![]() |
De dood "wedstrijd"
Kan iemand mij een mooi gedichtje schrijven dat ik kan voorlezen bij de aula van mijn opa?
:eek: Moge de beste winnen! :eek: |
eh....
ten eerste: menig dichter kan niet onder druk dichten (ik nie tenminste) ten 2e: is het niet mooier als je het zelf schrijft voor je opa? dan zit er wat persoonlijks in, dat is toch veel mooier??? niet?? |
Citaat:
dat lijkt me ook logisch. |
Citaat:
|
zoek iets van een bekende dichter... > plint heeft hele mooie gedichten op condoleance kaarten bijvoorbeeld en er zijn veel dichtbundels die specifiek gedichten over de dood bevatten
dat lijkt me gepaster, eigenlijk.. |
Ik zou als ik jou was zelf een gedicht maken,..
Dat zegt meer over hoe jij hem kende enzo.. Het gaat er niet om dat het super mooi is en gaat om de gevoelens en het idee dat jij er aan gewerkt hebt.. Zie maar wat je doet Succes! *kus* |
Ik vond het eigenlijk een beetje vreemd dat je hier 'wedstrijd' bij schreef :bloos:. Maar ik sluit mij aan bij de rest; ik denk niet dat iemand anders, die hem totaal niet kent, een passend gedicht kan schrijven; in dat geval zou het denk ik, veel te algemeen worden en niet echt geschikt... wat je inderdaad zou kunnen doen is óf zelf schrijven, óf proberen een passend gedicht van een bekende dichter te gebruiken.
|
OK sorry dan maar, maar ik ben totaal GEEN dichter en ik kan der geen flikker van, maarja aula komt dichterbij :(
Trouwes et was me eerste post op EEN forum ooit, ik wist echt niet hoe ik het moest doen enzo Dan maar geen gedicht en alleen janke :( *wijziging* nogmaals sorry |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |