![]() |
Okselhaar is geil
Mijn stelling: Okselhaar is geil
Wat vinden jullie daarvan? De enige reden voor een vrouw om haar okselhaar te scheren is het sociale aspect. Veel mannen doen het immers niet omdat dat sociaal gezien niet hoeft. Ik vind het jammer dat ze het doen, ik vind het namelijk wel mooi en opwindend. Wat vinden jullie? |
Ik vind het bij een man wel leuk/schattig/enz. Bij een vrouw niet. Zal idd wel door dat sociale aspect komen, maarjah.
Hetzelfde geldt voor beenhaar bij vrouwen, dat vind ik ook niet mooi.. naja.. een paar blonde haartjes moet wel kunnen ofzo, maar anders vind ik het echt lelijk. Lelijker dan okselhaar eigenlijk.. En ik vind het ook niet mooi als een jongen iets anders dan z'n baard zou scheren zeg maar.. wat haar is juist mannelijk. :p |
Ik vind het bij een vrouw ook niet mooi. Maar dat is niet alleen sociaal denk ik, want het hangt ook wel samen met andere opvattingen die ik heb over schoonheid.
Een vrouw hoort een zachte en gladde huid te hebben om mooi te zijn. Haar onder de armen draagt daar niet aan bij. Een man mag iets ruwer zijn. Een stevige, gezonde huid met wat spieren. Beharing is (in zekere mate) niet erg. Haar onder zijn armen mag dus ook blijven zitten. Dus... |
ik ben een jongen en ik scheer het er ook af, er blijft te veel zweet in hangen, waardoor er een vies gevoel, en een niet zo aangename geur ontstaat. ik denk dat veel vrouwen het hierom ook doen en de mannen niet omdat het sociaal niet verantwoord is, zo associeren ze dat bij mannen met gay, en ik hebniets tegen homo's maar andere mensen blijkbaar wel
|
Als het te veel wordt werk ik het bij..
Ik heb het een keer geschoren, gaat ongelooflijk prikkelen na een poos.. en ik ben al te lui om mn snor en baard bij te werken dus... Groot woord eigenlijk baard.. eigenlijk een sikje... :o |
ik vind het ontzettend lelijk als jongens hun okselhaar afscheren!!
maar bij meiden vin dik het juist lelijk als er van dat vieze lange haar hangt!!! |
Ik vind okselhaar over het algemeen eigenlijk gewoon ranzig. Er mag best wel wat zitten bij een man, maar dat moet ook geen oerwoud zijn. Vrouwen moeten het eigenlijk maar gewoon afscheren, het past niet echt bij ze, want ze hebben gewoon een hele mooie huid en als ze op bepaalde plekken nog veel haar hebben (vooral oksels, verder zijn het vaak wel van die schattige donshaartjes en dat vind ik wel heel schattig) dan vind ik dat echt ranzig.
En waarom vind ik dat dan zo ranzig, nou om de volgende reden: Je oksel zijn zo'n beetje de grotten van je lichaam, je armen zitten er altijd tegenaan geplakt en er komt nooit wat frisse lucht. Zweet wat daar ontstaat kan onwijs tussen het okselhaar gaan zitten en dat geeft nare geurtjes. Als er echt van dat onwijze lange okselhaar staat en het vanonder de arm komt als het behoorlijk lang is dan is het net over er schimmel uit de grot komt. Want al dat haar zit onwijs aan elkaar geplakt (Vooral als je sporters ziet die flink hebben gezweet en dan doen ze hun armen omhoog en dan zie je zo die zwaar bezwete okselharen :eek: :eek: Nee dankje) |
Hoe minder lichaamshaar hoe beter.. bah..
|
Citaat:
Ten eerste; dat zweet stinkt niet, want het zit er net pas. Ten tweede; als je net uit het zembad komt vind je het er ook ranzig uitzien? |
oneens. he, bah.
|
niet.
|
Citaat:
|
Ik vind het bij mannen echt (y) en bij vrouwen (n).
|
Citaat:
|
Is het toch makkelijker bij vrouwen.. als ze het wegscheren zitten ze goed...
Bij de mannen is het dus niet echt zeker.. |
Persoonlijk vind ik het er gewoon niet uit zien. Geen kwestie van 'sociale opvattingen', gewoon een kwestie van smaak. Grote bos schaamhaar is ook ranzig IMHO.
|
Ik vind het niet mooi bij een vrouw.
|
voor mij hoeft het ook niet zo nodig, zo'n bos haar onder haar oksel, zeker niet in combinatie met een hemd zonder mouwen, met zweetplekken eronder
|
Citaat:
|
ik hou ook mijn schaamhaar kort haar is jek ik ben geen aap
|
maatschappelijke standaard, dat is waar het allemaal om draait........ik zeg altijd maar: ieder z'n ding en loop niet met de meute mee (y)
|
ik vind het vies en ranizg. net zoals schaamhaar trouwens, die ik toch ooit eens moet beginnen met afscheren.
|
ik vind het ranzig staan bij vrouwen :o
en mn eigen okselhaar hou ik ook een beetje bij. |
Eeeuhm, er blijft nogal een lucht in hangen, het kietelt als de neten en voor je het weet hangt er een heel oerwoud onder je oksels... Met andere woorden: nee.
Bij de heren vind ik het wel leuk, is manlijk, maar wel beetje netjes bijgewerkt :D |
ik knip t alleen wat bij
dus zo dat je er niet door heen kan woelen maar dat je t alleen ziet lichaamshaar bij vrouwen is (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) evt een klein beetje kort schaamhaar maar meer niet |
Citaat:
|
Citaat:
( denkt aan zomer, rokjes + hemdjes, elke dag eigenlijk moeten ontharen etc ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wordt niet geil van okselhaar, ook niet minder geil trouwens, behalve als het echt té veel is (maar bij een normaal mens is het niet té veel). Het staat wel móóier bij een jongen als het er wel is, maar dan niet te lang (ongeveer 2 tot 5 cm), maar niet géiler.
Mijn oksels scheer ik niet omdat het er dan geiler uit ziet, maar om me enigszins aan te passen, omdat ik bossen of bosjes okselhaar niet mooi vind bij een meisje (ja, dat zal me best aangeleerd zijn door de algemene normen van deze maatschappij, maar dat doet er niet toe), en ik me dan schoner voel (maar ik ben hygienisch genoeg, dus 't is niet alsof ik ook daadwerkelijk schoner bén met geschoren oksels). Mijn vriend vindt het wel schattig als ik hele korte haartjes in m'n oksel heb van een halve centimeter ofzo (ik scheer het niet elke dag), maar ik weet niet of hij het ook geil vindt. |
Vrouwen alleen haar op hun hoofd en that`s it :o
|
Ehmm...NEE
|
Citaat:
"schat, wat vind je van mn okselhaar? vind je t een beetje geil?" :D |
bij een vrouw vind ik het lelijk staan. Daarbij scheer ik het al weg zolang ik me kan herinneren. Het lijkt me gewoon echt niet prettig met dat zweten enzo.
Mannen tja helemaal weg kweet niet heb dat nog n ooit gezien maar beetje bijwerken mag wel hele oerwoud vind ik ook bij hun zeker niet mooi staan. |
ik ben er dol op om mn handen door mn vriends hoofdhaar te halen maar ander haar hou ik niet zo van, tis stugger en voelt niet lekker dus wat dat betreft weg ermee :P geil? nee niet echt.
|
ik herinner me van op de basis school nog een juf, die was best zwaar behaard op armen, en onder haar oksels.
dat kon je dus zien in de zomer. en dan hingen daar druppeltjes zweet aan. dat zal de reden geweest zijn, dat ik, bij mezelf, het 1 a 2 keer per week scheer. het moet gewoon weg, anders heb ik de hele tijd zo'n zweterig gevoel als ze er een langer dan een week zitten,e n lang worden bij mannen vind ik het niet erg, als het niet teveel is. bij vrouwen kan het ook best meevallen, als het maar niet een bos ui is |
Ik moet zeggen dat het me bij andere mensen nie zo uitmaakt als er erges haar zit...
Oké schaamhaar tot voorbij de helft van je bovenbeen is net te, maar voor de rest kan wat andere mensen met hun lichaamshaar doen nie egt boeien... Zolang ze zichzelf er maar goed bij voelen heb ik er geen problemen mee. Zelf scheer ik alleen mn baard en snor sheesh nu lijkt het alsof ik al een hele baard en snor heb:P en af en toe onder mn armen. Vanwege de geur, en onder het motto van: "brrr.... der zit haar onder mn armen, da zit nie fijn:s" Verder ben ik nie zo behaard dat ik mn schaamhaar bij moet houden :) |
Ik vind okselhaar sowieso al lelijk. Of het nou bij mannen of vrouwen is. Harige benen vind ik overgens ook lelijk.
|
Gatver, okselhaar is gewoon smerig, bah.
Bij vrouwen dan. |
Okselhaar vind ik ook niet aantrekkelijk, zowel bij mannen als vrouwen.
|
As ik naar mezelf kijk vind ik dat ut wel wat minder had gemogen..vin het niet geil...komt denk omdat op de directe omgeving bijna geen haar zit.
Bij vrouwen vind ik het smerig..waarom weet ik niet.. :bloos: |
okselhaar speciaal feil nee
maakt het mij uit: een beetje niet zolang het maar niet zo lang is dat je er vlechtjes in kan leggen |
okselhaar is niet geil (n)
Bij mezelf scheer ik het weg. Bij mannen vind ik het ok. Die hoeven het niet te scheren. Maar geil word ik er niet van :p |
Citaat:
|
bij vrouwen vind ik t niks, voel me dr ook niet prettig bij.. en bij mannen.. he tmoet niet te lang zijn. je moet er geen vlechten in kunnen maken ofzo
|
ik vind 't absoluut niet geil, klein beedje is nietzo erg maar geen grote bossen gatver
|
Ik vind het smerig.
|
Okselhaar vind ik niet geil, hou meer van een beetje borsthaar!
|
ik vind okselhaar mannelijk, net zoals schaamhaar en zal het nooit afscheren
|
Citaat:
en benen en armen is natuurlijk ook geen probleem tenzij het net een schaap is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25. |