![]() |
... zegt veel meer...
letters spreken
woorden vallen van gedachten naar papier zinnen stromen dromen dwalen stralen zwevend in mijn hoofd woorden praten teksten fluist'ren maar de liefde zegt veel meer |
Je eerste twee strofes vind ik heerlijk, leest goed weg en is gewoon leuk, maar bij het eind wordt het ineens zo afgekapt door die laatste twee regels, het voelt onaf, misschien als je het kunt laten rijmen of iets dergelijks, het is best een goed einde qua inhoud, maar het leest niet helemaal prettig, vind ik.
|
Lief gedichtje:)
|
Ik had eerst een ander einde, maar dat was helemaal niet hetgeen ik over wilde laten komen. Dit is inderdaad niet echt mooi, ik ben er zelf ook nogal ontevreden over. Maar het is wel wat ik zeggen wil. Misschien, als ik er even niet naar kijk, bedenk ik straks een andere vorm.
|
ik vind de wijziging in de laatste strofe goed uitpakken net als de laatste zin in de 2e stofe
t gedicht loopt heerlijk en heeft toch nog een fijne, lieve boodschap :) |
Erg mooi, loopt lekker, leuk en lief. 't Is echt zon gedichtje voor op de pleej haha, (positief). Niet omdat ie te simpel is ofzo, maar gewoon, ik denk dat veel mensen zichzelf erin zullen herkennen, en hij valt eigenlijk maar op 1 manier te intrepeteren. Das wel knap. Ja mooi!:)
|
ik vind m erg fijn :) niet echt mooi, maar zeker niet leuk. daar is ie dan weer te mooi voor. fijn, de verwoording, het gevoel dat het op mij overbrengt.
maar, idd, ook ik vind het einde zonde. vooral het woord liefde, k weet niet, dat vind ik vaak zo cliché overkomen in gedichten, en helaas ook in deze. ik hoop dat je het veranderd. voor de rest echt fijn :) |
Typische anne-post. Leest erg lekker weg door het strakke ritme dat je meegeeft. Laatste strofe wijkt wel wat af, maar creert wel een mooi einde van het gedicht!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel een aardig gedichtje, beetje eenvoudig echter.
|
Het is idd simpel. Maar ik vind hem erg gaaf. Hou van wat je op papier hebt willen zetten. Omdat het klopt. Omdat ik het zo voel denk ik :)
|
hmm..wel goed hoor!
k vin t einde alleen btje te simpel |
Ik ga het eind veranderen. Had niet verwacht toch nog reacties te krijgen op dit gedicht, aangezien het ónder een ander gedicht van mij stond...
|
Ik vind het een mooi gedichtje, simpel en strak!
Ja, goed! Ik vind dat einde helemaal niet zo storend. Een echt einde is het. Ik zou het zo in mijn agenda kunnen zetten, daar zet ik wel vaker mooi zinnen, gedichtjes of wat dan ook die ik tegenkom en niet wil vergeten zeg maar... :D |
Mooi..de woorden passen goed bij elkaar. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |