![]() |
nederpop = IN (toch)
en na 2 decenia bijna weg te zijn geweest schieten de nederlandstalige hits weer als paddenstoelen uit de grond! (y)
acda & de munnick, veldhuis & kemper, blof, frans bouwer. wie heeft er geen liedjes van thuis liggen... wat vind jij van deze ontwikkeling? of is die er helemaal niet? en wat is jou favo-band / liedje? |
Krezip - Nothing Less
blijft een leuke cd en Andé Hazes en Frans Bauer <33 |
Citaat:
|
tja, van een echte ontwikkeling is niet echt te spreken denk ik, Acda en de munnik draaien toch ook al wat jaartjes mee, iig,ik vin hun wel doop, eerdere cd's dan, blöf kan ik ook waarderen, kemphuis en die ander vinnik schijtzooi, van katoen ook, van dik hout ook, trijntje oosterhuis ook, frans bauer ook, andré hasez ook, replay ook, gordon ook, rene froger ook, etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allemaal kut
|
Nederpop (n) (n) Bleh.
Er is echter één Nederlandse artiest die ik wel kan waarderen, zijn laatste cd is helemaal top en meneer zelf ook! Ik heb het natuurlijk over Neerlands trots: http://www.mybutler.nl/editie/editie44/i/franske.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.dvdfile.com/images/stills...jeremy_ron.jpg ontopic: ik houd niet zo van nederpop eigenlijk |
Citaat:
Nederlands talig trek ik echt niet op de Hardheid en Iedereen zooo jotje en de nederlandstalige tracks van Human Alert na dan. Verder mogen wat mij betreft alle nederlands talige pop artiesten met nekschoten in een greppel gedumpt worden. pauperzooi |
Citaat:
|
Citaat:
ook goed? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Dijk!
|
de scene ja okay dat gaat wel
|
Raymond van t Groenewoud.
MAar dat is een Belg. |
frans bauer is bruut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou heel erg van Nederlandstalige muziek. Blof vooral en Marco Borsato, Acda en de Munnik en ook nog wel ouder Nederlands werk; "Papa" van Stef Bos bv of "Annabel" van Hans de Booij. Ow en "Zelfs je naam is mooi" van Henk Westbroek blíjft ontzettend mooi!
|
|
Citaat:
On topic: ik houd er niet zo van eigenlijk. Frans Bauer is trouwens geen nederpop maar hoort meer in de categorie levenslied, dus de Zangeres zonder Naam en Corry Konings en zo. Nederhop is leuker trouwens. (y) |
vind Doe Maar op zn tijd echt nog hartstikke goed ,en ook acda en de munnik hebben best aardige nummers, Skik is trouwens ook best leuk...
|
Citaat:
|
bijvoorbeeld, en zo zijn er meerdere nummers van hun met een aanstekelijke tekst enzo, maar niet dat k er elke dag op los ga ofzo,maar heb wel n aantal albums van ze... :cool:
|
Acda en de munnik staat in mijn coolbook bij NEderpop. de harmonieuze samenzang en de teksten die zich toch enigzins ondersheiden zijn daar debet aan.
maar de rest boeit me eigenlijk niet zo, ik bedoel, een veldhuis en kemper, een skik (wat een volslagen kutband), een de dijk etc. het interesseert me net zoveel als het profiel van een autoband. Verder vind ik nederhop dan wel weer cool. ja. nederhop dan wel weer. |
Ik vind t bijna zonder uitzondering zuigen. Vooral Acda en de munnik en al hun uitwassen.
|
acda en de munnik
en blof zijn vet! |
allemaal bagger, en nederpop is toch altijd in lijkt me??
|
Citaat:
blof is al helemaal bagger, man man man wat een gezanik. |
Citaat:
|
blof vink nog best wel leuk
kheb zelfs nog erges een cd van ze :) en nederhop is idd cool extince rules |
Citaat:
heb jij een cd van blof? meen je niet? echt waar? gewoon, van blof die band? hoe kom je eraan dan? en hoe duur? ik bedoel ja SJonge zeg |
Citaat:
clown van de dag. blof vind ik wel leuk verder niks eigenlijk van nederpop. |
Citaat:
|
Citaat:
hoe kom je bij die naam? heb je dat ergens gelezen? of heb je ze ooit live gezien? zouden ze cd's hebben? zou het necro cult metal zijn? of zouden ze in hun vrije tijd over mekaars piemel heen wrijven? |
Citaat:
maar ach. Meneer Esco, vreet u toch een emmer zand leeg met een ijsklomp. |
Citaat:
volgens mij douchen ze samen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |