![]() |
F-zero GX moeilijkheidsgraad
Ik was F-zero GX aan het spelen op de Cube. Eerste level van de story mode was makkelijk op normal, maar daarna moet je het ook nog op hard proberen, 30 canisters verzamelen en in 60 seconden finishen. Na meer dan 20 keer proberen lukt het nog niet.
Ik vroeg me af of meer mensen problemen hebben met de extreme moeilijksheidsgraad van F-zero GX? Ik heb al een walkthrough gedownload, maar het lukt me nog steeds niet. Waarschijnlijk zal ik wel cheats moeten gebruiken (als die er zijn, want die heb ik niet kunnen vinden). |
Ja het spel is moeilijk.
Meer oefenen knul ;) |
Mij lijkt het meer een uitdaging om dat te doen. De spellen van tegenwoordig zijn veelste makkelijk.
|
Die kinderen van tegenwoordig...ze zijn niks meer gewend :p
En anders probeer je toch missie 2 op normal? Moet je hem wel eerst kopen natuurlijk |
Ik vind missie 2 op normal moeilijker dan missie 1 op hard...ik zal wel wat fout doen :p. (heb het spel ook pas sinds gisteren :))
|
missie 2 heb ik ook nog niet uigespeeld, de tegenstander heeft op het laatst onbeperkt boosts, ik zou ook maar 1 boost bij het begin gebruiken en op het laatst ze allemaal tegelijk
|
Citaat:
Verder vind ik echt niet dat alles tegenwoordig makkelijk is. Probeer maar eens het laatste level van Quake 3 op Nightmare difficulty te spelen. Verder kies ik kwa shooters altijd de hogere moeilijkheidsgraden, ik ben echt geen newbie ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
F-Zero GX was een briljant spel geweest als het niet zo moeilijk was, nu is het gewoon goed. Ik doe nu missie 4 van de story mode. Constant auto's beuken, en op het laatst die ene vervelende gast mollen in erg weinig tijd, wat me dus niet lukt. Het blijft de grote vraag waarom ze zoveel voordelen moesten geven aan de computer tegenstanders. Maar het gevoel van snelheid, de soundtrack en de graphics zijn simpelweg fantastisch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |