![]() |
nogal creatief CKV project...
hoi,
Bij ons op school hebben ze een project geintroduceerd samenwerkend met een poppodium hier in Breda (De Mezz). De mensen van de Mezz hadden bedacht om een feest te organiseren wat wij bedenken en ook organiseren/uitvoeren Ik had bedacht om een feest te geven met bandjes die muziekstijlen combineren (bv. een dj die trance met hiphop en metal mixt ofzo) Nu is het probleem, dat ik ook uitgekozen ben... Misschien weten jullie (nog onbekende) bandjes, dj's of maakt niet uit, in Brabant, Zuid- Holland etc. die dus zulke muziek maken Of hebben jullie leuke tips hoe de avond georganiseerd kan worden... dank jullie zeer :D |
doet me denken aan runkapop, of hoe ook maar..
|
Citaat:
|
tja, ik zei niet dat mijn idee zo orgineel is ;)
|
Citaat:
|
:p
|
En ik doe lekker ook mee! gezellig met Per piacere :D:D:D:D:D
Gaat gezellig worden :P |
|
|
bij ons op school moest een ckv klas dat ook doen, is btw niet echt een groot succes geworden. Ze hadden wel aparte dingen, zo was er een bodypainter, verder zou ik gwoon naar een muziekschool gaan en vragen of daar nog bandjes zijn di willen optreden?
|
Citaat:
maar dan wel nu skool breaks of dnb of iets in die trend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eh..... ok :confused:
|
Citaat:
mja ach, zolang we maar geen dossier hoeven te doen |
Citaat:
|
Citaat:
... |
ach ja, like I care :) maar misschien waren er wel mensen die echt artiesten weten die zulke muziek maken
|
haha wederom, lekker motiverend muts
|
dankje :) ik weet zeker dat jij een intellectueel hoogstandje bent :)
|
ja, wil je nu nog dat ik kom draaien ofwat?
|
voldoe je aan de voorwaarden?
maar stuur me maar een PM of zo, heb volgende week vergadering erover :) |
de vluchtigheid van het muzikantenbestaan .
Wat creatief trouwens. Een paar bandjes optrommelen en die laten spelen. |
Citaat:
|
maar maar maar soporific wil wel spelen!!!
http://www.soporificsux.com emocore achtig pm me anders even! |
Citaat:
Maarem, zitten jullie om gigs verlegen? :) Goeiemorgen trouwens lekker mokkel :P |
Citaat:
harbour is de shit tegenwoordig he ;) lekker mokkel :confused: |
Citaat:
Ja, k heb last van ochtendmeligheid vandaag :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
:)
|
Het "Dossier" is een heel groot werk voor CKV, als wij dat project er ook nog es bij moesten doen, zou dat echt te veel zijn. Dus komt dat dossier te vervallen voor ons.
De reden dat wij mee doen is dat wij heel erg veel van muziek en ik persoonlijk ook veel van dans houdt, en daarom lijkt het me tof om aan zo'n project mee te doen. we kregen gister een mailtje, het thema is iets veranderd; het is nou: 'Dance met moderne dans combineren' let er wel op dat het omgeving Breda het liefst gevraagd wordt, omdat het in breda is.. dus mensen graag pmen naar mij en per piacere alvast bedankt :D |
lieve margje (y)
|
oh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |