![]() |
Nieuw Agnostic Front album
new Agnostic Front album coming up
Whats up everybody! Happy New Year, sorry its been a while since an update. There will be a lot of new things going on over here this year. Keep checking back, I'm sure you will be presently surprised. Right now I'm in at Planet Z studios doing preproduction for the new Agnostic Front album that is tentatively titled "Another Voice" and let me tell you this stuff is amazing. It's easily their heaviest most crossover album yet! Roger leaves for tour with The Disasters soon so when we finish up with the AF stuff a new band on my label called The Autumn Offering will be entering Planet Z and I will be co-producing that album with Zeuss. Take care everybody, Jamey Jasta http://www.jameyjasta.com/jameyandroger.jpg bron: www.jameyjasta.com Dit voorspelt weinig goeds, en hoewel ik best naar de laatste drie albums kon luisteren, vrees ik nu toch wel het ergste. Zal één van de grootste NYHC-bands zo'n klote eind hebben? :( Let op het Six Feet Under shirt op de foto ;) |
mja ach ze hebben mij nooit echt heel erg kunnen boeien ofzo
|
Citaat:
|
ha, een vriend van me luistert naar punk en hij vind het slecht. hij liet me een clip van ze zien en ik stemde in dat het echt een stelletje mongolen zijn. maarja, dat vind ik en ik heb er toch geen verstand van.
|
agnostic front vink nix
|
das dan behoorlijk kut als ze op de crossover toer gaan maarja dead juppies was ook al kut. Ze hebben z'n beste tijd gehad (n)
|
Dat SFU shirt wordt door jamey jasta gedragen op die foto en voor zover ik weet zit die niet in AF.
Als ik de titel van het nieuwe album zie gaan ze meer terug naar de stijl die ze op One Voice speelden en dat is een stuk beter dan die ROTZOOI die ze op de laatste 3 albums speelden. Maar toch, geef mij maar Victim in Pain en Cause for Alarm... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |