![]() |
gtst [7]
nou andere topic is alweer vol: deel 6
gaat best snel eigenlijk.. :| nou barst maar weer los over neerlands langstlopende soap: 'goede tijden slechte tijden' :D |
wanneer gaat sjors het nou aan iemand vertellen?
ik hou van die bange blik in haar ogen :bloos: |
Ik vind het een beetje een zeikwijf. Maar wel een mooi en lief zeikwijf.
|
Citaat:
Spoiler
En voor de mensen zonder Troskompas: in dit gidsje beschrijven Nick, Charlie, Dennis, Yasmin, Laura en Ray wat er met hun karakters gaat gebeuren. Ik type het wel even over:
Spoiler
|
komt nou eigenlijk die broer van Yasmine weer terug? ze kreeg toch laatst, ik weet niet meer welke aflevering dat was, een brief van hem? ik hoop niet dat hij terugkomt, ik vond dat verhaal rond hem en Yasmine irritant en saai
|
Citaat:
Spoiler
|
Dat gedoe met pascalle en dennis en laura enzo (n)
Charlie en sjors en milan en robert (y) (y) |
RAY! :o :bloos:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
@ pillbox tales : ray... :o |
Het wordt tijd dat ik maar weer is wat mensjes ga meppen!
|
Citaat:
wie is er nu weer undercover? |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Wie is die klant van Jef en Robert? (Anouk de Ruiter)
Ze komt me bekend voor... uit welke serie komt ze?? |
Morris heeft een normaal kapselllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!! (y)
|
Citaat:
Die Anouk de Ruiter komt trouwens uit Bonbini Beach. |
Citaat:
tis ook nooit goed :( maar erger dan eerst kan gewoon niet dus het valt mee |
Ja, zn nieuwe kapsel is nice (y)
En wordt die Anouk de Ruyter een nieuw personage? De nieuwe vrouw van Jeff, ofzo? :P |
Citaat:
|
Citaat:
en hij vroeg mn nummer! 2 keer! oeh! (en natuurlijk belt ie me niet :p) |
k denk dat nick nu bij martine voor veel verlies zal zorgen, en dat ze die niet kan betalen en weer in de gevangenis beland en zo uit de serie treed...
maar t kan ook helemaal anders zijn natuurlijk :D :D |
maandag worden nick zn edele delen verwijderd hoorde ik...
|
Citaat:
|
dat anouk mens is echt irritant, nog bemoeizuchtiger dan barrrr...
jammer dat ludo niet wilde weten waarom nick beschermd moet worden...hopelijk komt ie er via janine achter. |
Citaat:
|
dat nasynchroniseren gaat ook niet helemaal goed trouwens, gister had nick helemaal geen geluid :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja hoe kut blijft die nieuwe harmsen
en hoe stom zijn nicks coltruien en accent! |
Citaat:
Maar Nick is wel cool als personage, weer een slechterik erbij. Dat accent komt doordat ie Belg is (duh) en die coltruien komt doordat ie .... tja.... homo is? :o |
Citaat:
|
Anouk de Ruyter vind ik nu al supercool :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
(hoe wel dat natuurlijk niet veel verschilt ;)) en z'n zus is Mylene de la Haye mocht iemand dat interesseren :D Ontopic: ik vind dat gedoe met die twee bedrijven van martine en ludo zóóó saai (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met die vent die wordt omgekocht: ik vind het echt totaal niet spannend hoor. En dan die vergaderingen... Like I care. En ik zie ook helemaal niet zoveel rivaliteit tussen martine en ludo. D'r is één keer iets negatiefs gebeurd (dat geld van frits) en hup: laten we aardsrivalen worden! http://forums.utassault.net/images/s...mark/yawn2.gif http://forums.utassault.net/images/s...mark/yawn2.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij ludo met bowien en dian was het tenminste goed gegrond: hard tegen hard met een lange geschiedenis. Dit lijkt echt uit het niets te komen, ook al is het idd wel 1,5 miljoen. |
Citaat:
|
ff op een rijtje:
Stonehenge --> Hafworks Waterfront --> Merenpark (oid) en dat bedrijf van Ludo heet Atlantis ofzo? k vind t trouwens wel vreemd...Ludo heeft zo'n groot huis en niet eens een aparte vergaderzaal :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |