![]() |
Darts [Wat is je hoogste uitgooi ooit?]
Spuit maar..
Wat is je hoogste uitgooi ooit? En dan moet het wel de intentie geweest zijn om het betreffende getal (met een dubbel uiteraard) uit te gooien. Mijn hoogste was 125 Ook heb ik 121, 120 119, 116 wel eens uitgegooid. Jullie? |
140. :D Daarna nooit meer gelukt, dus het was puur geluk. :cool:
Wel eens 180 gegooid, alleen toen was er niemand in de buurt. |
161
maar wel een stuk of tachtig keer 180 :D |
Citaat:
ik denk dat ik er wel een stuk of 30/40 pijlen voor nodig had (vanaf de 501) :bloos: |
Hehe, ik kan helemaal niet darten, ik heb het weleens geprobeerd en na 27 pijlen was ik uit:D
|
dat zal in de 50/60 hebben gelopen...
|
ik dart niet serieus :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
180. Maarja, dat is puur geluk.
|
Citaat:
maar waarom nog geen echt hoge uitgooi dan? die jij gegooid hebt kunnen allemaal met 1 treble/triple uit.. |
wel jammer dat er wordt gevraagd wat je hoogste uitgooi is en dat mensen toch nog 180 roepen :cool: :D
|
160 is een melige bui. Ik zat echt lachend te gooien, treple :eek: ,
2e pijl treple :eek: 3e pijl gaat nog in tops ook :D |
60-->57-->40
ehm 157 dus was de bedoeling, maar stiekem toch veel geluk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uitgooi? |
170.
toen ik het nog vaak deed. |
Een uitgooi is toch de afsluiting van een leg? :s Dan is het maximum toch 170.. Hoe gooi je trouwens een 9 darter?
180,180, en dan.. Even een vraagje voor de slimmeriken onder ons.. Wat is in darts het hoogst haalbare gemiddelde? :cool: Ik weet em :) |
Citaat:
180 (141 over) 141 (triple 20, tiple 19, dubbel 12) maar de laatste drie pijlen kunnen ook op meerdere manieren :) |
Citaat:
7 keer triple 20 triple 15 dubbel 18 maar zo vaak komt t niet voor |
Citaat:
|
M'n hoogste uitgooi, is 131. Was wel wat geluk:
Triple 17, en toen wilde ik triple 20 maar m'n pijl gleed weg, dus toen raakte ik dubbel 20 en vervolgens nog eens dubbel 20 :D |
Citaat:
Lijkt me.. :) |
Citaat:
|
9 darter
177 177 147 (t20 t17 d18) 1 keer 180 gegooit :( uitgooi weet niet volgens mij 50/60 |
nog een leuke dartsvraag: wat is het minste aantal darts waarmee je 501 of 301 hebt uitgegooid?
my personal bests: 501 -> 15 darts 301 -> 6 darts |
Citaat:
301 doe ik nooit. Ik speel altijd 201 (of 501), omdat je dan lekker snel kan oefenen met uitgooien. 201 -> 5 darts |
10 ofzo. (y)
|
156 :) ...en vaak zat 180...gewoon vaak oefenen
|
100 (tripple 20 en tops) en (2x bull en bulls-eye)
|
Hoogste uitgooi, dat zal zeker boven de 40 liggen :p
met 301 gooide ik gister in 14(?) pijlen, kan ook 11 geweest zijn. 180 nog nooit gegooid :| |
mijn hoogste uitgooi? geen idee, erg laag in elk geval. als het boven de 50 ligt, verbaast mij dat!
|
Citaat:
|
180, dat heb ik al wel eens gegooid, maar ik denk dat dat meer een kwestie van geluk was.
|
mijn hoogste uitgooi is 60...
onmogelijk moeilijk spelletje is het |
Citaat:
eerder een way of life :D |
142 denk ik :|
Ik heb trouwens een paar dagen geleden nog een 6 darter gegooid met 301 (y) |
Citaat:
Mijn hoogste uitgooi is 170, en vaak 180. |
Ik heb nog nooit 180 gegooit, wel 160.
|
Citaat:
tweede beurt: triple 20, triple 19, double 2. hoezo MOET je 2 keer dubbel gooien? |
Ik heb op tv wel eens gezien dat ze aan het begin van een leg eerst een dubbel moeten gooien, maakt niet uit welke. En aan het einde moeten ze met een dubbel uit. Ik vind het maar een vreemde regel.
|
Citaat:
|
Wist ik wel, maar Fade of Light (zie bericht boven mij) blijkbaar niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij is het nog altijd zo dat je gewoon kiest vanaf waar je begint.. 301, 501 of voor mijn part 701.. en dan zijn er extra moeilijkheidsgraden die je kan toevoegen.. dubbel uit doen de meeste mensen sowieso al, maar je kan ook masters uit doen (dan kan je met een dubbel of een triple uit) of voor de beginners single uit :) ..en je hebt ook nog dubbel in als je het echt moeilijk wilt maken.. en je hebt nog talloze andere spelletjes.. waarvan cricket een van de leukste is! |
In het echt of op internet? :D;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |