![]() |
extra geluidskaart
hallo,
ik heb een extra geluidskaart hier liggen en die wilde ik graag in mijn pc erbij pluggen (handig voor dj progjes enzo en anders ligt 'ie toch alleem maar te liggen). Kan ik hem er gewoon in pluggen en instaleren? of moet ik hem nog ergens op aan sluiten? mijn 1e geluidskaart zit aan het moederbord gekoppeld (+ loopt draadje van cd-rom naar toe) bedankt |
H&T?
anyway, als het goed is kan het gewoon, het bijpluggen dat draadje wat naar je CD-Rom speler loopt is om muziek direct vanaf je CD naar je geluidskaart te sturen EDIT: ik las te snel, je moet de ene geluidskaart eruithalen (of is het wel een geluidskaart ON mobo?) |
hoezo aan je moederbord gekoppeld? Onboard?
Daarnaast kan je het niet, je kan voor zover ik weet maar 1 geluidskaart gebruiken. Waarom heb je het ook in gods naam nodig :p |
Citaat:
Citaat:
heb er zelf ook twee, komt soms best van pas |
tuurlijk kan dat :cool:
ik neem dat je gwoon over een pci kaartje praat? Offtopic: btw welk dj-proggie wil je gaan gebruiken? |
Yup, kun je er gewoon naastprikken en installeren. Je kunt dan in Windows wel aangeven welke kaart je wilt gebruiken, het enige nare dat je even zult moeten doen is af en toe de snoertjes verwisselen als je de andere wilt gebruiken (is onontkoombaar).
|
bedankt allemaal het is gelukt
|
Citaat:
dat is alleen als je cd/dvd speler zou willen gebruiken, en ik neem aan dat dat niet het geval met een dj prog... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |