![]() |
Saving private ryan
Iemand deze film gezien.....
.........in 1 woord: GEWELDIG...... |
Vond hem wel aardig, niet super bijzonder. Veel deed hij me iig niet.
|
helemaal met je eens tommiegun. Een van de mooiste / beste oorlogsfilms die ik ken.
|
Ik heb gelezen/gehoord dat veel mensen (o.a. oorlogsveteranen) het erg realistisch vinden weergegeven. Vooral met dat in mijn achterhoofd vind ik het een bijzonder indrukwekkende film. Spielberg is geweldig (y).
|
1 van de goede oorlogsfilmen idd (Y)
vooral die openings-scene op dat strand was verbazinwekkend, mede omdat dat ook echt gebeurt is. (helemaal als je dat zelf een keer gespeeld hebt, in medal of honor) maar ook door de grauwe kleur werd het nòg realistischer.. mooie film :) |
Eerste keer in de bios diep onder de indruk. Enkele keren later op video vallen de zwakkere momenten wel op, zoals enkele scenes die bedoeld zijn om de characters diepgang te geven, door ze wat flauwe anekdotes te laten vertellen. De film moet het voornamelijk van zijn actie hebben...Al met al niet mijn favoriete oorlogsfilm.
|
Ik vond Band of Brothers beter (ook al is dat een tv-serie), maar het was op zich wel een goede film.
|
Mooie film, absoluut. Maar daar blijft het bij.
|
mooie film met name omdat hij realistisch is, oorlogvetranen zaten te huilen in de bioscoop toen ze de openingscene zagen dat wil wel wat zeggen, maar ik film het minder bekende Enemy at the gates er niet voor onder doen.
|
Citaat:
goeie film hoor, echt geweldig!! oorlogsfilms zijn fantastisch (y), maar deze film kan voor mij nog net niet tippen aan de serie Band of Brothers. |
ik kijk altijd alleen maar het eerste half uur. Dat is mooi. Ik heb hem een keer verder gekeken, dat deed me niks.
|
ik vond het wel leuk, niet meer en niet minder
|
Brilliante openingsscene uiteraard.... verder een aardig verhaal, goed geacteerd...
|
Citaat:
|
topfilm.
|
Goed, maar Band of Brothers is beter :)
|
Citaat:
|
het is dat Tom Hanks erin speelt, anders vond ik het niet veel
|
Citaat:
Jaa, bij een aflevering lagen er twee mannen in een kuil, en er werden overal bommen gegooid. En we was een man bij de kuil en die twee in de kuil zeiden tegen hem kom snel hier en net toen hij ernaartoe kroop viel er een bom in de kuil en waren die twee in de kuil dood en die andere man leefde nog. |
ok
|
Ik heb nog nooit de film helemaal gezien. Wel zo'n 4 keer kleine delen. Maar van wat ik gezien heb: ik vond 'm heel mooi
|
Shaving Ryan's privates :D
|
ik vond m nou niet echt super:)
|
Band of Brothers is 100x beter...
|
Citaat:
Iig een van de betere WO2 films. |
Toppie film... net als Tom Hanks andere topfilm: Forrest Gump, andere genre dat wel....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |