![]() |
beste punk band?
naar aanleiding van het beste hardcore band topic:
wat is nou jou top 3 op gebied van punkbands? (all time of op t moment) en speciaal voor gaat j niks aan: nep punk mag ook :p dan begin ik maar. met de woorden van Bob Saget"in no particular order:" the Unseen Operation Ivy Ramones from the top of my head dan. wie volgt? |
punk is rock&roll bij mij, dus:
Nitwitz |
ramones
|
euh..
misfits :d |
1. midtown
2. face to face 3. bad religion |
Strike Anywhere (punk met hardcore invloeden)
Operation Ivy (punk met ska invloeden) Taj Motel Trio (ska met punk invloeden :P) Maar eigenlijk is Strike Anywhere zowiezo wel eht beste :) |
Arjan: Midtown :nono:
Bad Religion Verder zovéél skatepunkbandjes die ik soms ff luister ofzo maar d'r niet écht bovenuitspringen. |
weet je hoe moeilijk dat is.
Ik vind Rancid wel erg gaaf, vooral "Let's go" en "Rancid 2000". The Ramones zijn leuk omdat ze zo simpel zijn. Bad Religion doet me ook altijd erg goed, evenals Nofx en Misfits. Maar Markpunk á la Varukers en GBH kan ik ook wel waarderen. |
Ik ga voor:
Rancid NOFX Craigs brother Lagwagon (Less Than Jake?) Millencolin :p Zonder Speciale Volgorde |
Treble Charger
Wheatus Zebrahead (hoewel die nieuwe cd kut is) |
Citaat:
Verder: Markpunk :D ja hij is de enige die dat luistert natuurlijk :rolleyes: :p |
Citaat:
|
98 mute
En nog 1000 andere. |
Citaat:
|
operation ivy is ook erg gaaf, k heb er helaas niet heel veel van...
ff msn'en vanavond?? *basket case op de radio, heerlijk; als je de hele slechts kunt kiezen tussen WT en fransje...* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet-punkbands in een punk top 3 zetten? |
Green Day (...of is daar weer één of andere onzinbenaming voor, waardoor het géén punk :s)
|
daar is het andere topic van 'gaat j niks aan' voor...
|
Ik vind Greenday best punk ja, maar alleen longview is de moeite waard :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(al heb ik hem al in geen eeuwen meer geluisterd) |
1. The Clash
2. The Undertones 3. The Stooges |
Citaat:
Ik luister het vrijwel nooit meer maar bandjes die mij wat doen/deden: Millencolin :p, Less than Jake, No Fun at All, Mad Caddies, Undeclinable op Nederlands gebied.. pfft ik weet het al niet meer joh, vergeetachtigheid is kut, ik zal zo eens door mn cd verzameling neuzen wat ik ook al weer leuk vond |
the ataris
yellowcard the living end no use for a name rufio ignite :p |
the clash, denk ik
en niet de beste maar wel persoonlijk 1 van me favorieten is jaya the cat, maar in het grotere plaatje natuurlijk absoluut niet beste punkband |
Citaat:
Dat hele lijstje van je ben ook ooit gek op geweest maar trek die gelikte muziek niet meer zo, een hoop er van vind ik te over geproduceerd... maar ja da's nou eenmaal de ryan green sound he? Vaag dat mijn smaak eigenlijk zo veranderd is van de ene kant van punk naar de andere. Maar ja, je groeit op he :confused: |
1.Lagwagon
2.Bad Religion 3.Less Than Jake |
The Offspring
AFI Rancid Anti-Flag NOFX The Clash Een top 6 ook goed? :p Buiten The Offspring niet in een bepaalde volgorde. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee sorry valt niet te accepteren... editen die hap tot het een top 3 is :p :D |
Citaat:
good riddance / time of your life when i come around |
Citaat:
|
rancid
nofx ...de rest is minder... dus dan maar een punk top 2, t is trouwes wel punk om bij een top 3 geen top 3 te maken lijkt me |
Citaat:
en originaliteit hoort niet in punkrock joh! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toevoegingen Living End, Misfits, Anti-Flag en Bad Religion en wat minder punk maar Snuff, AFI en H20 |
wie wil er mee gaan discussieren over het verschil tussen punk en punkrock, zowel hier als in amerika??
|
Rancid
The Vandals Alkaline Trio Lagwagon Satanic Surfers |
punkrock is naar mijn idee meer ramonescore en meer rock&roll enzo terwijl ik bij "punk" meer denk aan exploited en sexpistols enzo.
|
1.Bad Religion
2...... 3...... |
Citaat:
|
punk - hanekam verantwoorde troep
punkrock - softer poppy shit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
maar zou ramones niet classificeren als softer poppy shit |
1. strung out
2. bad religion 3. descendents dat is t denk ik wel andere goeie bands vinnik yellowcard, useless ID, zero down, nofx, me first & the gimme gimme's, rise against enz enz damn veel te veel bands eigenlijk en geef mij wat dat betreft maar gewoon punkrock |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |