![]() |
Wat kan ik vragen voor mijn pentium 4?
Hallo weet iemand de prijs van een pentium 4 moederboard met een 1,6 ghz processor en 256mb ram?
Want ik wil dat graag verkopen maar weet bij god niet hoeveel dat waard is alvast bedankt |
€80 - €100 ofzo?
|
Citaat:
Je kunt altijd nog omlaag gaan :) 1050 is wel een schandalig hoge prijs! Daar koop ik denk ik toch wel een Athlon 64 3200+ PC voor, nieuw EDIT: Oh, die 1050 reactie is verwijderd :| |
Ehm gaat het hier over een systeem, of alleen proc/koeler/mobo en geheugen? In dat laatste geval is 150 euro toch echt te veel.
Duron 1600MHz met mobo en 256MB DDR kost zo'n 115 euro. En dat is echt stukken sneller dan een 1.6GHz Willamette processor met 256MB SDRAM. |
Citaat:
|
Neej gewoon proc/koeler/mobo/geheugen
100 euro jah? |
Citaat:
Ik zou 90 euro vragen en omlaag gaan tot 60 (diepst), ligt ook een beetje aan de staat van de hardware... |
hardware is gewoon goed nix mis mee maar ik heb nu nieuwere spulletjes.
|
Je kunt 100 euro graagprijs doen
zijn er wel die het ervoor willen geven Pentium 4 klinkt goed of het dat waard is, is een ander verhaal natuurlijk. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok thnx allemaal :P
|
Waaruit concludeert Enlight dat de TS SDRAM heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
€ 120
Ga er maar een beetje boven zitten, omdat ik ook ooit zo een topic heb geopend en iedereen riep €200, terwijl op Ebay iemand 300 en een ander 400 heeft geboden en toen heb ik m natuurlijk meteen verkocht ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik ging er inderdaad vanuit dat hij SDRAM heeft. Dat is ook meestal zo. Maargoed, even checken met AIDA32 kan geen kwaad. |
512 MB PC2700 zit erin.
|
Citaat:
|
Vaal, wat voor mobo heb je? (AIDA32)
Zo weten we het zeker. :) |
Citaat:
|
Dat zou voor Intel i845 chipset staan en die heeft idd DDR support.
Kun je via AIDA32 ook zien dat het om een echte Willamette processor gaat? Zo ja dan heeft Willamette dus wel DDR support, ik dacht altijd dat het óf SDRAM was óf RDRAM. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |