![]() |
Bij elkaar thuis komen in een net begonnen relatie.
Na hoeveel tijd, na het begin van jullie relatie, nodigde je hem/haar uit om bij jou thuis te komen? (of andersom):)
En hoe verliep die eerste keer? |
na 4 dagen voor t erst bij hem, na twee weken voor t eerst bij mij
verliep prima.. eerst ff beleed met de ouders praten en dan gewoon naar je eigen kamer |
ik kreeg wat bij hem thuis ;)...
|
de eerste week ofzo bij mij in het weekeind 1 dag en ik 1 dag bij hem. Gewoon normaal verlopen eve voorstellen en erna gewoon naar boven gegaan
|
Na n paar dagen kwam ik bij hem thusi, hij heeft n eigen huisje dus ik had geen ouder-gedoe. Zijn moeder en zusje waren we trouwens de dag nadat we wat kregen tegengekomen in de stad dus kon ik gelijk kennis maken. Zn moeder zei tegen hem: waar heb je haar nou weer opgeduikeld, ofzoiets :p
Bij mij thuis kwam hij na 2 weken ofzo... weetnie meer zo goed. |
Meeste relaties zijn overigens in het andere huis begonnen... , ik kwam gewoon langs, en toen ik 's avonds wegging :) :)
Hier trouwens ook snel, binnen 4 dagen hier [film kijken, bank hangen], en daar ervoor al [om op te halen, en dan gelijk maar even voorstellen :)] |
uh waar moet je anders afspreken dan? als je wat met elkaar hebt is het toch niet meer dan logisch dat je elkaar bij elkaar thuis treft? vind t zo stom als stelletjes steeds 'in t dorp' afspreken ofzo...
maar goed, direct de eerste dag. |
voor t eerst bij haar thuis afgesproken.
|
Voor het eerst bij hem, dat was al na een week, maar zijn ouders en zusje waren toen op vakantie, dus ik heb toen ook daadwerkelijk alleen zijn huis gezien, wat denk ik niet echt wordt bedoeld met dit topic :)
Zijn ouders heb ik, even denken, na ongeveer 2/3 weken ontmoet, en hij die van mij ook rond die tijd. |
hij kwam direct de eerste dag bij me thuis én bleef logeren (i.v.m. de afstand). Eerst even voorgesteld aan m'n ouders en even wat gedronken. Daarna naar boven gegaan. :)
|
Hij kwam eerst bij ons, even voorstellen, wat drinken en beetje kletsen en daarna naar de bios. Daarna was het echt wat tussen ons. Na 2/3 weken ben ik naar hem geweest. Zelfde verhaal, maar toen zijn we na een tijdje gewoon naar boven gegaan :)
|
Kregen op een feestje wat (zondag ochtend 2 uur zeg maar). En spraken zondagmiddag 2 uur 's middags af. Eerste dag dus:)
Paar dagen later bij mij |
2e date geloof ik, dus dat was binnen een week.
toen heeft hij bij ons gegeten en daarna zijn we naar de film gegaan. ik ben na ruim een maand naar hem gegaan geloof ik, maar dat komt met name door het afstandsverschil, anders was ik daar ook al wel eerder geweest. |
Citaat:
|
mijn ouders waren op vaknatie en zijn ouders ook (mooi handig)
dus na 3 weken zag ik zijn ouders voor het eerst!! |
we kregen vat op Vlieland en mn ouders kwamen mijn ophalen en hem dus ook...
zijn ouders heb ik pas later ontmoet, ik durfde eerst nog niet zo goed... |
aaah scary, zijn ouders ontmoeten.. tjah ff maar hoor, daarna valt het wel meej, maar die eerste onmoeting zie ik altijd wel tegenop. Hij kwam bij mij na paar dagen thuis en ik bij hem pas na een maand (onmeunig laat :s )
|
Ik kende zijn ouders al voordat ik wat met hem kreeg. Ik zat bij zijn broertje in het team, maar ik durfde niet bij hen naar binnen :o Ze waren ook erg verbaasd, want ze wisten niet eens dat ik men hun oudste zoon omging, maar verder ging het wel goed :)
|
Na uh 1 weekje geloof ik. Ik kwam na 2 weken bij hem thuis :)
En de eerste keer vond ik echt heel erg eng.. Achteraf helemaal voor niets want het viel hartstikke mee! |
Ik kwam als eerste bij mijn vriend na 3 dagen en hij bij mij na 5 daagjes...
|
Wij wonen allebei niet meer thuis en zien onze ouders ook niet meer zo heel vaak. Zijn ouders kennen mij wel en ik ken zijn ouders ook, maar das nog van toen we gewoon vrienden waren.
|
Na een week bij mij thuis om me af te zetten omdat het donker was!
|
Hij kwam na anderhalve week voor t eerst bij mn pa thuis, ik na twee weken bij hem thuis (omdat ie n ongeluk had gehad) en hij na 3 weekjes ofzo bij mn ma thuis... en sinds die tijd vrij vaak...
en t viel me reuze mee... vooral toen ie bij mn pa kwam was ik 'zenuwachtig' omdat mn broertje bijna nooit normaal kan doen.. . |
Hij kwam al bij mij thuis voor we iets hadden (ik woonde op mezelf (nog steeds ;))) en hij is toen een keer of twee ook bij m'n ouders geweest. Eén keer waren m'n ouders er niet, die andere keer kennis gemaakt en verder hebben we met z'n allen gegeten ed, verder niets.
Ik kwam bij hem thuis toen we ? hadden (een week of twee oid?)...iig met zijn verjaardag. We gingen gourmetten met wat vrienden (waarvan één ook met aanhang) van hem. Zijn ouders + zus (+ haar gezin) waren er ook even, gewoon kennis gemaakt enzo. |
Citaat:
|
ex: na 3 dagen (oid) naar zijn huis. na 11 dagen (oid) naar mijn huis.
ik vind zijn ouders ontmoeten nooit eng, maar hem voorstellen aan míjn ouders juist wel. |
zijn vader kende ik al, is een leraar bij mij op school. zijn moeder leerde ik kennen na een maandje kennen op haar verjaardag. *ja, ik was zenuwachtig*
hij kwam al vrij snel bij mij, kende mn ouders al van vlak voordat we wat kregen. |
Ik kwam na 3 weken voor het eerst bij hem thuis, was op 2e kerstdag en ik mocht gelijk blijven eten. Hij kwam bij mij na 2 weken. M'n vader kende hem al, m'n moeder nog niet, dus even voorgesteld en toen een beetje flimpje gekeken.
|
volgens mij ging ik de derde keer dat we elkaar zagen naar zijn huis toe
|
na 1 week kwam ik bij ´m thuis op ´t feest van zn broertje, maar echt zeg maar was denk ik na een maand ongeveer. en we hebben op zn kamer gedrumt, gitaar gespeeld, en fotoboeken ingekeken van hem, verder niks bijzonders ofzo was wel leuk
|
We hadden een week of twee wat toen mijn ouders hem hebben uitgenodigd, want ze wilden hem perse leren kennen. Wij wilden dat nog helemaal niet, hadden liever een beetje privacy, maar ja, zo zijn ouders. En we mochten ook niet naar boven! Hij woonde gelukkig al niet meer thuis, dus dat heeft drie maanden geduurd, voordat ik voor de keuring op moest.
We zijn allebei meteen goedgekeurd. Vooral door de wederzijdse ouderlijke honden. |
uuhm, het is aan gegaan bij mij thuis.. dus ja.. ik kwam de volgende dag bij hem alweer. Maar we waren al bevriend, dus eigenlijk telt deze vraag voor mij niet;)
|
uhhmmm.. jeetje, ik heb eigenlijk geen idee wanneer hij voor het eerst bij mij thuis kwam. Denk paar weken nadat we iets kregen. En bij hem thuis, tja.. voordat we wat kregen al, maar hij woonde al alleen. :) Zijn ouders en broer, schoonzus en hun 3 dochters heb ik na een paar maanden voor het eerst ontmoet, net als hun verdere familie..
|
Ik stel dit zo lang mogelijk uit.
|
Het was net 2 dagen aan tot ik bij haar thuis kwam...
Was niet zo heel bijzonder. Was wel klein beetje nerveus hoe haar ouders zouden reageren (want ze had thuis nog niets over ons verteld) maar viel allemaal wel mee.. |
We waren al bij elkaar thuis geweest vóórdat 't wat was. Zijn moeder heb ik ontmoet na een week ofzo (de keer dat ik daar was vóórdat we samen waren, was ze niet thuis).
|
Na 1 maand komt hij morgen bij mij, en ik ben ook bij hem geweest, maar toen heb ik zijn ouders nog niet gezien. En nee, ik heb helemaal geen zin in overmorgen ivm zeer irritante broertjes ed. :s :o
|
we hadden nog niets, en de eerste dag na het eerste 'afspraakje' (in hoeverre je het een afspraakje kon noemen) bleef ik bij hem eten, en ik was heel verlegen.
Maar geen kruisverhoor ofzo hoor, wat je weleens hoort |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |