![]() |
wat vind je van marco borsato
Ik vind hem heel erg goed en maakt mooie liedjes.. :)
|
al z'n nummer zijn gewoon covers uit het italiaans.. maarja, hij heeft er wel veel succes mee (y)
ik vind t een beetje zeiknummers, maar best leuk om sporadisch te horen |
ik vind zijn coltruien leuker dan zijn muziek
|
Citaat:
|
Tis niet helemaal mijn muziek, maar hij heeft wel talent. Margherita is mooi :)
|
Citaat:
|
tegen de muur met die vent!
|
Werkelijk 3x niks (n)
|
hij hep een goeie stem
maar geen goeie nummers |
Ach ja af en toe eens een goed nummer en als je beetje in de mood bent kan je er wel van genieten.
|
De meeeeste drooomen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog.
Z'n enige wel aardige nummer, rest vind ik niets. |
marco is kabeltrui
|
Hij heeft best wel een mooie stem en sommige liedjes van hem vind ik heel mooi (Margarita, Waarom nou jij), maar errug nep dat ie niet z'n eigen liedjes schrijft en dat alles zo op elkaar lijkt.. :(
|
Marco Borsato één van die artiesten die zelfde meest truie mensen nog weleens kunnen waarderen. Ik vind 'm goed.
|
ach ja tis wel een stuk beter dan al dat gordon & replay gezanik, of wat dan ook
|
Citaat:
|
Kvind wel dat hij 1 vande betere (solo)zangers van NL is maar het is inderdaadniet echt mijn muziek!
|
Citaat:
|
in vier woorden: ruk
|
Ik vind zijn muziek erg goed. Niet dat ik z'n CD's koop, maar iedere keer als hij weer een nieuw nummer uitbrengt -dat ook altijd weer goed is; "Afscheid nemen bestaat niet" bv- komt dat direct in m'n muzieklijst.
Ook de persoon Borsato vind ik erg symphatiek. Wat hij doet voor War Child vind ik geweldig! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
die ene die zo gaat 'je bent een vieze vuile trut en rot op' vind ik wel okay.
de rest niet |
Citaat:
|
wel zielig
ga je trouwen en dan gaat hij zingen al is het wel een lekker ding (y) |
Citaat:
Ik heb die vent live gezien. En nee, ik kan d'r niks mee. Zat nederlandstalige muziek die véél beter is. (maar ook véél meer dat nog minder is. maargoed.) |
Ik vind 'm wel aardig, maar z'n muziek vind ik slecht, ik erger me vooral aan de geforceerd op rijm vertaalde teksten.
|
Citaat:
|
Citaat:
originele serie ervan nog? |
geen idee, ff vragen voor je
weichy, heb je die foto's van je moeder nog liggen? |
jongens toch :nono:
marco heeft altijd van die leuke rijmpjes "ik zit bij je achterop de fiets we gaan steeds wat harder ik zie bijna niets" <3 |
Ik vind 'Nooit meer een morgen' van hem een verschrikkelijk goed nummer. Voor een Nederlandse zanger vind ik hem wel oké.
|
Iel, iel, iel, ik vind 'm helemaal 3x nix...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er zat een flashy marco-screensaver bij (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Marco Borsato wel een lekkere geile beer.
|
Idd Kevin, lekker wijf is't
|
|
ik ken alle hits!!!
en playbackte marco in groep 6! en was uiteraard de beste :D |
Geef mij maar Blöf.
|
Ik leef niet meer voor jou!
Binnen! Dromen zijn bedrog! Hoe HARD is Marco!! |
(n)
|
marco roelleert :cool:
|
wat vind je van marco borsato
KUT |
Citaat:
en marco..sja, jammere gast, maar zn muziek is zo nu en dan als je ervoor in de stemming bent wel enigzins te pruimen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |