![]() |
Ik wil een wereldreis maken maar ik weet niet precies waarheen
Ik wil wel naar de Oostbloklanden (Polen, Oekraine, Wit Rusland, Rusland) alleen ik vind het daar een beetje eng (corruptie, criminalieit, weinig voorzieningen) maar het Oostblok trekt me heel veel aan, ik ben niet zo'n doorsnee figuur die ff naar Costa del Sol ofzo naartoe gaat.
(btw geen doorsneeantwoorden geven van ,,yes zijn we ook van hem af" jullie zullen me dan toch missen omdat julie dan niemand hebben om tegen aan te kankeren :D ) niet veel althans |
Citaat:
|
Met een wereldreis ga je over de wereld, dus kan je in principe overal heen, en hoef je je dus niet te beperken tot Oostbloklanden.
|
Amsterdam
|
Duitsland, altijd goed.... (y)
|
Citaat:
Euhm, tja, ik zou naar australie, zuidamerika, afrika en dat soort gebieden gaan.. (heb ik al direct de halve wereld gehad) Maar ik vermoed dat jij je niet barveel van mijn mening aan gaat trekken:) |
Ik vraag me sowieso af waarom deze niceman zoveel topics opent; hij zou namelijk schijnt hebben aan 'onze' consumptiemaatschappij, blablabla. Dus waarom dan zoveel meningen vragen?
|
Citaat:
in Grote steden in Amerika heb je ook armoede en forse criminaliteit en mindere mate ook in Rotterdam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook gedacht met mijn scooter (kan helaas niet veel bagage op, en kan maar een paar liter brandstof in en moet veel tanken) :( maar ik wou wel naar de Oekraine bv, Wit Rusland vind ik toch te eng :s
|
het lijkt me niet echt slim om naar landen te gaan waar oorlog is op dit moment.. maar bv. naar Zuid-Afrika.. en bijvoorbeeld de rijke arabische landen, zie je ook de cultuur, maar hoef je niet bang te zijn voor gewapende conflicten.. (oman, koeweit etc)
eh.. in Azie Maleisie schijnt heel interessant te zijn of.. Japan .. na ja.. er zijn genoeg landen op de wereld om naar toe te gaan iig :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga met de transiberie-express van moskou naar peking, en dan via de transmongogia-express. Op Torin-Travel zag het er heel vet uit! :)
|
Citaat:
|
Amerika (Y) (Y)
|
Ik ben vorig jaar wel in Polen geweest dat was mooi, maar daar begint het wel behoorlijk westers te worden, maar het platteland is schitterend! :) met de criminaliteit heb ik niets negatiefs meegemaakt, Wit Rusland moet wel duister wezen :(
|
Citaat:
|
Koop een Trabant en ga daarmee naar het voormalige Oostblok. (y)
|
Noorwegen lijkt me ook wel mooi (y)
|
Citaat:
|
Oostbloklanden zijn interessant.. En in de grotere steden zijn toch wel de wat betere hotels te vinden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dát is pas reizen. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de Trabant naar China. :D
|
Citaat:
Verder lijkt Rusland me heel onveilig vooral in de buurten van steden met de maffia :( |
Citaat:
|
hmm ook zo'n dorp in zuid holland..maar hoe het ook al weer heet :confused:
iets met de W |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |