![]() |
hanekam
hej. khad ff een vraagje voor mense die hanekam hebbe. Kheb dr dus ook een maar hij is nu zo lang aant worde dat gel um nie meer egt goed recht houd en kheb geen zin om dr een stuk vanaf teknippen. weet iemand mischien wa ik dr ook nog in kan smeren zodat die blijft staan? kus agnes
|
Tja, ike zouw ut nieweten. :D :rolleyes:
|
Fructis hardspray of gel...
Ik heb alleen ervaring met die spray en hij is loeihard.... :cool: |
De dobbelsteen viel pardoes op zes! :D
|
behangplaksel. als je een echt lange hanekam wil, is dit volgens mn vrienden t enige wat werkt:p
|
Stierensperma.
|
Citaat:
|
Touperen en haarlak erin spuiten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb trouwens gehoord dat het met die kinderlijm die ze op basisscholen gebruiken ook gaat. |
Citaat:
|
Lang leven de Fancy.
Goed, gebruik de search functie. Suikerwater. Behanglijm. |
"Hanenkam".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
shampoo.
|
behangerslijm? :D
|
Ach.. Hanekam alto's willen gewoon op Jim lijken , maar durven ze geen mouwloze shirtjes te dragen met een mars logo erop..
Watjes :nono: :o |
je mengt gewoon een ei met bier en bind het met maizena. als je dat in je haar doet wordt het met de fohn keihard en blijft het staan (y)
|
Citaat:
|
Of je gaat naar de Chill Out, en haalt daar zo'n geel potje gel op..
Daarmee kan je zelfs je armharen rechtop krijgen :| |
laat je horen of het gelukt is?
|
Behangplaksel of iets dergelijks. Maar het lijkt me wel ontzettend slecht voor je haar.
|
je zult er vast wel speciale gels voor hebben. ga eens langs de kapper en vraag daar eens.
|
Tussen alle zinloze replys vallen misschien wel een paar nuttige tips te halen. Verder slotje, dit schiet niet op natuurlijk.
|
hmz, met zon hoofd kan je het beste een heel lange pony nemen
|
Citaat:
|
Beetje druk bezig hmm :D yeahyeah
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |