![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het niet mooi, maar aan de andere kant wel heel interessant
Wij hebben thuis (ik ben het kind met papa rondreis Rusland Oekraine) foto's liggen van Russische staatsboerderijen enzo :) |
oh
|
Citaat:
trouwens kolchozen noemen ze die staatsboerderijen |
Citaat:
|
wat heeft dit voor discussiewaarde?
|
Ook met de houdige economie daar? En dan zeggen dat er in Nederland recessie is.. Nou ja, jij liever dan ik. (al is het wel een interessant land, dat moet ik toegeven)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt wel op tsjechie, echt 30 jaar terug in de tijd.
|
ook foto's van het platteland, die staatsboerderijen dan, foto's van Moskou en St. Petersburg
en wat foto's met wat langharige idioten (pa + vrienden) Mn vader is ook naar Rusland gegaan om daar de landbouw situatie enzo te bekijken (hij is zelf boer) |
Mooie foto's trouwens :) (y)
|
Citaat:
Geen wonder dat ze nauwelijks pensioen krijgen :o |
Citaat:
|
Kan je geen links naar die foto's neerzetten? beetje erg grote foto's namelijk..
|
Citaat:
Mja ik zie overal foto's van die jonge russische meiskes die in die staatsboerderijen werken.. :D pff rokkenjagen in Rusland.... |
Citaat:
|
Ik weet niet dat lijkt me het vreselijkste land om in te wonen. :s
Veel armoede, criminaliteit,.... :| |
Citaat:
ik zal ze wel ff beschrijven: 20 van die vrouwkes in de boerderij, allemaal naast elkaar, allemaal rokken aan tot net over de knie, allemaal een doekske op hun hoofd, allemaal soort van witte bloesjes aan...tja en ze zijn nog geeneens lelijk.. (y) |
Citaat:
maar geen retourtje dan he.......... :D jah miljoenen mensen gaan dood van de kou en honger , pff wat is het communisme toch fijn , kzou willen dat ik er woonde :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat tenminste parlementaire democratie (y) |
Citaat:
|
Het landschap op de 2e en 3e foto is wel leuk.
Dus? |
Citaat:
:D |
Citaat:
(Nederlandse vrouwkes ook wel :D ze zijn soms wel een beetje veeleisend en verwend vooral die meisjes uit de stad :( tenminste dat is mijn mening he, moet je niet veel van aantrekken) |
Citaat:
ik moet wel zeggen dat je er wat vanaf weet :) |
Citaat:
|
hey waar zijn Multilot en pia percica??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ligt onder Breda, tegen de grens met Belgie.. en ja ik heb een zachte G :p |