![]() |
[Emule] Foutmelding ofzo
tijdens het downloaden van iets kreegik het volgende bestand,
9-1-04 0:20:06: Overgehaald bestandsdeel 43 is corrupt :( ([PC-ITA].C&C.Generals.-.Zero.Hour.-.Cd.1.-.by.Gogeta.iso) Wat houdt dat precies in? is dat hele bestand nu waardeloos of alleen dat bestandseel en word ie opniew gedownload? bvd |
Alleen dat deel, en het wordt opnieuw gedownload.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met eDonkey/eMule/xMule kun je inderdaad niet krijgen dat je een corrupt bestand download. Corrupt bedoel ik mee dat het afwijkt van het origineel.
Als je erg veel van dit soort meldingen ziet, doe je er verstandig aan om een IP filter in te bouwen. Hierdoor blokkeer je bekende 'stoorzenders', die veelal banden hebben met de RIAA en de MPAA (de kapitalistische maffia). :) |
nu is de download bijna klaar hij moey nog 360 kb maar doet ie dus niets meer:( is dit meer voorkomend?
|
nu een dergelijk topic toch open is over eMule...ben zelf op dit moment bezig om de instellingen goed te krijgen.
Nu meld eMule elke keer als ik met een server contact maak dat port 4662 niet open staat. Ik werk met Win 2000 en zit achter een router en gebruik ZoneAlarm als Firewall. Nu kan ik in Win2000 nergens ontdekken hoe ik die port open kan zetten (heb wel gevonden dat TCP en UDP alles aanvaarden), binnen ZoneAlarm kun je alleen je Firewall op High, Medium of Low zetten, maar nix specificeren en de router weet ik nix van. Iemand een oplossing die die op een makkelijke manier aan mij uit kan leggen, weet er wat dit betrefd bar weinig van af... :o |
Citaat:
Een port open zetten ligt aan de modem/router die je hebt. Lees Hier |
Citaat:
|
@Jinx-Boy
Die poorten hebben niets met een firewall te maken. Application level firewalls geven programma's als eMule toestemming om packets te verzenden, maar dat heeft verder niets te maken met jouw probleem dat jouw port 4662 niet beschikbaar is. Je hebt een router, die kan niet ruiken waar pakketjes naartoe moeten als ze van internet af komen. Alleen als jij het initiatief tot communicatie legt, kunnen packets terugkomen. Met andere woorden, jij kunt iemand bellen met je mobiele telefoon, en dan kan de ander terugpraten. Maar een ander kan jou niet zomaar opbellen. Als je dat wilt, heb je een port forward nodig. Hoe dat moet kun je lezen in de handleiding van je router. Meestal kun je op de ingebouwde website bij Virtual Server of Port Forwards de forward instellen. Intern en extern poort 4662 forwarden naar je interne IP adres, zoals 10.0.0.12 of 192.168.0.3. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |