![]() |
Donnie Brasco
Vanavond 22.00 op net 5.
Wie gaat er kijken? |
Opnemen :)
|
heb hem op dvd :cool:
|
Ik ga hem zeker kijken. Verwacht er erg veel van , na wat ik er van gehoord heb.
|
Meesterlijke film, met absoluut de beste rol van Depp tot op heden. En tja.....Pacino. Die doet het natuurlijk ook niet echt slecht :) :D
|
Misschien ga ik hem kijken, maar volgens mij heeft m'n vader hem ook op dvd.
|
Ik heb 'em een paar weken geleden al gezien, is best een goede film. Een maffia-film met al Pacino is eigenlijk altijd goed.
|
Heb hem ook op dvd. Aanrader om te kopen want hij kost maar 5 euro ofzo :)
|
Citaat:
|
Hmm ik hou niet zo van dat macho maffia gedoe (n)
|
Hmmm ik vond het nou niet bepaald een spetterende film moet ik zeggen... :s
|
Ik heb hem op dvd en heb nog geen tijd gehad om de film te kijken :o maar daar zal snel verandering in komen.
|
Ik wou em zien. En opnemen. Alleen allebei niet gedaan. Misschien zo nog ff een stukje kijken en ik leen em nogwel van een vriendin
|
Dan zal 't wel aan mij liggen dat ik er niks aan vond. Wel qua cast en acteerwerk. Maar 't kon me niet boeien.
|
Ik heb m al op DVD.
Goeie film, maar zeker niet de sterkste maffia-film. Gewoon, degelijk; met goed acteerwerk en mooie muziek. |
Citaat:
|
Leuk, niet speciaal.
|
Citaat:
|
Ik heb het eerste uur oid gekeken, boeide me totaal niet, dus niet meer verder gekeken (n)
|
Ik vond m wel goed.
Maar kan iemand me ff vertellen wat er precies gebeurde in die auto toen Lefty dat artikel had laten zien? Dat heb ik een beetje gemist door mn vader.. |
Spoiler
|
Ik heb 'm gekeken, vond 'm niet zo heel fantastisch maar op zich wel goed. Ik had 'm vast beter gevonden als ik minder moe was geweest.
|
ik heb het begin gezien, maar dat maffia gedoe heeft mij ook nog nooit echt geboeid... dus toen overgezapt naar 10 things :o
|
Ik wou 'm zien, maar ben met m'n lamme hoofd in slaap gevallen bij Will&Grace. Zonde.
|
Citaat:
|
Citaat:
wtf weet je hoe geniaal die film ik houd er niet van om films op tv te bekijken want commercials (n) |
Citaat:
|
ik ook geloof ik..
not sure tho' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |