![]() |
.nl Website
Ik wil mijn eigen .nl site kopen, maar waar kan ik dat betrouwbaar en niet zo duur doen?
dank. |
kweetnie kennis van ons had ladot, werkte goed de prijs weet ik niet.
|
Citaat:
Bijna alle hosting providers doen het. Kijk even op hosting.pagina.nl voor de hosters (Of www.sidn.nl) |
|
ik zit bij www.flexwebhosting.nl en dat werkt heel goed bij mij, tot nu toe nog nergens problemen mee gehad.
|
|
Citaat:
De inkoopprijs ligt op € 4,28 per jaar (nieuwe tarieven vanaf 1 januari 2004). Ze maken dus vrijwel geen winst, zeker niet als je de 59 Eurocent registratiekosten er nogeens bij optelt. Lijkt mij geen stabiele partij dat bruist van de continuïteit. |
Tarieven zijn voor een prijs van 0,90 cent per kwartaal dus 3,60 per jaar
De eerste maand kost nog maar 50 cent :) Dat maakt de eerste jaar 4,10 Zelf weet ik dat hij de domein naam voor inkoop prijs inkoopt dus kan hij ze goed koper leveren. Domein naam staat gewoon op mijn dus als het verkeerd gaat kan ik hem zo verhuizen. En waarom 20 euro vragen als het voor de helft kan :) (Prijzen: bron: http://www.sidn.nl/sidn/flat/Algemee...IDN/index.html) |
idd prijzen van domeinregistratie verschillen nog al van 6 tot 16 euro per jaar...
hmm ik moet toch maar eens een domein fixen en een hostje...2 biertjes/cola's per maand minder en je hebt het er al uit ongeveer :p |
Ladot? begin daar maar niet aan....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ook al ben je lid van het Stichting Domein regristratie Nederland. Je bent altijd verplicht om elk jaar het schamele bedrag van 3,60 over te maken.
Volgens mij is dit niet kopen :) |
Citaat:
Dat je per jaar betaald betekend niet dat je het huurt.. Het dfomein koop je gewoon, jij bent de eigenaar, niet iemand anders.. SIDN is geen eigenaar, die registreerd alleen dat soort crap.. |
Je kunt dit volgens mij het beste doen bij het bedrijf waar je ook een host hebt. Als je je site zelf host maakt het niet zoveel uit. Een .nl domein is overal voor zo'n 12,- per jaar te krijgen/huren/whatever.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |