![]() |
PUNK in Ede
De aankomende concertjes in Ede!!
http://www.ohello.nl/image/user/albu...13231.jpg_.jpg De show van 5 januari is niet op 5 januari, MAAR op 15 januari! Alles show's in de PEPtalk zijn Gratis!! Meer info: www.jcpeptalk.nl |
staat wel wat vets tussen maar Ede is me ver en dan zou het toch gaan om Beans, Antidote en Filaments en die spelen binnenkort ook al samen in de Volta in Amsterdam, wat veel dichter bij mij is.
|
jezus, leer eens een plaatje verkleinen
|
Hoezo...tis toch prima zo? Als het je niet bevalt dan kijk je er toch gewoon niet naar?
|
Whaha, dwaas. :D
|
Wat komt er allemaal dan?
|
ede is kut met het openbaar vervoer.
ik ga dus niet. en het interresseert me ook niet zoveel dat daar een paar brakke stinkende klotebandjes met smerige honden komen in een of ander verrot onhygienisch kraakpand. |
Citaat:
dat maakt mij ook nooit zoveel uit. |
Citaat:
Zo ja, wie weet dat ik dan wel naar die revealed show ga.. Zo nee, dat word het een stuk lastiger.. |
Revealed :cool:
Wie weet ga ik wel ff kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerste het zijn geen stinkende klote bandjes...en als je dat wel vind raad ik je aan een einde aan je leven te maken! Ten tweede honden zijn op deze shows niet toegestaan, laat staan smerige honden! Ten derde het is geen kraakpand, maar een jongerencentrum dat 1 of 2 jaar geleden nieuw is gebouwd! Onhygienisch zal het dus niet zijn! |
ede zuigt ga ik weer bij zijn.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondanks dat ik in Ede woon ga ik hier absoluut niet heen. Bands boeien me voor geen ene fuck. |
Moet de RawBerries nog steeds zien..
Dus als je de kans hebt om te gaan, zou ik het wel doen.. jammer dat het in Ede is.. Zie ze wel in het poortgebouw.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo weer ff omhoog dit topic!
|
Volgende week waarschijnlijk paraplufabriek in nymwegen, en daarna wacht ik denk ik tot chaos in maar weer komt ofzo.Ede is idd een kutverbinding :p
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is vrijdag aanstaande, niet volgende week. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Okey....maar dat is geen excuus om niet naar ede zuigt te gaan want dat wordt naast het station gehouden..!
|
hehe, kutverbinding is 'n kutsmoes indeed. :D
je neemt de trein naar ede-wageningen en dan is 't twee keer vallen en rollen met je krat bier en je staat er al. |
Citaat:
maar goeeed oke als het geweldige bands waren geweest dan had ik het gedaan, maar nou dus niet. |
Citaat:
ghehe :p |
Citaat:
Citaat:
The Filaments zijn toch wel even heel bruut. :)(y) imo dan. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo kut zijn de bands toch niet? The filaments (y) , antidote (ook leuk), beans (ook cool, en laatste optrede met ouwe bassist) En vooral de sfeer op ede zuigt!! (y) (y) (y) |
Antidote is wel cool. Beans vinnik niks (Rancid namelijk ook niet), die andere ken ik niet :)
|
Citaat:
|
Ede zuigt moet ik wel heen geloof ik... na eerst zeiken na holidays in the sun dat ik filaments gemist had en vervolgens op 5 december niet meegaan naar belgie kan ik het niet maken om weer niet mee te gaan naar de filaments
|
Citaat:
|
Citaat:
kutpunkers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
komen er ook oude punkers in rolstoelen?
|
Citaat:
|
Kut verbinding inderdaad, heb distillers daar gezien, was nog even aan 't ouwe hoeren met vrienden en alles, en toen kwam ik 'r achter dat de trein al een uur weg was.
Foto gespot met Brody dat wel ;) |
Citaat:
|
hey vet, de volgende ker als ik in ede ben bij mijn tante wil ik er wel even langs, waar/wat is het?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |