Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe moet ik het hem uitleggen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=716260)

o0BeKsKuH0o 09-01-2004 13:16

hoe moet ik het hem uitleggen?

Ik heb nu sinds 2 maanden en 2 dagen een vriend.
We zijn heel graag bij elkaar enzo, alleen met uitgaan staat hij vaak bij andere meisjes, omdat hij heel veel meisjes kent want hij heeft er best veel gehad...
Kijk, ik vind dat hij best met andere meisjes mag praten, maar ik voel me daar niet zo prettig bij, en ik denk niet dat hij dat snapt..
En als ik bij hem zijn zitten telkens meisjes hem te bellen en sms-en en dan schrijven ze allemaal van: 'Hé schatje, ik mis je, wanneer kom je nu een keertje naar me toe, hou van je!'
En hij sms-t dan ook weer zo'n slijm sms-je terug..
Hij beseft denk ik niet dat hij me ermee raakt.
En bij mij komt het er meestal anders uit dan dat ik wil, ik ben vandaag voor het eerst met iemand gaan praten voor al mijn problemen...
En in mijn verleden is zoveel gebeurd dat ik op een gekropt heb, dat alle woede en verdriet en angst er in 1 keer uitvliegt.
En dan lijkt het meestal erger dan dat het is...
Kunnen jullie me helpen, want ik weet niet hoe ik hem dit allemaal moet uitleggen...

Zovast bedankt allemaal...

XxX r.

TranceGirl 09-01-2004 13:19

Ik denk dat je gewoon eerlijk tegen hem moet zijn en zeggen dat je er mee zit. Je kunt er wel mee rond blijven lopen, maar daar schiet je niets mee op. Je kunt denk ik gewoon beter je gevoel uiten. Dan weet hij ook hoe jij er over denkt en zal dan (hopelijk) veranderen.
Je moet elkaar gewoon alles eerlijk vertellen in een relatie, hoe je je voelt bij bepaalde omstandigheden/gebeurtenissen enzo.
Ik denk dat dat gewoon het beste is.
Hopelijk heb ik je hiermee een beetje geholpen.. :)

o0BeKsKuH0o 09-01-2004 13:22

Citaat:

TranceGirl schreef op 09-01-2004 @ 14:19:
Ik denk dat je gewoon eerlijk tegen hem moet zijn en zeggen dat je er mee zit. Je kunt er wel mee rond blijven lopen, maar daar schiet je niets mee op. Je kunt denk ik gewoon beter je gevoel uiten. Dan weet hij ook hoe jij er over denkt en zal dan (hopelijk) veranderen.
Je moet elkaar gewoon alles eerlijk vertellen in een relatie, hoe je je voelt bij bepaalde omstandigheden/gebeurtenissen enzo.
Ik denk dat dat gewoon het beste is.
Hopelijk heb ik je hiermee een beetje geholpen.. :)

Ja, ik twijfelde een beetje of ik het hem zou vertellen of niet...
Kheb er al wel met een goede vriend van hem (en mij) over gepraat, en die zei dat hij altijd zo was maar dattie het wel lullig tegenover mij vond omdat hij nu een vrinedin had (mijn vriend dus)

TranceGirl 09-01-2004 13:23

Citaat:

o0BeKsKuH0o schreef op 09-01-2004 @ 14:22:
Ja, ik twijfelde een beetje of ik het hem zou vertellen of niet...
Kheb er al wel met een goede vriend van hem (en mij) over gepraat, en die zei dat hij altijd zo was maar dattie het wel lullig tegenover mij vond omdat hij nu een vrinedin had (mijn vriend dus)

Ja, ik zou als ik jou was het gewoon vertellen, dat lucht denk ik ook wel op bij jou dan. Beter dan dat je er mee door blijft lopen en je 'op zit te vreten' aan zijn gedrag.
En het is ook goed dat je met die vriend van hem praat... :)

o0BeKsKuH0o 09-01-2004 13:25

Citaat:

TranceGirl schreef op 09-01-2004 @ 14:23:
Ja, ik zou als ik jou was het gewoon vertellen, dat lucht denk ik ook wel op bij jou dan. Beter dan dat je er mee door blijft lopen en je 'op zit te vreten' aan zijn gedrag.
En het is ook goed dat je met die vriend van hem praat... :)

Ja hij heeft pas geleden ook nog met mijn vriend gepraat...
Alleen weet nog niet precies wat er gezegd is, maar ik ga zondag denk ik wel met hem praten...
Dankje..

TranceGirl 09-01-2004 13:58

Citaat:

o0BeKsKuH0o schreef op 09-01-2004 @ 14:25:
Ja hij heeft pas geleden ook nog met mijn vriend gepraat...
Alleen weet nog niet precies wat er gezegd is, maar ik ga zondag denk ik wel met hem praten...
Dankje..

Ok heel veel succes, en hopelijk mag er dan verandering in komen :)

o0BeKsKuH0o 09-01-2004 14:17

Citaat:

TranceGirl schreef op 09-01-2004 @ 14:58:
Ok heel veel succes, en hopelijk mag er dan verandering in komen :)
Ja hopelijk wel :)

perseus 09-01-2004 14:24

Citaat:

o0BeKsKuH0o schreef op 09-01-2004 @ 14:16:
Ik heb nu sinds 2 maanden en 2 dagen een vriend.
We zijn heel graag bij elkaar enzo, alleen met uitgaan staat hij vaak bij andere meisjes, omdat hij heel veel meisjes kent want hij heeft er best veel gehad...
(...)

Dat is dus meestal hopeloos, zeker als je nog maar 14 bent.

o0BeKsKuH0o 09-01-2004 14:25

Citaat:

perseus schreef op 09-01-2004 @ 15:24:
Dat is dus meestal hopeloos, zeker als je nog maar 14 bent.
Ook bedankt voor je reactie... (is niet negatief bedoeld, maar al sbedanktje)

Boeing 747-400 09-01-2004 15:14

Zo te zien heb je al besloten om er met hem over te praten, en dat lijkt me ook een heel goed idee. Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou heel vervelend is, maar misschien heeft hij er wel helemaal geen erg in dat hij jou hiermee kwetst. Als je dat gewoon aan hem uitlegt, zal hij er vast wel meer rekening mee willen houden in de toekomst!

Charlottetje 09-01-2004 16:43

sorry, vind je vast vervelend om te horen ofzo, maar ik vind het een beetje klinken alsof hij en zijn vriendin een beetje van die 'breezah' typjes zijn. Genoeg van dat soort mensen die ik om mij heen zie. Stelt volgens mij niets voor dat hij dat doet, maar voor jou is het wel heel rot ja. Praten is altijd oke en als hij geen begrip voor jou heeft is het gewoon voor jou niet de goede jongen denk ik....

o0BeKsKuH0o 09-01-2004 20:40

Hij heeft het net uitgemaakt:'(
Maar hij wilde me nog wel iedere dag spreken, en me zien, en hij wilde dat ik naar hem kwam als hij jarig is volgende week, en hij zegt dat ik een superspeciaal meisje voor hem was en dattie veel van me houdt enzo:'(
Maar hij zit met zichzelf in de knoop zegtie..
:'(
Srry, maar ik moest dit ff kwijt:'(
Kvoel me nu wel zo ontzettend rot:'(

Boeing 747-400 09-01-2004 21:04

Citaat:

o0BeKsKuH0o schreef op 09-01-2004 @ 21:40:
Maar hij wilde me nog wel iedere dag spreken, en me zien, en hij wilde dat ik naar hem kwam als hij jarig is volgende week, en hij zegt dat ik een superspeciaal meisje voor hem was en dattie veel van me houdt enzo:'(

Ik wil niet heel lullig doen...maar ik zou dat gedeelte over de 'superspeciale meisje' maar niet al te serieus nemen... Als hij al zoveel meisjes gehad heeft, zoals je zegt, kun je hem beter helemaal laten gaan. Snap wel dat het moeilijk voor je is, maar door hem veel te zien/spreken maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker, en kan hij je makkelijker beïnvloeden enzo.

*blue angel* 09-01-2004 21:06

Citaat:

* knuffelt *

spijt me voor je...

Chloe Siere 09-01-2004 21:09

ow das minder... Sterkte ermee :)

perseus 09-01-2004 21:19

Sterkte ermee meid. :(

oddball55 09-01-2004 21:44

Citaat:

He

Das zonde om te horen...

Maar laat je niet gebruiken....Ik ken je natuurlijk niet en die jongen ook niet, maar kijk
als hij geen relatie wil maar hij wil je nog wel iedere dag zien en hij zit je toch ook wel een beetje te vleien.. moet je oppassen voor zo'n relatie waar je allebei niet meer uitkomt.
Natuurlijk kun je em niet direct vergeten en da hoeft ook niet.
Neem je tijd, praat dr over... weet je

Maar pas op jezelf!!

Take care

o0BeKsKuH0o 10-01-2004 06:10

Bedankt allemaal...
maar ik wil hem zo graag terug:'(
en ik denk dat als hij bij me is enzo, dat ik me gewoon beter voel:'(
khoop ook echt dat het goed komt tussen mij en hem, want ik geef echt wel veel om hem..
en dat klinkt mischien raar, omdat ik nog maar 14 ben enzo..
maar, hij was ook wel speciaal voor mij..
want, jah, we hebben elkaar ontmaagd, en, da is toch eigenlijk wle een speciaal iets???
en ik kan da gewoon niet zomaar vergeten:'(

Boeing 747-400 10-01-2004 10:16

Citaat:

o0BeKsKuH0o schreef op 10-01-2004 @ 07:10:
Bedankt allemaal...
maar ik wil hem zo graag terug:'(

Dat kan ik me wel voorstellen, maar hij heeft toch gezegd dat hij niet meer wil...
Citaat:

en ik denk dat als hij bij me is enzo, dat ik me gewoon beter voel:'(
Ik weet wel zeker dat je jezelf op dat moment beter voelt, maar waarschijnlijk voel je jezelf er achteraf alleen maar nog rotter over. Je moet dan weer alleen naar huis, en je realiseert je dan nog meer hoe erg je hem mist.
Citaat:

khoop ook echt dat het goed komt tussen mij en hem, want ik geef echt wel veel om hem..
en dat klinkt mischien raar, omdat ik nog maar 14 ben enzo..
maar, hij was ook wel speciaal voor mij..
want, jah, we hebben elkaar ontmaagd, en, da is toch eigenlijk wle een speciaal iets???
en ik kan da gewoon niet zomaar vergeten:'(
Ik hoop ook voor je dat het goed komt. Maar ik zou er niet teveel op hopen. Probeer jezelf erbij neer te leggen. Hem gewoon even een tijdje niet zien helpt daar heel goed bij!

Sterkte in ieder geval, en laat jezelf nu niet door hem gebruiken...

o0BeKsKuH0o 11-01-2004 11:15

bedankt..
kheb net nog met hem gebeld..
hem vergeten is echt moielijk want ik geef echt veel om hem:(

oddball55 11-01-2004 11:17

He

Je hoeft em ook direct niet te vergeten... Da zou ook niet goed zijn. Maar je moet toch wel weer beetje je eigen leven gaan leiden zeg maar en je moet oppassen da als je weer met em omgaat etc da je je niet laat gebruiken!!

Take care

o0BeKsKuH0o 11-01-2004 11:20

ja dat weet ik wel, maar kbeng ewoon bang (en kweet ook zeker) dat als hij vraagt of ik met hem ergens heen ga en je weet wel enzo da ik geen nee tegen hem kan zeggen omda ik nog veel gevoelens voor hem heb...:(

o0BeKsKuH0o 11-01-2004 17:14

Kheb net weer ff met hem gebeld, en hij zei dat als ik zaterdag ook uitging dat ik er maar tegen moest kunnen als hij met een ander zoende:'(

perseus 11-01-2004 17:19

Wat een lul. Een echte player dus...

Jadis 11-01-2004 17:20

Citaat:

o0BeKsKuH0o schreef op 11-01-2004 @ 18:14:
Kheb net weer ff met hem gebeld, en hij zei dat als ik zaterdag ook uitging dat ik er maar tegen moest kunnen als hij met een ander zoende:'(
Sukkel. Dan moet hij er maar tegen kunnen dat jij geen afgelikte boterham hoeft.

o0BeKsKuH0o 11-01-2004 17:22

Ik denk wel dat als ik hem zie zoenen met iemand die ik ken dat ik diegene in elkaar ram ofzo:'(
Ik kan Dennis gewoon niet uit mijn hoofd zetten..
Maar tegelijkertijd vind ik hem ook zo'n klootzak!

Maarten 11-01-2004 17:24

Wat zitten sommige mensen toch zielig in elkaar.

perseus 11-01-2004 17:25

Verwijder of verscheur z'n foto's, verander je signature, verwijder eventuele chatlogs, verwijder z'n nummer (dat weet je vast wel uit je hoofd, maar toch), kras in je agenda e.d. z'n gegevens door en ga iig niet naar dezelfde tent als hij.
Dat lucht vast een beetje op.

o0BeKsKuH0o 11-01-2004 17:25

Kan ik er wat aan doen dat ik nog steeds verliefd op hem ben:'(
Of bedoelde je hem?...

o0BeKsKuH0o 11-01-2004 17:26

Citaat:

perseus schreef op 11-01-2004 @ 18:25:
Verwijder of verscheur z'n foto's, verander je signature, verwijder eventuele chatlogs, verwijder z'n nummer (dat weet je vast wel uit je hoofd, maar toch), kras in je agenda e.d. z'n gegevens door en ga iig niet naar dezelfde tent als hij.
Dat lucht vast een beetje op.

de tent waar hij naartoegaat is de bijna de enige tent waar ik binnekom en is de enige tent waa rik heen mag:(
want de rest van mah friends mogen neit uit....

perseus 11-01-2004 18:05

Dan ga je thuis met je vrienden (let op, je ex hoort daar niet toe) gezellig een film kijken ofzo. Of je blijft natuurlijk gewoon thuis, dat kan ook...

uuuf 11-01-2004 18:19

Citaat:

o0BeKsKuH0o schreef op 11-01-2004 @ 18:26:
de tent waar hij naartoegaat is de bijna de enige tent waar ik binnenkom en is de enige tent waar ik heen mag :(
want de rest van mijn vrienden mogen niet uit....

meisjes van 14 horen niet uit te gaan :nono:

maarja sterkte iig enzo.

juno 11-01-2004 18:31

Och meisje toch. Veertien jaar, al ontmaagd tijdens een relatie van 2 maanden met een playertype en nu een gebroken hart. Tsja, harde leerschool, als je 14 bent. Maar zo gaan sommige mensen helaas met elkaar om, en dat zijn dus precies de mensen die je helemaal niet wilt kennen, eigenlijk.

Okee mop, uithuilen, neus snuiten en volgende keer niet zo stom zijn. Deze jongen en zijn vrienden zijn wat je moeder: "de verkeerde vrienden " zou noemen. Je andere vrienden mogen niet uit, en daar doen ze dus heel verstandig aan he, als de mensen die wel uitgaan elkaar zo misbruiken.

Maar er zijn zat jongens op de wereld die je wel waard zijn. En denk jij er ook om: je bent pas 14. Het HOEFT allemaal nog niet. Waarom zo'n haast?

Kazanka 11-01-2004 18:40

Bekijk het van de positieve kant, je bent tenminste niet zwanger van hem (y)

En jah, player he, ooit zul je ze er wel uit kunnen filteren. Het is gewoon een groot leerproces.

o0BeKsKuH0o 11-01-2004 18:49

allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp...

o0BeKsKuH0o 12-01-2004 10:25

Hij heeft net toegegeven dat hij zaterdag wel gezoend heeft:'(
En nog wel met iemand die ik verschrikkelijk haat!
Maar donderdag gaan we samen even heelg oed praten..
Hij zei ook dattie er enorm veel psijt van had, maar moet ik hem geloven?

Jadis 12-01-2004 10:45

Citaat:

Citaat:

Maar donderdag gaan we samen even heel goed praten.. Hij zei ook dattie er enorm veel spijt van had, maar moet ik hem geloven?
Hij zegt vantevoren dat jij er maar tegen moet kunnen en achteraf heeft hij spijt? Denk nou eens na. Zou hij dan écht spijt hebben?

Kazanka 12-01-2004 16:26

@ Jadie: Toffe avatar (Y)(Y)

Jadis 12-01-2004 18:26

Citaat:

Kazanka schreef op 12-01-2004 @ 17:26:
@ Jadie: Toffe avatar (Y)(Y)
:o :D dankjewel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.