![]() |
Tips voor een themafeest
Ik wil binnekort met een stel vriendinnen een feest geven. Maar wel met een leuk, origineel thema. Ik las net wel iets over proud-to-be-fout, maar dat wordt zo vaak gebruikt. Heeft er iemand nog leuke ideetjes??
|
een heksen en kabouter feest
of iedereen moet verkleed als kermit :P |
Ga als je favo idool,
niet erg orgineel maar wel leuk :D |
Citaat:
En heksen/kabouters heeft een beetje met de Efteling te maken, en dat thema had een groep vrienden van me gebruikt, paar maanden terug... Sorry, haha, klinkt zo afkeurend ;) |
doe net als ons en geeft een jackass feest!
dan haal je gewoon met een dronken kop, erg pijnlijke stunts uit! zoals met een zelfgemaakte paracute van krantenpapier van een schuurtje afspringen ofzo!! hardstikke leuk! zorg er wel voor dat iemand het opneemt! kan je zelf ook nog lachen later!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan moet je blij zijn met wat je krijgt! wat is dat nou? iedereen moet verkleed komen als kermit!! nee dat is leuk! (ja alleen als je niet meer kunt staan van de drank) |
Citaat:
|
Citaat:
@ Japie III: Ik houd me mond. :| ontopic: Meer ideeën zijn welkom ;) |
Citaat:
2 ik hou me mond niet! |
Zal allemaal wel...
Ideetjes??? |
ik bedoel wel hipies ja maar asl je mooi bent wil ik best met je zeoenen hoor dus als je dat als forrum wil kan dat!! :D :D :D :D
|
Als witte negers komen.
|
* sprookjes
* middeleeuwen |
een gemaskert bal?
Piraten? Verkleedpartij, je mag zelf weten of je als teletubbie of zwarte piet komt (daarna uitgaan natuurlijk) Er is zoveel te verzinnen! kerst op hawai? |
proud to be fout is zo leuk!!!!
je kan ook celebrity doen.. degene die mensen leuk vinden, of juist die ze niet leuk vinden |
sprookjes is ook leuk
|
Dress to impress.
Proud to be fout. Weetikveel. |
60 en 70's
|
omg japie wa ben jij een Nerd........... sow moest er ff uit :rolleyes:
|
-boerenparty
-camping feest -zwart/wit feest -celeb feest -aruba party -gemaskerd bal -western -'zie eruit als een voorwerp' o.i.d. -disneyfeest -of andere tekenfilmfiguren -... genoeg te verzinnen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rubber, rood of bloot
|
iedereen als elfjes, dwergen etc
kleurtjes (en dan echt veeeel) middeleeuwen maar die was al gezegd sterren (iedereen verkleed als z'n favo zanger(es) hawaii (iedereen bloemetjeskettingen om :D) |
Ons examenfeest thema is Moulin Rouge (mag ik eindelijk eens als hoer op school komen :D :o )
andere thema's: Wilde westen Barbie en Ken Après Ski (dus in skipakken.. misschien beetje heet) Braziliaans carnaval hemel en hel hawaii Ja ik heb al een hoop examenstunten meegemaakt.. |
Ik hoorde laatst wel iets gaafs:
Een raar haar feest Dan moet iedereen een extreem raar kapsel nemen, lijkt me wel lachen :) |
mafia als thema!
|
james bond :cool:
|
Kinky.
|
LOTR :cool:
|
Hawaii, alleen een beetje koud in de winter :)
|
Grease :cool:
|
Dankje mensen, zitten echt leuke dingen bij ! :D
(Nóg meer is natuurlijk van harte welkom ;) ) |
-Het 2 kledingstukken feest (sokken en ondergoed niet meegerekend)
-James Bond (zoals al genoemd is) -Foute/campy sterren feest |
een Sjonnie en Anita feest :cool:
denk aan: veel gouden kettingen, kuiven, trainingspakken, luidruchtig kauwgom kauwen, véél make up enz. of hoeren & pooiers of kom-verkleed-als-een-leraar of hippies blaat |
Rock 'n Roll ?
|
ik zou een thema feest geven dat geen thema heeft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |