![]() |
Er
vanavond om 21:30 op Nederland 2 komt ER weer. In de tv-gids staat dat het nieuwe afleveringen zijn, hopen dat het waar is :)
en ik vind dat het weer op vrijdag moet... |
oh leuk :)
seizoen 9 is dat ofzo, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
eindelijk weer nieuwe afleveringen! (y) |
Jeej.
|
Ik zat echt in de gids te zoeken naar ER dus ik kijken naar nederland 1 zie ik er niet staan ik dacht ik word gek :eek:
is het nu op nederland 2 gelukkig :D |
Ik ben benieuwd hoe ER is nu de meeste bekenden weg zijn.
Herinnert zich ongelooflijke eikel Pratt :s |
Ik ga wel kijken denk ik :)
|
Oh! Kijken. :)
|
Leuk :)
Wel jammer dat het nu op donderdag is en zo vroeg (vergeleken met anders). ER vond ik altijd zo toepasselijk bij het begin van het weekend :) :rolleyes: |
Citaat:
Ik heb het vanavond druk met filosofie leren voor een toets die ik morgen heb. Dus het begint al met 'opnemen en de volgende dag bekijken'. Van dat soort dingen heb je geen last als je het lekker aan het begin van het weekend kan kijken. Nou ja, dan heb ik het morgen in ieder geval nog te goed.... |
ja, ik zag het staan in de tvgids. Vet koewl ;)
|
wat een aflevering zeg (y)
ik kan niet wacht tot de volgende :) |
Echt een goede eerste aflevering van het seizoen!
Heb vol spanning gekeken, gebeurde echt veel dingen. Vooral dat met Romano was wel even schrikken, maar toch ook wel weer te verwachten. Ben benieuwd wat dit seizoen ons gaat brengen :) Ik had gedacht dat die wisseling van cast wel vervelend zou zijn, was bij Chicago Hope wel het geval. Maar dat valt uiteindelijk erg meej, vooral omdat er nog wel oude verhaallijnen zijn die verder doorgaan. Oftewel, vol ongeduld wachten op de volgende aflevering ;) |
Kwam er langs met zappen, had er niet bij stil gestaan dat het erop was. Maar goed, heb hem niet helemaal gezien: kan iemand me uitleggen waarom dat ziekenhuis zo raar was afgesloten?
|
ik vond de aflevering gister helemaal geweldig!
Alleen,...kheb toch nog ff 'n vraagje, Romano verloor toch zijn arm door de propellers van die helicopter?? Maar zit er propellers voor op 'n helicopter? ik dacht nl alleen op de bovenkant :confused: Of heb ik erover heengekeken,...of ben ik nu heel erg blond :bloos: ?? |
Citaat:
Was zeker een :cool:e aflevering |
echt ranzig met die arm van romano :s
carter en abby zijn wel leuk samen :) die engelse droplul, wat een arrogante kwast zeg, nog erger dan romano... :D |
Citaat:
|
NEEEEEEEEEEEE! IK HEB HET GEMIST!!!! :eek: :eek:
|
op een heli zit ook nog een staart rotor :D
|
Het was leuk :)
Jammer dat het op donderdag komt, want dan zenden ze op Net5 vaak leuke films uit, en die zijn om half 10 altijd nog bezig.. |
Citaat:
|
kheb de helft gemist.
kwist wel dat er weer nieuwe afleveringen aan zaten te komen maar niet precies wanneer. maja nou weet ik t dus :) |
Wat een aflevering. :D Ik had net een m&m in m'n mond gestopt toen de arm van Romano door de lucht vloog. Jammer hoor.
Elizabeth! :cool: En ik mis Mark. :( Ik zal weer eens meeschrijven aan de forum-versie... :o |
Dat met Romano was echt heel erg ranzig/eng..
Maar eh, ligt het nou aan mij dat ik het begin van dat virus gemist heb? |
het begin van het virus was de aflevering waar het mee stopte :D
er kwam een gezin binnen met 2 kinderen die waren in dat land geweest (waar je die aap zag) en hebben dat virus opgelopen. 1 van die twee kinderen (het meisje) overleed eraan |
Citaat:
Misschien kun je hem downloaden van internet of zo? Zo niet, hier een paar links waar veel info + pics van de aflevering staan, mocht het je interesseren: Waarschuwing: onderstaande sites bevatten GIGANTISCH veel spoilers :rolleyes: over de E.R. aflevering van gisteren. :D http://pub80.ezboard.com/feruditionf...picID=49.topic http://www.erheadquarters.com/episodes/09/9180.htm http://www.weavered.com/chaoscaps.html http://er_multimedia.metropoliglobal...cap_090101.php |
Citaat:
Zonde van de M&M. :( edit: :cool:e links! |
OMG die arm van Romano!! :eek: dat was echt te goor, vond ik...
en die ene engelse eikel. bah zeg. de hele tijd lopen zeiken op die vrouwelijke dokter uit amerika (kweet haar naam niet :o) (n) verder spannende aflevering! (y) |
wat een geweldige aflevering.
helemaal goed meteen (y) maar wel zielig van die Engelse arts en die arm van Romano!! OMG Zelfs gewond was ie nog bot. Hoe krijgt hij het voor elkaar :D |
DARN IT ALL!!!!!!!!
wat heeft de wereld tegen mij! eindelijk weer ER en dan is het op donderdag avond! de enige avond dat ik niet thuis ben (of kan blijven)! moet ik maar eens met de videorecorder overweg kunnen ach ja maar hij was dus leuk? wanneer word het herhaalt? dat gebeurt toch altijd? can someone tell me please /??? xoxo Carmen |
als ik het goed gelezen hebben herhalen ze het seizoen van de zomer,... moet je ff zoeken op www.nederland2.nl :D
|
Citaat:
en dit is toch seizoen 9? |
dat met Romano was echt geweldig: totaal onverwacht (voor mij dan). Weet iemand, blijft hij wel in de serie of gaat hij er over een paar afleveringen uit?
|
Oh man! dat was egt onverwacht jah, met Romano.
Was wel ff schrikken :| Maar het was egt een Super aflevering (y) (y) |
Romano´s arm! :eek:
Leuke aflevering, heftig :) |
En Carter ziet er echt veel beter uit. <3
Oppervlakkig op en top. :o &ik vond de verhaallijn van Elizabeth ook leuk, alleen een beetje jammer dat ze na 1 aflevering alweer terug gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan dus absoluut niet tegen zulke dingen.. :eek: ik zat niet lekker naar alle dramatische gebeurtenissen rondom virus te kijken en toen opeens.. HAK! |
heeeerlijke aflevering! ik heb echt genoten hehe. kvond um wel een beetje chaotisch, soms moeilijk te volgen, ik denk ook dat dat komt omdat ik me die laatste aflevering niet meer kan herrinneren (behalve dan de begrafenis van Mark). nja...
na een half jaar elke dag ER op Net5 nou weer terug naar 1x per week. en idd, de donderdagavond vind ik minder leuk dan de vrijdag. ik had echt de hele gids doorgespit of ER nou kwam, zag ik um uiteindelijk bij ned2 staan op donderdag! had ik niet verwacht :o |
Citaat:
Citaat:
|
Wat is het toch een geweldige serie!
En wat is Carter toch leuk :D |
Citaat:
en Carter was idd errug leuk ja! (y) |
NEEJ he
Ik wist dat t weer kwam maar ik heb t gemist :( echt erg zeg :bloos: shame on me nou ik ga zeker de volgende aflevering kijken hor kan iemand mijn in t kort uit te leggen was r is gebeurt??? :confused: MZZl |
ja ben ook wel benieuwd.
( Citaat:
|
Citaat:
Mwjah, de enige arts die hem had kunnen opereren en waar ie dan ook nog respect voor had was dokter Greene... maar helaas.. toch mis ik wel veel oudere garde hoor.. die Pratt vind ik maar een vervelend kotertje. |
Offtopic: Ik heb aflevering 1 van internet gedownload! :) Kan ik em toch nog kijken.
|
Citaat:
|
pff ik was het bijna vergeten vandaag :bloos: maar het is dus om 21:40 pas :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |