![]() |
Metallica, Slipknot + Support KoRn 21 Juni Amsterdam Arena
Wie gaat er allemaal heen en voor wie ga je? Ik uiteraard en dan voor korn
|
|
Ok.
Ik niet want 50 euro :s (n) |
|
Hocico staat al op 6!!
|
Thx! (y)
We zullen within temptatoin 'n p00pie laten ruiken |
Ach wat is nou 50 euro, als je kijkt naar hoe bekend de bands zijn, en dat dan in 1 concert...
-edit- 53 euro voor staanplaatsen :p |
geen voor allen, allen voor geen.
vertaling: ik kom niet. |
same here. Ik zie korn iig op rock am ring, zal me niet verbazen als metallica er ook staat
|
Citaat:
|
je betaald dat geld al bijna voor de red hot chilli peppers alleen
|
haha nee hoor :D:D
|
Metallica al 2 keer gezien en t voorprog (wat ik ook eerder gezien heb) is werkelijk om te huilen, zo zie je echt wat van Metallica geworden is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik ga niet , was te laat met kaartjes en ik heb eigelijk zowieso geen zin om helemaal naar amsterdam daarvoor.En ook dat gekut met dik een halfjaar van tevoren al beginnen met de voorverkoop vink een beetje achterlijk... die hard of niet... ga zowieso naar werchter en hopelijk RAR, misschien staan ze ook nog eens op FOR... |
ik niet
geen geld, hoef korn niet te zien, en trouwens, van staanplaatsen poe ik zou het niet volhouden met die bands, zolang, en zitplaatsen, ik wil niet zitten bij een concert en het is toch uitverkocht |
waar is RAR eigenlijk? als t niet te ver in duitsland is wil ik wel overwegen om te gaan
|
Nopes, ik kan niet boehoehoe.... Laatste keer dat Slipknot in NL komt, en me is niet alleen fan van Avril btw maar ik heb ook een beetje de Hots voor Joey Jordison, hij kan echt super drummen!
En KoRn rules ook, van mijn part mag Metallica wel als achtergrondkoortje, die zijn de laatste tijd niet echt bepaald super(ik vond ze vroeger beter)... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |