![]() |
Ongesteld.... Maandverband of tampons?
Zelf maandverband :bloos: , want tampon blijf ik voelen, helaas. En jullie?
|
Maandverband blijf je ook voelen. ;)
Doe je een tampon wel goed in? |
Een tampon vind ik ook niet altijd even prettig zitten, vooral als ik er niet meer zo veel last van heb maar het is weer wel frisser. Dus eerst tampons dan maandverband.
|
Citaat:
|
tampons!
|
Ik gebruik alleen tampons, maandverband vind ik vies.
Tampons zijn ideaal. Als je ze voelt zitten breng je ze niet diep genoeg in. |
maandverband vind ik niet zo hygienisch en het zit niet fijn.
tampons (y) |
Ik vind maandverband best vies zitten.
Tampons dus, blij dat ze die dingen hebben uitgevonden ;) Ohja, gewone tampons zaten bij mij ook niet goed, maar ik heb nu met inbrenghuls van Tampax en dat gaat perfect! |
Dat wissel ik af... Meestal de eerste 2 dagen vooral maandverband, en bij het sporten (natuurlijk) tampons, daarna ligt het eraan waar ik heen ga en wat ik ga doen. Tampons vind ik fijner, geeft een schoner gevoel.
|
tampons, want maandverband voel ik zitten :P
Daarbij zijn tampons wat hygienischer (als je ze goed gebruikt) en heb je niet dat als je een tijdje zit en dan opstaat dat er dan een klodder menstruatievocht zo *bloeb* uit je valt. Op de laatste dag gebruik ik alleen een inlegkruisje, want dan is er niet meer genoeg vocht om een tampon binnen 6 uur te vullen, ook niet een minitampon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
's Nachts maandverband, overdag tampons. Tampons, dat is me toch een uitvinding! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik overdag tampons. 's Avonds maandverband.
|
tampons!
zeker weten dat voel je tenminste niet en maandverband vind ik niet zo fris.. zeker niet in de zomer dan gaat t zo plakken.. bleghh |
Tampons, vind ik veel fijner zitten dan maandverband en ook een stuk hygienischer.
|
Tampons.
|
Van tampons krijg/kreeg ik meer buikpijn. Ik gebruik ze alleen als het écht moet. :)
|
Nou als ik die tampons d'r eerst eens in kreeg dan zou 'k ze ook wel gaan gebruiken, maar omdat dat nog steeds niet lukt.......... en soms lukt het wel maar dan voel ik 'm nog, en voor m'n gevoel moet hij wel vreselijk ver voor ik nix meer voel.
dus daarom gebruik ik nog steeds maar maandverband |
Citaat:
|
overdag tampons, 's nachts maandverband.
ik gebruik nog altijd tampons met inbrenghuls, want zonder krijg ik hem nooit ver genoeg; dat gaat pijn doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duidelijk tampons, zoals sarahbressers als zei, je voelt echt het bloed er *bloep* uit komen stromen.. En bijvoorbeeld als je met maandverband op de fiets gaat en je stapt af zit echt alles vastgeplekt, en moet je daar midden op het schoolplein heel sneaky alles los trekken :S Niet echt ideaal nee..
|
Maandverband.. tampons alleen als ik ergens heen moet, of bij zwemmen ofzo.
Eerder gebruikte ik altijd tampons, maar de laatste tijd doet dat (na de eerste) ineens vreselijk veel pijn en daar heb ik helemaal geen zin in. |
Tampons, maandverband voelt vies.
|
Voornamelijk tampons, als ik langer dan acht uur slaap gebruik ik meestal maandverband en aan het eind ook omdat ik dan kan zien wanneer het over is.
|
Eerst maandverband, toen tampons en nu weer maandverband,want sinds de pil is het zo licht dat ik zelf de allerkleinste niet nodig heb, ik gebruik of de eerste dag wel maandverband en de rest inlegkruisjes.
Voor de mensen met problemen met tampons, neem ze met inbrenghuls. Heel makkelijk! |
Tampons, absoluut. Maandverband voelt vies, dat is echt niks voor mij.
|
Zeker tampons (y) , maar 's nachts maandverband, vind ik overigens wel beetje vies.. Maar ik durf 's nachts echt geen tampon 'in' te houden..
|
Tampons(y)
|
tampons, en de 1e 3 nachten tampons en maandverband
|
altijd tampons,is veel schoner,je voelt dat bloed niet 'lopen' enje voelt niet dat je m inhebt terwijl maandverband gaat schuren en niet lekker zit (n) dus tampons (y)
|
Ik gebruik vrijwel altijd tampons (ook maandverband, maar dan alleen 's nachts), voelt gewoon veel frisser.
|
Ik gebruik altijd tampons. Heb ook nooit iets anders gebruikt, omdat ik toen nog nederlands niveau waterpolo deed, dus moest gewoon iedere dag trainen. Tampons bevallen me goed, je volet ze niet zitten en ik vind het zelf wat schoner, tenminste zo voel ik me.
|
k gebruik nog steeds maandverband en zo heel erg vind ik het niet, mar k heb toch liever tampons denk k.
mn vriendin gaf me zo'n eh..ding..en als je dat langzaam omhoog drukt schiet je tampon omhoog. (als het goed is :p ) inbrengbuis..noem ik het maar voor het gemak. want k wil graag aan de tampons. maar k krijg ze er af en toe niet in en dan pak k gewoon maandverband. :o |
Ik begin nu eindelijk te wennen aan tampons dus misschien maak ik binnenkort de overstap. Hoewel ik bedenkingen heb over de hygiene. (Je moet toch aan al die vieze wc deuren zitten voor je dat ding indoet.) Maar maandverband met clipjes staat bij mij nog steeds met stip bovenaan.
|
Definitely tampons, eerst was het maandverband, omdat ik tampons niet fatsoenlijk inkreeg, was ik altijd 'n half uur bezig ofzo,...maar nu gebruik tampons van Tampax, dus ook met zo'n inbrenghuls, echt superfijn! En als je de ''normale'' gebruikt, dan kan je ook de ''kleine inbrenghuls'' pakken (moet je dus eerst uit elkaar schuiven voordat je hem weer in elkaar schuift,...) Dus dan heb je ook niet van die ''grote rollen'' in je tas zitten.
|
Tampons zijn (y)
Ik durfde ze eerst niet te gebruiken ,ze gingen er maar niet in of maar half echt een drama ! Maar nu gaat het prima en ik kan me niet meer voorstellen een leven zonder tampons ;) Bah maandverband gebruik ik echt nooit meer,zo vies. Alleen inlegkruisjes voor de lichtere dagen en wat dikkere inlegkruisjes voor 's nachts. |
Tampons (y)
Maandverband voelt zo vies aan :s |
Tampons !
maandverband voelt aan alsof je een pamper aan hebt en het voelt niet hygiënisch aan.. s'nachts wel maandverband natuurlijk |
Beetje afwisselend eigenlijk, tampons vind ik wel fijner anders voel je gewoon dat bloed uit je lopen..
|
tampons
geweldige uitvinding dat (y) |
Alleen maar tampons
|
maandverband. Ik wil best tampons proberen, maar ik heb geen idee hoe dat moet en het lijkt me doodeng
|
tampons :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |