![]() |
[spel] weerwolven spel #2.1
|
jullie zijn te erg
hou nou toch eens op met spammen echt, straks mogen we gewoon niet meer spelen hoor.. |
Ok dan wijzig ik m'n bericht wel zodat jullie topic niet te vol word, redelijk lief toch :o
Ik zou dit x echt proberen op te letten en er snel bij te zijn, want ik wil ook een x meedoen :( |
psssssst....
Spoiler
|
we zijn nog bezig met deel 2, maar met deel drie mag je wel meedoen hoor :)
de spammerds spammen het hele topic vol.. |
let: dit is geen nieuw spel dit is gewoon het vervolg van het spel zelf,
niet spammen dus alleen dingen die te maken hebben met het spel, anders zakt hij maar naar beneden en word hij vanzelf geupt, de enige die mag spammen om hem te uppen als hij van pagina 1 dreigt te verdwijnen is AlopiA |
ik denk dat we btw voor het volgende spel maar 20 deelnemers toe moeten laten, en degenen die het eerst zijn mogen meedoen ofzo, iedereen meld zich al aan, das weer niet fair tegenover mensen die niet zo vaak kijken :)
|
Citaat:
|
Ik zal me echt inhouden dit topic :o Heeft iedereen al gestemd deze ronde?
|
Ik vind dat er alleen mensen mogen deelnemen die de vorige keren te laat waren :evil:
|
Citaat:
25 deelnemers 4 wolven 2 tovenaars 2 zieners 2 wolfsbane 15 dorpelingen |
Citaat:
|
Citaat:
verder heeft nog niet iedereen gestemd..dus we moeten nog even wachten.. |
Ik heb een drang dat ik in elk topic op DK moet reageren. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
dus bv. Spelleider X telt en pm't voor functies 1 t/m 15 spelleider y telt en pm't voor functies 16 t/m 25 het voordeel hiervan is dat je per spelleider gewoon 2 ww heb en 1 tovenaar en 1 wolfsbane, bij het tellen is ook geen probleem want ze kunnen a) de stemmen vergelijken of b) 2 mensen per ronde laten ophangen/eten (oftewel je speelt 2 keer in 1) |
25 deelnemers, dat is beter ja. Of 2 spellen apart? Dat er 2 verschillende spellen tegelijk worden gespeeld? Nee dat wordt te verwarrend
|
Citaat:
dus 4 ww 2 toven 2 wolfsbane 2 zieners, alleen moet je wel opletten naar welke spelleider je pm't dan worden er ook 2 mensen opgehangen en 2 opgegeten |
Citaat:
|
Citaat:
:P:P:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ALOPIAAAAAAAA
niet zo spammen spammerds! maar ik wil de uitslag! |
Volgens mij gaat Alopia lasergamen! Weerwolven kunnen niet geraakt worden :p!
|
Ja.. de uitslag en een nieuw spel (y)
|
Kan deze dicht, want dit is al het derde topic in 2 weken.
|
Citaat:
|
Dit gaat nergens meer over, bovendien is 2.1 geen alternatief om een derde topic over dit onderwerp te omzeilen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |