![]() |
Doe maar dicht maar wedstrijd.
-
|
Hai... dis altijd wel leuk :) DMDM is wel gaaf ja.
Dit word het derde jaar dat ik mee doe. De afgelopen twee jaar zat ik bij de 100 beste en dus in de bundel (trotstrotstrots :evil: :)). De gedichten zijn altijd wel tof die erin staan; ook omdat ze heel erg verschillen. Een jongen van 11 is bijboorbeeld met hele andere dingen bezig dan een meisje van 18. En de gedichten kunnen toch van beide zo gaaf zijn. Ik vind de boekjes altijd superleuk. Woei. Hmz... voegt dit iets toe? Maakt niet uit, boeien. Ik heb m'n verhaaltje ook weer gedaan :) |
Up :). Ik vind het ook wel een leuke wedstrijd; het is vooral leuk om te lezen wat voor soort gedichten anderen hebben geschreven. Misschien dat ik dit jaar ook wel eens meedoe ;) :).
|
zo evil, ik wilde altijd al mee doen, maar durfde niet. en nu durf ik, maar mag ik niet meer :|
|
Citaat:
(tenzij je voor 12 februari 19 wordt dan) |
Citaat:
maar goed, zal voor de zekerheid de site nog wel een x checken /edit: "Schrijf jij gedichten en ben je tussen de twaalf en achttien jaar en/of zit je op het vmbo/mavo/havo/vwo?" http://www.doemaardichtmaar.nl |
Citaat:
www.doemaardichtmaar.nl |
Citaat:
hmmm dit biedt perspectieven :) |
Citaat:
Sowieso laat ik nu liever ruimte over voor anderen :) Dus je kunt het altijd proberen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |