![]() |
Cola + asperientje = XTC???
Hej mensen.. Laatst hoorde ik van iemand dat als je een asperientje in cola deed, en dat opdronk, dat je dan hetzelfde effect had als bij XTC...
Is dit waar? en zo ja, kan je hieran verslaafd raken :D |
warme pan + ei = gebakken ei???
moet je eens voor de gein een ei in een pan doen, dan wordt het een gebakken ei...ten misnte dat hoorde ik laatste |
Citaat:
|
De combinatie cafeine (cola) en een bestanddeel uit asperine zou best voor een extra energiekick kunnen zorgen. Of dit hetzelfde effect heeft als xtc weet ik niet.
Zo gek is je vraag niet. Ik ben wel eens aan de alcohol gegaan en tegelijkertijd wat saridonnetjes ingenomen, de combinatie voor een perfect slaapmiddel. Of je verslaafd zou kunnen raken? Tsja, je kunt altijd ergens verslaafd aan raken als je het prettig vind. |
Nou ik heb ook weleens een aspirientje met cola ingenomen....weet wel dat ik de hele nacht niet heb kunnen slapen hehe..werd er echt hyperactief van.... :eek:
maareh om ff te antwoorden op je vraag: Geen idee |
lijkt me vrij sterk.
|
probeer het zou ik zeggen (y)
|
Citaat:
ja man dik hard man gaaf man |
Niet hetzelfde effect als xtc. Maar het kan best dat het effect van de cafeine versterkt is als je er een aspirientje bij slikt.
|
Ik heb wel gehoord dat je er heel veel energie van zou krijgen.
Maar ik nam zelf altijd mijn aspirientjes in met wat er ook maar voor drinken in m'n buurt was (meestal fanta, cola, 7up ed) en ik heb d'r nooit iets van gemerkt :) |
Citaat:
Citaat:
|
het geeft wel een lichte energieboost (heel licht) maar het is op geen enkele manier vergelijkbaar met XTC.
|
Citaat:
|
toen ik echt ziek was hed ik de 1e dag 6 paracetamol op en koffie en cola dus volgensmij is het onzin
|
Citaat:
maar komt het in je maag dan niet bij elkaar? (heb d'r geen verstand van) |
Dan zou dan op de bijsluiter van een aspirine moeten staan. En voor zover ik weet staat dat er niet.
|
Citaat:
Ik neem nooit paracetemol/asperine oid. met cola in dus ik zou het niet weten, maar het lijkt me sterk dat het hetzelfde effect heeft als xtc, aangezien dat effect wel wat meer is dan alleen een energieboost. Ik denk dat het echte mdma gevoel niet met huismiddeltjes te evenaren is :o. |
--> Drugs en alcohol
|
en ook hier blijft het een domme vraag ;)
|
Citaat:
Nog nooit iets van gemerkt om eerlijk te zijn. |
Nee het is dikke onzin, zoals zeehond al zei, misschien een heel klein beetje meer energie tijdelijk (maar dat kan ook alleen door cola komen)...
tja je hebt van die mensen, maarja alles wat jij doet is toch wel leuk ^das bruut nr btw mot je downe :) ik ben btje knetter duz dsa niks an te doen :cool: vandaar de spoken waarschijnlijk...dei leiden je af en daarom mot je achter de comp, dan merk je het niet (ook al zijn ze er misschien wel) :D |
Neej da's niet correct (n) ...Was het maar waar ;)
...Cola heeft geen dusdanige wisselwerking met asperine dat het een 'xtc-effect' zou hebben.. Maybe dat caffine-gevoelige mensen een lichtelijk rush ervaren. Dit is echter in geen opzicht te vergelijken met xtc/ [edit] ....Leuker is om een rauw stukje kipfilet in je cola te gooien! De kip gaat helemaal verschrompelen :D [/edit] |
ik ben het wel met mutant eens trouwens dat domme vragfen niet bestaan
alhoewel......*denkt na* opzich (nee domme vragen bestaan wel :eek: mot je amar us anagaan???) |
Citaat:
..Heb je teveel in-cola-opgeloste-asperines gehad ;) :rolleyes: |
ha ja ik las het en ik dacht let's try
het bevalt :D |
Nope, werkt niet. :p
|
grapjas
|
:D mja wie verzint zoiets trouwens?
|
|
inhoudsloos dus
|
ik snap niet waar mensen dit idee vandaan kunnen halen. Ik slik kilo's aspirine als ik migraine heb en drink liters cola dan, omdat dat vaak een van de weinige dingen is die ik binnen kan houden. Ik wordt er niet high, snel, hyper of watdanook van.
|
Citaat:
snuif gewoon veel ijm :D werkt ook, maar cola niet :p |
Citaat:
Maar lijkt me idd sterk dat het echt effect heeft.. is namelijk ook een ander fabeltje over cola en asperine: dat je er hypergeil van wordt... en dat heb ik ook nog nooit gemerkt... |
Citaat:
|
of baileys en cola :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3 maal daags chaos, 3 maal daags
:p |
tuurlijk is het verslavend, net zoals cola zonder aspirine
|
Mjah bekende wat ik er van heb gehoord is dat je er enorm geil van wordt.
Maar dat hoorde je allemaal op de basisschool, en toen wist je nog niet wat rukken was, dus niet echt ontopic vind ik |
Ik deed altijd heel erg sterke aanmaakkoffie met aspirine als ik hoofdpijn had ofzo. Daar kreeg je wel een energierush van :) ..
Maja dat krijg je van alléén heel erg sterke aanmaakkoffie ook :D . |
je hebt caffeïne aspirine (dat rijmt ;))
|
ik geloof er niets van
|
nam vroeger vaak aspirine's (ook met cola) heb er nooit iets van gemerkt.
Merkte sowieso weinig van de caffeïne (dronk vroeger elke dag wel 1 fles cola minimaal :p) |
aspirine in je bier is wel lekker :)
|
Tijdens uitwisseling naar duitsland hadden we dus aspirine voor xtc aan een dude in de kroeg verkocht... Door suggestie kreeg hij een xtc-gevoel :p Nja, da's natuurlijk weer een heel ander verhaal :D (placebo effect)
|
Citaat:
|
Citaat:
nie zoveel spammen joh ;) |
Citaat:
|
vandaag hebben we het uitgeprobeerd.
Golden power blikje met 2 paracetamols erin....en k merkte geen ene fuck :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |