![]() |
microsoft word is vergrendeld, wat moet ik doen
opeens kan ik niet met mijn werkstuk verder omdat het is vergrendeld help!
|
Gekocht --> Microsoft Bellen
Illegaal --> Naar de winkel |
ja maar daar kan ik nu niets mee
|
hoezo vergrendeld? Kan je effe een screenshot maken? En welke versie van Word?
edit: zie ik dat nou goed? Woonplaats db? Is dat den bosch? zo ja pm me en ik help je :cool: |
Citaat:
De reden is dat: 1. hij is illegaal 2. hij is legaal maar je hebt hem niet geactiveerd 3. hij is illegaal, maar je hebt er een crack overheen gehaald, probeer hem nog maar eens te cracken ;) |
Open een NIEUW DOCUMENT, ga naar INVOEGEN -> Bestand -> het bestand dat je niet meer kunt openen. En zie daar; weg beveiliging (of nou ja, in ieder geval kun je fijn verder met je werkstuk).
|
kan iemand mij uitleggen waarom iedereen gelijk roept dat het illegaal is??
|
Illegaal kan ik het niet noemen! Ik heb zoiets ook een keer gehad op de PC's op mn stageplaats. Ik had daar gewoon fijn een image van gemaakt, alles goed geďnstalleerd, incl. Office.
Ik had die image gedraaid op een (schijnbaar) dezelfde PC maar toch bleek-ie iets andere hardware te hebben. Met het gevolg dat Microschoft Office begon te zeiken dat het product opnieuw geconfigureerd moest worden ofzo. Gewoon de CD d'r ingestopt of via het netwerk PRO.MSI opgezocht, ging ook, en een minuut later werkte het weer :cool: |
Citaat:
|
Ik heb een gekraakte office die het zonder problemen doet. Maar je kan altijd nog openoffice downloaden, dat is gratis. www.openoffice.org
|
Citaat:
|
Neej maar dan heb je licensies en dat ligt anders, geloof ik....
Maar OpenOffice is net zo makkelijk hoor.... Tenminste... Het kan zga hetzelfde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |