Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Tranen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=717273)

Divine Desire 10-01-2004 16:28

Tranen

-deleted-

Super Muis 10-01-2004 18:14

mooi (y) het klinkt hier en daar naar mijn mening alleen een beetje te "gerijmd" (3e strofe)

het onderwerp is volgens mij behoorlijk cliché, maar toch vind ik het gedicht niet cliché klinken (Y)

Niemande 10-01-2004 19:09

omdat het niet zo had moeten zijn.

Die zin loopt wat mij betreft niet helemaal lekker..

Maar ik vind het wel een erg mooi gedicht, ik vind het eigenlijk ook niet echt te gerijmd of zo... Het loopt juist wel vlotjes.

En het is jouw;)

Divine Desire 10-01-2004 20:45

dank jullie wel voor jullie reactie :)

Misschien is het onderwerp wel een beetje cliche, maar de achter liggende gedachte nie.. maar die kunnen jullie ook niet weten, maar als je hem zou weten zouden jullie de achterliggende boodschap begrijpen en zou het geen cliche meer zijn .. oef. klinkt ingewikkeld. never mind :p

vind het al harstikke tof dat jullie reageren :)

DD

Dolores 11-01-2004 16:57

Mooi gedicht, echt waar! 1 dingetje dat ik iets minder vind; 2e strofe, laatste zin (omdat het niet zo had moeten zijn). 'k Vind die zin er niet mooi tussen staan.. dat kan ik verder ook niet zo goed uitleggen, misschien gewoon omdat ie naar verhouding vrij lang is.

'k Ben nog altijd van plan hier zelf ook nog eens wat gedichten van mijzelf te posten, maar nadat ik dan weer van die goede gedichten hier lees besluit ik dat toch maar niet te doen....

Divine Desire 11-01-2004 17:36

niet bang zijn dat je gedichten niet goed genoeg zijn, of dat andere beter zijn :) Gewoon posten, grote kans dat het gewoon mee valt :) :)

Liefs,
DD

Dolores 11-01-2004 17:42

Citaat:

Divine Desire schreef op 11-01-2004 @ 18:36:
niet bang zijn dat je gedichten niet goed genoeg zijn, of dat andere beter zijn :) Gewoon posten, grote kans dat het gewoon mee valt :) :)

Liefs,
DD

Ja, k ben gewoon erg kritisch ;) En ik kan niet zo goed tegen kritiek... dus ja. Maarja, ben wel benieuwd wat anderen van mijn gedichten vinden, dus k zal binnekort idd maar gewoon wat posten.

aapje 11-01-2004 22:17

ik denk dat ik hiervan alleen maar kan zeggen dat het voor mij het perfecte gedicht is op het juiste moment..
mn complimenten, hij komt af en toe wat gerijmd over maar niet zo dat ik me eraan stoor

Fine 11-01-2004 22:20

Wow wat een prachtig gedicht:D Zit mooie inhoud in :D Ik vind dat je het heel erg super goed:P Kortom KEIGAAF heb uitgedrukt:D

Divine Desire 15-01-2004 16:30

dankjullie wel :)

yoepi 16-01-2004 16:27

Citaat:

dionnetje schreef op 11-01-2004 @ 17:57:

'k Ben nog altijd van plan hier zelf ook nog eens wat gedichten van mijzelf te posten, maar nadat ik dan weer van die goede gedichten hier lees besluit ik dat toch maar niet te doen....

inderdaad. misschien durf ik het toch nog wel een x-tje te proberen...

Flowerless 17-01-2004 09:30

:eek: Heel mooi gedicht....

Mag ik hem opslaan??? :bloos:

Divine Desire 17-01-2004 12:42

van mij mag je :p alje maar onthoud dattie van mij is ;)

Flowerless 17-01-2004 18:48

Citaat:

Divine Desire schreef op 17-01-2004 @ 13:42:
van mij mag je :p alje maar onthoud dattie van mij is ;)

;) je naam staat er al bij :p

lovetear 18-01-2004 08:29

Hmm, smaken verschillen, ik vind hem niet zo mooi. Tranen komt mij iets te vaak terug, gevoelens en gedachtes(gedachten?) vind ik wel genoeg eigenlijk.

niemand is 't vertrouwen,

Bedoel je niet: niemand is te vertrouwen?

en dat heb jij alleen maar beaamt.

Vind ik iets te lang, daardoor leest het niet zo soepel vind ik.

Maar goed, dit soort dingetjes zijn allemaal niet zo erg, zolang het gedicht maar raakt. Mij doet het op de een of andere manier niets. Anderen wel, dus dat zal wel aan mij liggen :) .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.