![]() |
hiphop rulezzz
ok ff kijken.. wie houden er allemaal van hiphop??? ben benieuwd namelijk op de hoeveelheid reacties :) en heeft er nog iemand goeie nrs?? kom maar op ;)
greetzzzzzzzz :D |
:cool:
nelly owned da house. |
enge buren
|
jah ik ben lief :rolleyes: gelukkig dat er ook nog aardige mensen bestaan.. thnx ;)
|
Citaat:
|
owwww jah tis de 1e x dat ik hier ben.... nou ja uhmmmm wat voor soort hiphop..... pffff ;) sean paul bijv..? maar bijna alles vind ik dan wel leuk ben ni so moeilijk :D
|
vanilla ice
|
nou! maar de nieuwe outkast moet je zekers even checken.
|
check this out!
www.bobbytrap.nl/vijftigcent |
wat voor hiphop vind je vet dan?
50 cent zeker? -edit- oja sean paul. -geen verstand van- |
hiphop kan echt relaxt zijn
wu-tang clan shaolin worldwide the roots the seed 2.0 (niet echt hiphop maar cool) relax calling ya name (idem) brainpower je moest waarschijnlijk gaan wu-tang clan M.E.T.H.O.D. M.A.N mark ronson ooh wee nas one mic (prachtig) |
SEAN PAUL?????????????????????????
GA toch weg joh, das geen hiphop.............. |
wel waar :p
|
niet.
|
nou roep jij dr eens n paar......
|
Mobb F*cking Deep :cool:
|
en wu-tang clan dies coowl
|
De nieuwe cLOUDDEAD is gelekt :cool:
|
Best wel een trieste bedoeling dat hiphop (en dan bedoel ik vooral Eminem en z'n holmaat 50cent). Maargoed, kwestie van smaak lijkt me...
|
Sean Paul is geen hiphop. :nono:
|
Sean Paul is dance-hall, inclusief foute vormgeving (ja, dat lettertype is gratis verkrijgbaar op het net). (y)
|
Citaat:
ik een paar noemen, ok. *copy*paste* sole, dose one, clouddead, why?, boom bip, jel, alias, odd nosdam, deep puddle dynamics, Aesop rock, awol one, jeru the damaja, prefuse 73, eyedea, buck 65, Jedi mind tricks, Atmosphere, Dilated peoples, josh martinez, omid, indepth, abstract rude, Cunninlynguists, moka only, Dj Shadow, DJ Krush, Dj Format, Dj Vadim, Dj q-bert, mr dibbs, Company flow, Young blood brassband, anti-pop consortium, c-mon & kispsky, The roots, Jurassic 5, cannibal ox, mr dibbs, Blackalicious, Mr lif, Zion I, The pharcyde, Unknown prophets, Non prophets, Wee bee foolish, Non phixion, Necro, Rjd2, Funkdoobiest, Souls of mischief, Mf doom, Deep puddle dynamics, Group home, Grand agent, Declaime, mf doom, kool keith a.k.a dr octagon enz. |
Citaat:
|
Geen Blackstar Annuhhh? Blackstar vind ik één van de beste hiphopacts ooit.
|
blackstar is ook wel vet ja. mos def ook. zoveeeeeeel nog.
|
Funkmaster Flex is ook wel goed. En Gangstarr.
|
zeker ja :)
maar ATMOSPHERE is de shit anticon ook nog altijd. |
Anticon heb ik weleens een nummer van gehoord, die andere ken ik niet. Waar is het mee te vergelijken?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) :cool: |
Citaat:
atmosphere is nergens mee te vergelijken, download maar. :) |
jurassic 5
tribe called quest gang*starr wu-tang clan dat is goede hip-hop. |
Citaat:
arsonists is vet :) |
Citaat:
tips: the woman with the tatooed hands fuck you lucy if i was santa clause coming back home to you god loves ugly ach, eigenlijk zijn er geen echt slechte nummers van atmosphere, alles wat ze maken is goed (y) . Sean paul is dancehall inderdaad, nelly en p diddy zijn wel hiphop, maar zijn dan weer ontiegelijk slechte hiphop, annuhhhhh had een goed lijstje(iets te veel anticon :o ), maar ik miste toch little brother en j-live en juggaknots en murs en nog wat. En the arsonists zijn uit elkaar dacht ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Date of birth was wel iets minder, maar toch nog steeds behoorlijk goed, survive blijft een van mijn favoriete nummers. Ze kunnen stuk voor stuk gewoon echt goed rappen, dat heb je niet vaak bij een groep, dan is er meestal 1 die boven de rest uit steekt. |
Citaat:
@lovetear: merci. Edit: wat nummers gedownload, klinkt goed. (y) Nog een aanrader: DJ Honda. |
Tjah wat ik goeie hiphop vind...of wat erop lijkt..:
Sean Paul NERD en wel meer maar daar weet ik de naam niet van :cool: |
mobb deep
wu tang clan big L gangstarr dat is hiphop |
Phil Da Agony - Blunted
geweldig nummer verder Young MC - Bust A Move Kriss Kross - Jump (:)) extince - spraakwater 9wel nederhop, maar meest ingenieuze lyrics ever in het nederlands zo'n beetje) jazzy jeff & J-live - break it down cannibal ox - iron galaxy frans bauer - heb je even voor mij onee |
en sean paul is geen hiphop
en ik word echt helemaal gek van al die ja rule shit die altijd zo stoer lopen te doen met hun murder inc jojojo ik ben gangstaaa ik vermoord jou als jij wijs doet terwijl ze niks ergers dan een keukenmesje ooit in hun hand hebben gehad en dat noemt men dan fucking hiphop....ok ik word gek |
Ik heb meestal een behoorlijke hekel aan HipHop,
maar ik vind NERD, the Roots en Outkast wel leuk... Ik heb er trouwens behoorlijk weinig verstand van... |
Over 50 cent en eminem gesproken, die komen dus naar pinkpop( zeiden ze op 3fm)
|
Citaat:
Vroegah, toen maakten ze tenminste nog echte hip-hop: *doelt op* Public Enemy Africa Bambataa Eric B en Rakim LL Cool J Grandmaster Flash & the fab 5 Beasty Boys KRS-One Pete Rock Digital Underground *en nog vele andere grootheden Hip-hop vond zijn oorsprong rond 1973 toen DJ Cool Herc (en MC Coke Le Rock) de bruutste stukken funk , soul en Jazz aan elkaar begonnen te mixen.... Hip-hop was geboren |
Kvind alleen de oude hiphop cool (niet alles dan)
|
vroeger....toen sex nog vies was en de lucht nog schoon
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Pop is toch niet 1 muziekstijl, dat is toch zo'n beetje alles, zolang het maar top40 is? |
hmmmpff.. hip hop (y) (en indie rock!)
anticon ja.. en peanuts&corn, plague language, shadow animals etc.. yay! buck 65! (talkin' honkey blues wordt steeds beter hoe meer ik er naar luister!) en oh ja.. de nieuwe cLOUDDEAD :) nog steeds wennen.. maar wel erg goed! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |