![]() |
iets anders dan ephedra
weten jullie misschien betere of relaxedere pillen als ephedra ik heb deze een tijdje genomen maar op den duur werken ze niet meer en krijg ik er alleen maar koppijn van!
dus weet iemand nog andere pillen waarvan je energie krijgt en relaxed gaat voelen die bij de smartshop te koop zijn? |
Misschien zou je het eens wat minder vaak moeten doen
|
ik heb het nooit vaak gedaan af en toe in het weekend, en het is al best lang geleden, eerst werd ik er altijd wel relaxed van maar een andere keer kreeg ik egt knallende koppijn toen heb ik het later nog een keer genomen en weer koppijn en dan heb ik er maar 1
|
:) Dextro Energy
|
Juist 6 rollen dextro en dan werkt ut wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
..keertje aan t eind van een trip anderhalve rol ofzo op zitte vrete... :bloos: |
Citaat:
persoonlijk vind ik ephedra bagger en dextro alleen maar handig |
Citaat:
|
ten eerste
kijk eens in het enerverende kruiden topic ten tweede, wat dacht je van amfetamine? |
fijn al die reacties maar heb nog steeds geen antwoord?
wat zijn relaxde pillen van de smartshop? wat gebruiken jullie, hebben jullie gebruikt en vinden jullie lekker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat voor gevoel geeft het?wat is er anders aan dan ephedra?
|
heel energiek gevoel.
Ephdra is een voedingssuppelement, amfetamine is een oppepper |
waar haal je het?
|
bij de betere huisdealer
|
Citaat:
Erkende Dealer :p |
ja, naast die grote laboratoria :p
|
Citaat:
ga anders voor de guarana of kolanoot. of ga sporten, heb je ook meer energie als je uitgaat ;) Ikzelf gebruik soms Kolanoot, is heel wakker in je hoofd, niet zoals guarana waar je energie in je lichaam van krijgt. ja van koalanoot ook wel maar toch anders. de voorkeur gaat bij mij uit voor kolanoot EN guarana :) of kijk in het enerverende kruiden topic, staat volgens mij ALLES! nou ja, bijna alles dan :p |
pep!
|
Keta!
|
van keta word je niet wakker ofzo hoor :p
|
keta :| neuj neuj :nono: totaal anders ;)
|
Ik was er gister anders aardig wakker van :D Hoewel ik wel gelijk in slaap ben gevallen na een half uurtje in bed liggen ( :confused: beetje rare zin)en maar 6 uur geslapen en nu klaar wakker ben :D
|
keta was toch tripmiddel? :s
|
Nah, (persoonlijk) vind ik het meer een zwalkmiddel :p Beetje wazig lopen en fokt up evenwicht. Geestelijk is het wel een tripmiddel, lichamelijk een evenwichtsfokker :p
|
dus geen pep right?
|
nee, geen pep, maar wel leuk :p
|
ik ga denk weer ff pep halen vandaag
(smartshop) geen speed ofzo :p |
Huh, sinds wanneer haal je pep bij de smartshop? :eek:
;) |
ja duh geen amfetamine ofzo, maar ik vind guarana best wel pepperig hoor enzo
*beseft opeens* owja ik heb nog 2 potjes Kolanoot, ik hoef niet te gaan :D |
Ik heb nog cola staan :p
|
ik maak altijd mijn eigen cola :p
met jus d'orange ofzo :p |
ik met water en lichaamseigen vloeistoffen
|
Citaat:
|
Mja, dat bedoel ik dus met geestelijk effect van keta :)
|
Citaat:
|
LSA
Kava kava Qat @ de Smart Speed Ghb Xtc coke dxm 2C-B @ de plaatselijke dealer |
en als je je plaatselijke dealer niet weet, dan word je zelf dealer :D
|
Citaat:
Ik had btw het topic vd topicstarter maar half doorgelezen... Dus uuhmz, b'tje offtopic wellicht :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |