![]() |
weed
Ik moet altijd hyper worden en bij vrienden zijn als ik stoned ben ben ik dat niet en zit ik ergens alleen word ik helemaal gestoord van :mad: Waarom is dat zo? :confused:
|
Citaat:
May be is 't een soort spanning oid, waardoor je hyper wordt (?) |
Ik moet gewoon druk worden weet je maar me vrienden worden ook druk dus we gaan altijd lol trappen en zo maar doe ik dit niet en zit ik eenzaam ergens dan word ik er gek van en dan is het geen pretje
|
Citaat:
..Als je je ergens bevindt waar je je niet 'veilig' voelt, kun je je met wiet best klote voelen. (KAN) [edut]Wanneer je interpunctie in je post gebruikt, vergemakkelijkt dat het lezen ervan... Wellicht :) ...Don't take that as an offense! [/edit] |
Citaat:
Zeg maar gerust dat die aap snel interpunctie moet gaan leren gebruiken, want zo snapt niemand er wat van. |
Citaat:
|
Anders ga je NIET blowen en ben je wel lekker actief (y)
|
Citaat:
@ P Mocht ik het verkeerd geïnterpreteerd hebben, wil je dan ff uitleggen hoe het dan wél in elkaar steekt? |
Owh, dan blow je gewoon niet (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
(Like i did... one hour ago :D) |
of ben je bang dat die vrienden je laten vallen dan ofzo?
|
Citaat:
maar begrijp wel btje wat je bedoelt. ook als je met vrienden bent en er moeten allemaal mensen weg (Spelbrekers!!) is dat soms gewoon kut als je stoned bent... |
^btje overdreven niet....zolang je maar mensen overhoud en in je eentje stoned zijn is ook wel us chill toch.
|
in je eentje stoned zijn is net zo fijn als met zijn allen stoned zijn alleen minder gezellig net zoals het fijn is om ergens ff alleen te zijn maar met meer mensen is het gezellger :cool:
|
ja maar soms wil je ff alleen zijn, lekker dromen of lol hebben op het ik zit stoned
|
idd dat zeg ik tis even fijn maja in je eentje is het gewoon minder gezellig, kan nog wel prettig zijn
:) |
in je eentje stoned zijn kan echt wel leuk zijn. Richt jezelf gewoon naar binnen, laat je gevoel de vrije loop gaan en geniet van alles wat je meemaakt
|
Citaat:
|
en nu ist wachten op de TS :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ha----ha-----------ha
|
Citaat:
|
opzich topic sluiter ja ;). Bitte ontopic blijven.
|
je wordt hyper of je moet het worden??
sorry ik volg je niet :p anyway als je hyper wordt tja das toch rlx ben je iig nie zo fucking duf als je het moet worden tja van wie moet dat dan?? en je kunt ook niet blowen. Anders haal je een keer alsem in de smartshop en draai je een joint met alsem en wiet (of hasj) dan wordt iedereen wel chill ;) |
ow toch wel
|
:eek:
|
:confused:
|
Blowen geeft altijd andere effecten, de ene keer val je haast in slaap, dan ben je vrolijk en dan ben je actief.. Ligt ook absluut aan je humeur.!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |