![]() |
Kennen jullie de politieke partij NCPN?
Kennen jullie de politieke partij NCPN? :)
|
nope, nooit van gehoord
|
alleen van naam.
oh en ze waren een keer op tv want hun campagne bestond uit het rondrijden in een auto met een luidspreker. |
ze hebben ook een site: www.ncpn.nl
ncpn is een afkorting en staat voor "Nieuwe communistische partij Nederland" en is de opvolger van de CPN (die decenia lang zetels in de 2ekamer had) die later is opgegaan in groenlinks, maar een paar communisten waren daar zodanig optegen dat ze een nieuwe communistische partij wouden oprichten daarom staat de N voor nieuwe. :) |
jup
|
Lachwekkende partij.
|
Groningen sucks.
|
Citaat:
|
trouwens ik ben lid van de CJB (communistische jongeren beweging) dat is de jeugdpartij van de NCPN, het valt op dat de CJB steeds meer leden krijgen :) de laatste 2 maanden zijn er haast 100 extra leden bijgekomen.
|
Nee zeg nooit van gehoord? :rolleyes:
Ehm ja leuke partij maar gedwongen communisme werkt niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ook met politiek krijgt iets vaak een gedwongen karakter, als mensen communisme wilden, deelden ze onderling wel gewoon meer en vaker. |
Citaat:
|
Citaat:
hebzucht kan ook op internationale vlak zoals de grondstof oorlog in Irak, ze hebben de mond vol met vrijheid en democratie en massavernietingswapens maar een normaal denkend mens weet wel beter, het is hebzuchtig van die multinationals om de olie en kapitaal in te pikken en hun concurrentiepositie in de wereld te versterken (n) |
ik ken em
|
Zeg meneer niceman, toen ik laatst een paar oude posts van jou doorlas, las ik dat jij twee jaar geleden nog helemaal weg was van Pim Fortuyn.
Hoe verklaar jij dat :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaan we weer:D
Waarom draaien al jouw topic's op hetzelfde uit? Een zinloze discussie over het communisme? |
Citaat:
|
Citaat:
trouwens zullen we samen eens door de woestijn van Australie zwerven ;) |
Citaat:
Haha, laten we dat doen, wordt vast een succes:) |
Niceman is wel wat softer geworden, eerst overtuigd communist met de trekjes van een dictator (zoals alle jongeren naar strafkampen en dat hij gelijk ging schelden enzo). Hij is nu wat anders geworden, nu wil ie met iedereen rondreizen door de wereld. :p
Maaruh, de NCPN ken ik alleen bij naam. :) |
Haha, maak jezelf niet zo belachelijk man.
Kom eens met een fatsoenlijke onderbouwing om dan tóch voor de NCPN te stemmen, terwijl je zelf al stelt dat communisme niet werkt. |
Rot weg met dat stomme communisme van je. Get real :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik zou maar even in een woordenboek opzoeken wat 'rechtvaardig' betekent :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem is dat mensen bij communisme gelijk aan iets slechts denken, de ncpn zou zn naam moeten aanpassen, want door de naam worden al veel mensen afgeschrikt. |
Wel van naam. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als jij je mening dat de oorlog in Irak om economisch gewin gaat, zou je die feiten dan a.u.b. met mij en je medeforummers willen delen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die ken ik jammergenoeg wel...
Word je lijsttrekker? :p |
Citaat:
Ik hoorde laatst trouwens dat een amerikaans oliebedrijf olie naar Irak mag exporteren voor honderden miljoenen zogenaamd voor de wederopbouw, dan mag je toch wel stellen dat er iets niet geheel in orde is :s |
ja ik ken hem, krijg ik nu een hamer?
|
Citaat:
Verder is één voorbeeld nog geen degelijke feitelijke onderbouwing. |
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wordt je vast heel enthousiast van, die site. :rolleyes: |