ok, dan niet:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms passief, soms dominant :)
|
Zo passief als het maar zijn kan. Behalve als het moet, dat werkt zo lekker verassend.
|
redelijk dominant. Het ligt er trouwens ook aan of ik goed ben in iets. Bij proeven natuurkunde laat ik met alle liefde de acht aan iemand ander over, terwijl bij het publiceren van de schoolkrant ik toch redelijk de macht naar me heb toegetrokken.
|
Soms passief, soms dominant.. meestal passief, omdat ik gewoon erg verlegen ben. Maar als ik het ergens niet mee eens ben, of ik heb over iets een heel andere mening, dan laat ik het wel duidelijk horen! (ook al loop ik dan helemaal rood aan etc ;))
|
Ik ben behoorlijk dominant. Vooral als ik met vrienden ben.
|
Citaat:
|
Kan aardig dominant zijn, ja. Ben sexueel wel duidelijk sub.
|
Ik ben passief.
in een groep zeg ik echt niet zo snel wat. en ik hou er ook niet van om in het middelpunt van belangstelling te staan. Maar als ik het echt nodig vind dan zeg ik m'n mening ook wel weer. bij vrienden en familie ben ik eignelijk best wel dominant, omda tik die misschien al veel langer ken ofzow |
Nee.
|
ik heb mijn mening klaar en ben erg aanwezig, maar op sexueel gebied ben ik liever een slaafje :P
|
Dat kun je wel zeggen.
|
ik heb duidelijk een mening, ben erg eigenwijs, en sta graga in het middelpunt
maar als ik met alleen maar mensen ben die ik neit ken, doe ik eerst wel even rustig aan |
Citaat:
|
Citaat:
maja ik ben wel redelijk dominant jah :) |
ik ben behoorlijk dominant. Ik kan niet mijn mond houden in gezelschap.
|
ben opzich wel dominant, al kan ik me soms wel inhouden!
|
Ja, ik ben vrij dominant.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |