![]() |
Magnolia
Ik heb die film net gezien op Canvas.. Ik vind 'm echt waanzinnig mooi, die zet ik zeker in mijn lijstje met top 10 beste films :)
Kennen jullie de film magnolia? Ik vind de moraal van de film echt heel mooi: je kunt het verleden wel achter je proberen te laten, maar het zal steeds terug komen, kun je de fouten die je in je leven hebt gemaakt vergeten of goed maken? kun je andere mensen hun fouten vergeven? Zoals te horen was in de soundtrack: its not going to stop untill you get whise, so just give up... je blijft in een waas leven totdat je wijzer wordt en beseft hoe je je leven leeft en welke fouten je hebt gemaakt, dus maak er maar een eind aan... Klinkt misschien vaag voor de mensen die de film niet hebben gezien mja. Het enige wat ik niet snap zijn die kikkers die uit de lucht vallen, best wel scary.... Vallen die kikkers in werkelijkheid niet uit de lucht? Zijn ze er alleen om een aantal van de personages gek te laten worden, waarna ze (een poging doen tot) zelfmoord? |
|
Prachtfilm.
De kikkerscene is geniaal :) Maar de 'Worm' waar dat jochie over rapt...Op wie doelde hij nou? |
Citaat:
Spoiler
|
ik heb hem opgenomen, moet hem nog kijken :o
|
thx Peperkorrel en Cycloner :)
|
ik wilde hem gaan kijken, maar ben het vergeten, baal ik wel van :(
|
Citaat:
Herkansing helaas gemist. Dat stukje met 'Wise up' vind ik erg mooi. (y) |
Ik heb hem een paar jaar geleden een keer gezien, maar ik kan me er eigenlijk niet veel van herinneren.
|
*wil m graag nog een keer zien*
|
erg mooie film, ik moet hem alleen nog een keer zien, lette niet echt op de eerste keer.
|
die kikkers! :D
maar dat stukje snapte ik eigenlijk niet...:| |
mooie film ja
|
idd, vond vooral dat stukje mooi waarin iedereen een voor een dat stukje van dat liedje zingt... :)
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Ik heb gister Magnolia gekeken en eerst snapte ik er helemaal niks van. Maar ik zal het even uitleggen van de kikkers die uit de hemel vallen:
De hele film door worden er verwijzingen gemaakt naar de bijbel, Exodus 8:2, bv.:
Spoiler
Nu ik dit allemaal weet vind ik de film eg (y) Ik hoop ook dat ik t verhaal nu een beetje duidelijk heb gemaakt. |
Citaat:
Spoiler
|
Ook gezien, erg mooi, alleen had mn moeder de eerste tien minuten niet opgenomen, en dan ben ik zo gek dat ik m dan niet wil bewaren dus zal t nog wel ff duren voordat ik m nog ns zal zien.
Enne, Rockaholic, spoilertags zouden wel handig zijn voor degenen die m nog niet gezien hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
en dan zonder spaties
Spoiler
wijzig m dan ff snel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|