![]() |
Welke sport,hoevaak per week en waarom?
Ik vroeg me dus af welke sport(en) jullie doen, en hoevaak per week...
|
Taekwondo, 3 keer per week, totaal zo'n 5 uur. Soms wat meer...
|
Badminton, 1x per week, totaal dus 1,5 uur
|
Turnen, 1 uur per week, en 1 uur per week ben k hulpleiding bij kleutergym, dus des ok wel een beetje sporten:D
|
1x aerocic 1 uur
1x tea bo 1 uur 2x fitness 1.5 uur |
1 uur paardrijden en 1,5 tot 2 uur fitnes per week.
|
Heeft dit een doel? :)
badminton 1x2u korfbal 2x1u+wedstrijd ben niet zo sportief, gauw moe, gr, |
voetbal 3x per week
zwemmen 2 uur per week fitness 1 uur per week bovendien ga ik vaak hardlopen op zondag(10-15 km) |
ik zit niet op een sport, maar ik ga binnenkort denk ik op fitness....ik ga 6 mei ff kijken bij fitness hoe het daar is enzo
|
paardrijden, elke dag 'n uur.
soms in het weekend 2 of 3 uur. |
Geen... :p
|
4x per week fitness
|
2 x trainen voor voetbal 1.5 uur x per keer dus 3 uur
3 avonden fitness 1.5 uur lang dus 4,5 uur 1 wedstrijd 1,5 uur 1 x zaalvoetbal is ongever 3 kwartier totaal dus bijna 10 uur |
1,5 uur klassiek ballet les
1,5 uur jazzballet les Dat is vrij intensief, ben altijd he-le-maal dood daarna (vooral op spitzen dansen) Dan train ik zelf nog ong. 3 a 4 uur klassiek, modern en jazz dans. In de zomer ren ik elke week een uurtje door de polders. dus ong. 7 uur per week. |
ik dans, iedere vrijdag en zaterdag, in totaal zo'n 12 uur per week (dansacademie). zaterdags trouwens zonder pauze (asociaal hoor, k kan niet eens eten).
en dan nog 2 uur gym in de week op school en 7,5 uur fietsen per week. niemand die me inhaalt :D |
voordat ik pfeiffer kreeg :
3 uur in de week l-a dansen 3 uur in de week stijldansen 1 uur cityjam 1 uur streetdance 1 uur demogroep van de sportschool en dan nog helpen op de dansschool :) nu alleen nog maar 1 keer in de weeks 1 uur steps :S |
korfbal: 1x 1 uur trainen en 1x wedstrijd (maar meestal 2) gem. ongeveer 3 uur
|
Mountainbiken, eigenlijk elke zondag maar dat wordt meestal eens in de twee weken... In de vakantie vaker :D
En ik fiets elke dag 2 uur naar/van school... |
acro, 6 uur per week
|
zwemmen: een keer per week, anderhalf uurtje
voor de rest is de gemiddelde helling hier 8%, dus bergfietsen kan je der ook bijnemen ;) |
badminton, nu 3/4 uur les per week.
in competitietijd ook bijna elke week competitie (gem. 3 uur per keer) en we gaan straks als 't goed is eindelijk extra trainen! (y) dus dan nog zo'n 3/4 uur extra per week ofsow. zeilen. 3 uur per week. |
Citaat:
Ik volg nu 1 keer in de week Taekwondo training :) Daarnaast hou ik de technieken thuis bij en doe ook geregeld aan opdrukken en sit-ups.. |
handbal..
1x een uur teamtraining 1x anderhalf uur selectietraining 1x een uur wedstrijd skaten (lange afstanden)... 2x ongeveer anderhalf uur moutainbiken... 1x ongeveer anderhalf uur oh haha en ook nog elke dag een half uurtje naar school toe en een half uurtje naar huis fietsen... |
Ik skeeler, dus het is afhankelijk van het weer. Als het nat is dan ga ik niet te skeeleren. Maar als het ook maar een beetje kan ga ik te skeeleren(meestal een klein uur). Dus als het een week mooi weer is, skeeler ik meestal wel 1 keer per dag, en soms nog meer. En ik moet dagelijks 36 km fietsen van en naar school. Das dus in totaal 10 x
|
2x in de week voetballen
'k weet niet hoeveel uur dat is, gok ong. 2.5 uur :S |
waarom staat dit op l&g?
ik verplaats 'm naar sport. |
tennis 2/3x per week
1x training= 1uur competitie= 5 uur vrij = 2 uur |
elke zondagavond van 19.00 tot 21.00 studio sport kijken :D:D:D:D:D
|
badminton, 2 x 1,5 uur per week training, ook wedstrijden soms op zondag
|
slapen iedere dag:D :D :D :D
nee effe serieus op dit moment doe ik geen ssport maar ik ben er over aan het denken om volgend seizoen weer te gaan voetballen na 7 jaar |
Volleybal 3 1/2 uur in de week trainen plus nog een wedstrijd
|
Voetbal is nu klaar dus momenteel 2x per week tennis.
|
5x in de week hockey(3x trainen, 2x wedstrijd)
en 1 of 2 x per week boksen (als ik tijd heb 2x anders maar 1x) |
tennis 1x per week
af en toe een stuk skeeleren en schoolgym.. maar vaak eist het schoolgym al zijn tol.... ik ben een jaar geblesseerd geweest heb niets gedaan. en nu heb ik last van mijn nek enzo... dus het zit allemaal niet zo mee. Maar het gaat wel over hoor en dan gaan we er weer flink tegenaan. Ik vind het maar niets zo! |
basketbal, 2 of 3x per week trainen, vrijdag en zaterdag wedstrijden, alleen nu niet meer, competitie is afgelopen.:(
|
voetbal training 4 x per week
voetbal wedstrijd meestal 1x soms 2x pleintjes voetbal elke dag bijna |
3x per week hardlopen ongeveer 2,5 uur bij elkaar
|
3x in de week judo = 4 uur
1x in de week hardlopen = 1 uur |
handbal
training 2x2 uur wedstrijd 1 of 2 uur fitness 1x1 uur |
Citaat:
|
Ik ben het ff gaan ordenen (had ff niets te doen :D )
Taekwondo: 2 Badminton: 4 Turnen: 1 kleutergym: 1 aerocic: 1 tea bo: 1 fitness: 6 paardrijden: 2 korfbal: 2 voetbal: 5 zwemmen: 3 hardlopen: 4 dans: 2 Fietsen: 3 acro (?) :1 zeilen: 1 handbal: 3 skaten/skeeleren: 3 tennis: 2 vollybal: 1 hokey: 1 boksen: 1 basketbal: 1 judo: 1 Op nummer 1 staat: Fitnes (6) Op nummer 2 staat: Voetbal (5) Op nummer 3 staan: hardlopen en badminton Opzich was de top-3 vrij voorspelbaar, alleen badminton had ik niet verwacht. Er staan ook niet veel onbekende sporten tussen. Alleen acro ken ik niet. (y) |
En als ik zeg dat m'n zusje ook zwemt? ;).. maak van zwemmen dus maar snel "4" :D
|
Oja, ze zit op synchroonzwemmen btw en traint 4x per week, ik weet niet hoe lang.
|
uhm, is deze topic niet pas geweest??
maar goed ik doe aan hockey 3 x per week maandag 1 uur woensdag 1,5 uur zaterdag wedstrijd 70 min alleen et seizoen is nu afgelopen.... Alleen nog wel 2 toernooien :):D |
Volleybal: 2 x 2 uur trainen en wedstrijd, maak daar ook maar zo'n 2 uur van.
Tennis: 2 uur per week, ongeveer. 1 uurtje hardlopen per week en 2 uur wielrennen per week. Nou, dan kom je op (even tellen :D) 11 uur in de week, met wat speling natuurlijk :). |
Volleybal: 3 x per week trainen, één keer in de twee weken extra met een herenteam, en dan een wedstrijd.
met 3 x in de week: 6u trainen en 2u wedstrijd, met 4 x in de week: 8u trainen en 2u wedstrijd. Gemiddeld: 9u per week (Ik kan tellen!! :D) |
streetdance---------> 1 uurtje
fitniss-----------------> 2uurtjes Paardrijden----------> 4 uur in de week Hardlopen------------> 2 x in de week 1 tot 2uur kuzz monique |
hockey: 3x per week 1,5 uur training
1 x per week wedstrijd 70 min. tennis: 2 x per week 1 uur Verder heb ik 2 uur per week gym op school en golf ik soms nog, de laatste tijd wat minder. |
Fitness, gemiddeld 3 keer per week 1½ uur of 2 uur, ik mag gaan wanneer ik wil, doe het voor een betere conditie.
|
uh nog niets, ik fiets wel veel.
ik ga met me vriendin fitnessen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |