![]() |
direct...
Nu komt Di-rect toch naar onze school toe..
Iedereen superblij en aant gillen... Maar ik heb er geen fuck zin in, omdat ik Di-rect geen fuck aan vind.. Meer mensen die er zo over zouden denken? Of zou ik er gewoon heen moeten gaan? |
Ach, als je met vrienden bent kan je toch gewoon lol met hun hebben?
Di-rect zou ik nou ook niet voor uit me bed komen... Ik weet bijna zeker dat er zometeen di-rect compleet afgekraakt gaat worden door de forummers hier die voornamelijk punk / emo / whatever zijn ;) |
--> Psychologie
|
:d
|
Je kan het zo leuk maken als je zelf wilt, zorg gewoon dat je met een groep vrienden bent.. wordt vast wel leuk joh :)
|
whaaa, kwamen ze maar bij ons op school..! :o :p
|
gewoon gaan met iemand die ze ook niet geweldig vindt, kan je lachen
|
Slipjes gooien.
|
Kei hard MAIDEN! roepen.. :o
|
Als je het kut vind, ga je niet. Simpel.
|
Citaat:
|
nee, SLAYERRRRR roepen.
|
Gewoon naakt gaan stagediven..
|
Ik denk dan 'ga niet kijken' als je het geen zak aan vind?! Je wordt vast niet verplicht om er te gaan staan luisteren
|
ik volg de direct-tour iedere dag met mijn kraampje met goedkope tomaten
verdient overigens best goed |
zuip je klem en laat je borsten zien op het podium, dan ben je al een betere act dan direct
|
direct (n) :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach meisje als je er geen fuck zin in heb, dan ga je toch niet? Simple as that. |
Ik zou wel gaan. Ik kan enkele nummers van Di-Rect meezingen denk ik. Dus gewoon wat alcohol drinken en meeblairen. Is altijd leuk vind ik.
|
**banned**
|
** ongewenst **
|
waar je je wel niet om druk maakt kind (n)
|
Citaat:
|
** edit **
|
** edit **
|
** ongewenst **
|
vervelend.
|
** banned **
|
mijn vriendje lijkt op iemand van direct.
oh en. je hóeft toch niet te gaan? dagje vrij zou ik zeggen. of wat queen zei, ook leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die zanger probeerde mijn ex te regelen, maar faalde :D
Volgens haar zijn het een stel pubers (n) Maar ze speelde dus cello in de clip 'inside my head' (je ziet haar in de eerste paar seconden van de clip) :cool: |
Citaat:
|
ik ga denk ik gewoon lekker uitslapen in me bed en zelf thuis wa goeie muziek gaan lusteren, hoef die gayhoofden nie te zien:s
|
Citaat:
IK LIJK GODVERDOMME NIET OP SPIKE |
Citaat:
|
Niemand in mijn familie lijkt op Spike.
|
Ufke, in principe behoort je moeder wel tot je familie
|
Citaat:
Ghehe...over snel beinvloeden gesproken.. |
Citaat:
en hahaha @ ufke en wimwok |
ontopic dan maarweer
|
Als jij geen zin erin hebt, ga je toch gewoon niet :) Of je gaat en negeert het feit dat je er nix aan vindt en hebt gewoon lol of je gaat er heen en doet of je het leuk vindt en trekt het in het extreme... Wat je zelf wil.
Heb ze een keer live gezien en ik heb me best geamuseerd. |
Citaat:
keertje def rhymz bekogeld op bevrijdingsfestival in rotjeknor. paar jaar terug. het blijft leuk, ondanks het puberale karakter van de actie. |
artus: ik neuk al hun moeders in khan
emoboy: gewoon gaan lachen! uitlachen! vooraan gaan staan, je vinger uitsteken en heeeeel hard gaan lachen! maar tis toch best leuk dat zon 'grote' band naar je school komt! ik zout wel leuk vinden iig! |
ik hou van rock maar ik vind hun te zacht maar ik heb verder geen problemen ermee
|
Citaat:
|
ze zijn ook bij mij op school geweest.. ik vond ze ook niet zo geweldig maar live zijn ze wel grappig...
en nog een tip: alle wipkippen uit gaan lachen dan is je dag zo weer beter :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |