![]() |
The Doors in concert, 8 juli (vooravond bospop)
Citaat:
:) Voor kaarten moet men uiteraard bij Mojo zijn. Meer informatie volgt nog, volgens http://www.bospop.nl/thedoors.htm. |
Wie zijn the doors?
|
uitsmijters
|
Citaat:
en je foto's in beschouwing genomen, krijg ik eht gevoel dat deze vraag van jou toch serieuzer is dan menigeen denkt. |
ontopic: lijkt me niets, Jim Morrison was het boegbeeld van the doors.
das hetzelfde als euhm.... hier kom ik later nog op terug |
Citaat:
iron maiden zonder bruce een vrouw zonder borsten |
Citaat:
een forum zonder exo chocomelk zonder melk. |
Citaat:
|
Citaat:
:confused: u2 - bono vond ik de beste vergelijking, volgende keer krijg je een pilsje van me ;) |
Citaat:
hij heeft de edge |
lijkt me wel leuk, is alleen te ver weg
|
ik ga daar zekersteweten heen
met of zonder morrison. dan heb ik ze tenminste live gezien |
Citaat:
Wat is een john leguizamo :confused: Citaat:
|
ik heb ze in december gezien.
brussel |
haha grapje
ik was t wel van plan |
Ik ga wel waarschijnlijk :)
Hoop wel dat je daar aparte kaartjes voor kan kopen, en je niet meteen een bospop-kaartje moet hebben? Want The Doors staan wel tussen de bospop line-up namelijk.. |
betaal je zeker dik extra?
|
Citaat:
(Eerst mochten the Doors niet komen van de gemeente wegens eventuele geluidsoverlast, zie het hele artikel. De gemeente heeft zich bedacht n.a.v. een protestactie. The Doors komen dus wél.) |
dan zie ik nog liever een vrouw zonder borsten
|
Citaat:
http://news.indiainfo.com/gallery/20...2002usopen.jpg |
Citaat:
mm moet ik dit positief opvatten friso? |
duh
|
Citaat:
|
Citaat:
een JONGE vrouw zonder borste ;) |
even een up:
Oude tijden herleven met The Doors of the 21st Century De hallucinerende rockmuziek van The Doors miste zijn uitwerking volledig niet: de psychedelische klanken van klassiekers als L.A. Woman, Light My Fire en Backdoor Man hielden generaties jongeren én ouderen flink in hun greep. De enige keer dat The Doors in Nederland optraden was in 1968 tijdens een dubbelconcert met Jefferson Airplane in Amsterdam. Het Nederlandse publiek heeft Jim Morrison nooit live horen zingen, omdat de charismatische zanger toentertijd achter de coulissen buiten bewustzijn lag. Onder de naam The Doors of the 21st Century laten de oudleden Ray Manzarek (toetsen) en Robby Krieger (gitaar) oude tijden herleven. Samen met Ian Astbury (zang, ex-The Cult), Angelo Barbera (bas) en Ty Dennis (drums) zal de groep bij vele fans nostalgische gevoelens los maken. In 2004 moet het Nederlandse publiek opnieuw genoegen nemen met een optreden van The Doors zónder Jim Morrison. Het is in ieder geval de uitgelezen kans (opnieuw) kennis te maken met de klassiekers van één van de meest baanbrekende band uit de rockgeschiedenis. Donderdag 8 juli 2004 Sportpark Boshoven - Weert Entree: E 40,- (exclusief servicekosten) Aanvang: 18.30 uur, deur open: 17.30 uur Kaartverkoop door Ticket Service begint zaterdag 14 februari om 10.00 uur via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300 1250 (45 ct.p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen. |
Ik ga wel denk ik. Mn vader heeft al gezegd dat ie mee wil dus is t vervoer goedkoop :)
|
OOOH MIJN GOD IK MOET GAAN!!!!!!! *WORDT HELEMAAL GEK* :eek:
|
Citaat:
ketter :rolleyes: |
8 juli ben ik jarig :D
|
Ik heb kaartjes.
:9. Henk Mul ! |
Citaat:
|
Weet iemand of het al uitverkocht is?
|
Citaat:
Tegewoordig kun je daar ook een aansteker voor gebruiken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Kut dus :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: jeuj |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ook kaartjes!
|
mja vind het teveel geld
maar het zou voor mij toch niks zijn zonder jim |
dat is het ook niet, maar ik vind dat ik moet
en ach, ian astbury is ook hip |
Hoe dom ben je als je hierheen gaat voor 40 ballen.
|
...nirvana zonder kurt cobain...
daarom ga ik dus ook niet. bovendien erg duur voor een stel oudjes. |
Citaat:
|
geef mij maar wiet, dan hang ik zelf de hippie wel uit.
|
:eek: kijk kijk kijk, nu komt de betere muziek! the doors! dat begint dr op te lijken, maar wat vinden jullie van jimi hendrix? das nog beter :D
later |
Citaat:
Castles made of Sand.. dat is zo mooi Eigenlijk is alles van Jimi .. MOOI :D (_wat vind je dan van.. Melanie? Janis Joplin? Paul Simon? :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |