![]() |
Voor de dames.. Borst/buikhaar?
Ik heb sinds m'n vijftiende als aardig wat borst- en buikhaar. Ik vraag me af/maak me wel eens zorgen over wat meisjes hier van vinden? Zijn kale buiken echt zo sexy? Scheren lijkt me eigenlijk niks....
Shoot the shit! |
Citaat:
|
oh, mn vriend heeft ook wel wat buik- en borsthaar hoor, helemaal niet erg..
kun je ook lekker mee spelen, beetje mee kroelen.. (y) Maar TE behaard, liever niet.. |
p.s. Als je werkelijk denkt dat je er iets aan moet doen maar niet wil scheren, kan je het natuurlijk altijd een beetje bijknippen.
|
Ik vind het niet echt erg, maar het ligt ook weer aan de persoon denk ik, hoe de rest van 't lichaam eruit ziet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
liever niet te behaard, maar ja, liefde maakt redelijk blind, dus ik zou je nog niet druk gaan maken.
|
Ik vind borsthaar echt (n) maar er zijn zat meisjes/vrouwen die het geil vinden dus maak je niet druk :)
|
Citaat:
|
nee, maar een beetje onder de navel is wel sexy :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje jammer als je nergens aan kan plukken en het idee hebt dat je naast een jongetje van 4 ligt :D |
Citaat:
|
ik vind borsthaar lelijk (n) maar mannen zitten er altijd zo mee als ze geen borsthaar hebben... :confused: onbegrijpelijk...Ze hebben ons vrouwen toch ook het liefst zonder al te veel overbeharing ?
|
Citaat:
zeker oksel- en schaamhaar is erg mooi (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind t verschrikkelijk vies, maar ik hoor vaak wat anders dus ja... zal wel weer aan mij liggen
|
Citaat:
|
Het maakt mij eigenlijk helemaal niks uit :). Zolang ie maar geen overtollig schaam-, oksel- of bilhaar heeft :s
|
't Hangt wel de rest van de persoon af, maar over t algemeen vind ik het juist wel leuk :bloos:
|
Niet boeiend.
|
Citaat:
|
liever niet te veel borsthaar eigenlijk.
maarja.. wat boeit het joh het is ook weer niet afstotelijk :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
het allermooiste is alleen een treasure trail :P
maar och, wat haar... kriebelt wel lekker :D |
ik fin borsthaar iets engs geef mij maar een vent zonder borsthaar :D
|
Als je borsthaar hebt en je scheert het eraf, maar je besluit het opnieuw te laten groeien, wordt het dan niet dikker en langer :s ? En gebeurt dit ook al dan niet als je het gewoon bijknipt? :confused:
|
maar een vrouw met borsthaar is toch wel weer iets minder :p
|
Citaat:
|
uhh ja, meestal is het wel lief, maar té vind ik ook niks :bloos:
|
Ik vond het vroeger altijd he-le-maal niks. Maar ik heb nu een vriendje gehad met borsthaar en dat vond ik eigenlijk niet echt erg.
Nu heb ik weer een vriend met borsthaar en zeker aangezien hij verder ook vrij mannelijk is vind ik het wel wat hebben. Het is fijn om doorheen te kroelen. :) |
WEL!
Ja, ik vind borst/buikhaar mannelijk en erg lekker eigenlijk. Oké een oerwoud is overdreven (rughaar kan ook écht niet), maar ik vind het wel fijn, wat haar. :) En dat lijntjeonder de navel, rrrr... Treasure trail noemt Qimm het, leuk bedacht. :D |
Citaat:
|
Heeerlijk. Op een echte man groeien haren. En al die blote gladde bassies: Lichaamsbeharing neemt toe met de jaren. Dus als je nu trots bent op je kale bast, of juist wanhopig met een vergrootglas naar dons loopt te zoeken: wat niet is kan komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh en ik ben voor borsthaar. (y) |
Citaat:
|
Ik vind borst/buikhaar niet echt geweldig, maar zolang het niet teveel is, gaat het nog
|
Paar borsthaartjes vind ik wel sexy. Zo'n extreem gladde borst vind ik zo niet-manlijk. Maar moet natuurlijk ook geen apenhaar worden...
Wat betreft buikhaar: mwa, hangt er vanaf hoe, waar en hoe veel. Een kleine stairway to heaven is altijd wel sexy vind ik...Maar als de hele buik een stairway is mag ie van mij wel wat inkrimpen :D |
k vind een beetje borst haar helemaal niet erg, maar als het te veel wordt wel.... m'n vriend heeft bijna geen borsthaar en daar ben ik wel blij mee.
|
't moet gewoon een beetje bij je leeftijd passen, een jongen van 14 hoort geen borsthaar te hebben maar een man van 30 wel :). Bij jongens van mijn leeftijd vind ik zo'n streepje naar de navel wel mooi, en dan een klein beetje borsthaar, maar niet veel.
|
Ik heb van iemand gehouden met een deurmat, van iemand waar geen haartje op te bespeuren viel, en van iemand met wat haar rond zijn tepels en een beetje in het midden...en ik vond/vind ze allemaal even mooi en heerlijk om mee te vrijen.
Je bent zoals je bent, en dat is goed genoeg. Dus die onzekerheid is nergens voor nodig. Als ze afknapt op je borsthaar hield ze toch al niet van je. |
getverdemme nee zeg.
(N) ik hou niet van borstharen. :( |
kvind buik en borsthaar juist heel mooi staan...
|
ik vind het niets.. mijn vriend heeft het gelukkig niet, maar je hebt vrouwen die het weer helemaal geweldig vinden..
so don't worry :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |