![]() |
Stoombakkies van de appie heijn!!!
Mijn favoriete maaltijd zijn stoombakkies van de appie heijn! Lekker makkelijk, je gooit ze gewoon in de magnetron zonder de last van het gaatjes prikken in je bakje. Vervolgens worden er twee soorten watt's aangegeven op de verpakking; 750 en 1000 watt... dan hoef je niet om te rekenen :D en binnen een minuut of vijf (ligt aan de maaltijd) heb je een fantastisch gestoomde toestand op je bord. Dit raad ik iedereen aan!! Ze zijn wel duur maar je moet goed erop letten of ze in de 35% zitten, dan is het nog wel een keer te doen.
Wat is jouw favoriete instant-maaltijd? |
Alsjeblieft alleen al als ik aan de appie dnk ga ik al over m`n nek ,,
word eens verstandig en ga je maaltijden kopen bij Super daar smaken ze stukke beter , :P btw: ik maak geen reclame of zo ik werk er alleen maar :D |
Ik houd niet van 'instant-maaltijden'.
|
diepvriespizza is ook een soort van instant-maaltijd, niet?
|
zalm met pasta en kaas saus...
|
Die stoomdingen van de AH schijnen echt goed te zijn.
Ik eet ze niet, zit vlees en vis in en dat eet ik niet (net zo als veel andere dingen die er in zitten), dus ja. Ik heb wel eens vegetarische lasagna van weet-ik-niet-welk-merk, das wel te eten. En pizza vind ik ook wel lekker (ligt natuurlijk wel aan de pizza, maar goed). |
Ik heb die stoom-maaltijden van de AH al vaker zien liggen, maar jammer genoeg hebben we (nog) geen magnetron... :o Ze zien er wel erg lekker uit!
Wat ik verder lekker vind, zijn pizzabroodjes (en dan vooral die met champignons) en noodles. :) |
Pizza :o
|
Goed man, dat ik zoveel reacties krijg op mn topicje :) Anyway, wat ik ook lekker vind is blikken opwarm hutspot van struijk... hmmmm... die was ik dus nog vergeten.
|
Als ik al een magnetronmaaltijd eet, dan eet ik zo'n maaltijd :D enige nadeel is dat je hele keuken naar het eten stinkt...
|
dan lijkt het toch alleen maar meer er op alsof je echt heb zitten koken, hehe maakt n betere indruk op je gasten :p ...
|
Die stoombakjes zijn idd wel lekker.. alleen ik heb ze nog nooit met vlees gegeten..dat weiger ik op een of andere manier altijd bij een voorverpakte maaltijd..
verder pizza's.. gelden afbakbroodjes ook? :D |
Nou... die maaltijden van de ah kan je best wel iemand voor zetten. Is lekker (beter dan ik zelf zou kunnen) alleen een beetje weinig... maar dan maak je er nog een salade bij en bak je wat frietjes erbij (+1 maaltijd p.p) :)
|
De stoommaaltijden zijn redelijk te eten, maar niet te vaak.
Bij de konmar heb ik pandan rijst met rode curry ontdekt, die is ook lekker. |
Die stoomzalm van de appie is echt goddelijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
pasta uit magnetron is overgens lekker |
Citaat:
Kusje! ;) |
ik eet geregeld van die bakjes (van de edah) die je alleen ff een kwartier in warm water moet leggen, rijst met kip en kerriesaus of spaghetti met gehakt en tomatensaus enzo :o
best eetbaar (y) :p |
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHAHAA |
Pizza Hawaii van Big American
|
ik eet veel te vaak noodles:|
|
Hmm, die moet ik eens een aantal gaan halen. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |