![]() |
Informatie, voordelen, nadelen over printers de modellen zijn......
Ik moet van mij stage informatie geven en functies over de printer, telefoon, kopieer machine en telefax apparatuur.
Zeg maar alle apparatuur die ze gebruiken. De model nummer(s) van de printer (HP) HP Deskjet 540 Hp Deskjet 670C Hp Deskjet 690C Hp Deskjet 3650 De model nummer(s) van de printer(BROTHER) HL 1040 HL 1270N HL 1470N HL 2460 De model nummer(s) van de telefoon(SIEMENS) Siemens Optiset E Standaard Siemens Gigaset 3000L De model nummer(s) Van de Telefax(KPN) KPN Telefax 349 De model nummer(s) van de kopieer machine(OCE) Oce 3045 Dit is het zo'n beetje Ik heb al uren lang gegoogeld maar niks gevonden wie kan mij helpen?? BVD maradinus |
Zoek eens op de sites van de respectievelijke producenten. Daar vind je meest onder de rubriek "products" alle informatie over de toestellen.
Ik denk: www.hp.com www.siemens.com ... En als je vergelijkende informatie wil, zoals welke van al de printers het snelste 100 blzn kan printen, dan zal je ze allemaal eens moeten aansluiten en een wedstrijdje doen eh :evil: |
> Hardware?
|
Citaat:
Anders verplaatsen ze me wel (hoop ik) |
Citaat:
Idd jah heb ik gezocht e hebben allen informatie over gebruikopties enzo (hoe je m gebruiken moet) etc. veder niet zoveel in informatie en voor- nadelen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |