![]() |
jezelf beoordelen.
Als je jezelf vandaag een cijver kon geven tussen de 1 en de 10.
Welk cijver zou je jezelf vandaag geven dan? als je jezelf een 1 geeft wil dat dus zeggen dat je je wel erg klote voelt een 4 is ook nie goed een 7 is wel oke en een 10 is mega goed. nou jah etc etc spreekt natuurlijk voor zich. en owjah als je wil, meld dan ook ff waarom je je vandaag dat cijver geeft. Liefs kiki |
een 6 ofzo? waarom? uhm, k voel me niet goed maar ook niet slecht... vraag me niet waarom?
|
4.....ik voel me slecht,maar het kan erger
|
Een 8,5 want ik voel me goed! Alles gaat nu goed. Eerst ging alles wat slechter enzo, cijfers en alles. Maar nu voel ik me gelukkig:D :D
|
ik mezelf een 6,5
t gaat wel goed qua humeur, alleen het weer werkt deprimerend en keb buikpijn |
een 5. Precies in het midden. Ik voel me namelijk totaal verward. Ik wacht maar op een telefoontje/bezoekje van een bepaalde jongen en hij wilde me wat zeggen. Ik heb geen idee of het positief of negatief is, en niemand die zowel hem as mij kent kan mij dat vertellen... Ik ben gewoon heel :confused: en daarom een 5.
|
Een zesje. Ik voel me 'voldoende' genoeg om gewoon door de tijd te komen zonder gek te worden..
|
Ik denk voor oppervlakkig een 7, voel me redelijk, alleen wat moe
Achter de oppervlakkigheid 4, ik ben heel verdrietig en heel verward, ik ga gekwetst worden door een jongen en dat zie ik gewoon aankomen :( |
Citaat:
Ik voel me nu best euforisch, ook al zit ik nu wel in de stress :D Mijn pa kwam net terug van een klant (jippie, we hebben nu een nieuwe klant), en die heeft werk voor me in de IT (meehelpen netwerk opzetten, later programmeren) :o Aan de ene kant echt leuk, eindelijk weg van dit suffe kantoor .. aan de andere kant overdag geen forum meer, maar ja .. dat moest een keer gebeuren :) Na ja, ik heb nu 2 a 3 weken om hard te werken aan de 2e module van mijn opleiding, dus heb ik nu weinig tijd meer :o Druk .. druk .. druk ineens :D Houdt van verandering, zit wel in de stress nu .. dus aan de oppervlakte goed (8) .. daaronder liggend minder (5 - twijfelachtig), maar dat komt wel goed denk ik.. |
doe mij maar een 7,5. T gaat allemaal eigenlijkw el heel aardig, t kan beter, maar t kan ook zat slecher.
|
6.. aantal klote dingen gebeurd de afgelopen tijd... ook een aantal dingetjes die het weer een beetje goed maken.. en het vooruitzicht ziet er tamelijk bewolkt uit.. ergens schijnt ook het zonnetje :) en ergens anders onweert het hard :( tja tamelijk uiteenlopend...
|
5.5. ... zijn een aantal dingen die me bezighouden die 'k nie leuk vind.
|
Hoi Ik geef me zelf een cijfer tussen de 5 en 6 want het kan dat ik me eigen INÉÉNS over een half uurtje heeel slecht,verrot en verdrietig voel. dus..
Kuzzies mij:( |
1 want ik voel me onzettend k*t
|
Mag een negatief getal ook?!
Neh vast niet. Okay dan word het een 1, Omdat ik vandaag ruzie met m'n broertje had, en hij me in elkaar geslagen heeft. :( |
Citaat:
erg herkennend dat had ikzelf donderdag avond :( zomaar ik had eigenlijk geen eens ruzie me broer moest zich ff afreageren op iemand (zoals wel eens vaker) Nou jah heb nog altidj een gekneusde arm :( ma ja ik laat t dr natuurlijk nie bij zitten dus ga na me ouders, en me broer verzind een verhaal dat ik begonnen ben enzow, me ouders geloven dat en ik wordt uitgescholden door me vader en hij dreigt me ook te slaan. :( nou jah anyway toen was mijn humeur ook -10 ofzo is absoluut nie fijn, ma ja helaas mot ik het met dit gezin doen he :( |
een 6 was heel happy alleen verveel me nu heel erg
|
een vijfje.. misschien zelfs een vier, tgaat niet fijn vandaag :(
|
vijf, als ik ni te veel thuiskom
|
Nu een 4...Hij heeft nogsteeds niet gebeld en ik maak me zorgen:( Verder niet al te fijne gezinssituatie..waar ik morgen nog wel mee op vakantie ga..
|
een twee alles is gewoon helemaal klote de laatste tijd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
veel depri mensjes dan hiero..
voor mij ist vandaag een 8,5!!! |
ik denk lager als een 1 ...
ik heb veel mensen gekwetst afgelopen periode ..de een nog erger als de ander. ik heb veel dingen voor mezelf verpest door alles maar niet te serieus te nemen ofzo ..ik weet eerlijk gezegd niet hoe t zover is kunnen komen. |
Citaat:
:( |
6 ik veol me niet zo opperbest ma ook niet slecht dusja zo wat tussen beide
|
een 3
uhm omdat ik de afgelopen week best wel een heftig weekje heb gehad (n) heftiger dan ooit :( alhoewel het slechter kan gaat het nu behoorlijk kut so see y'all around bubaaj |
8 :) Net leuke vakantie gehad, vanavond uit, gewoon vrolijk en zo :) Niet 10 omdat ik :confused: ben ergens over... Magoe, tzal wel :)
|
Citaat:
|
Mag 4,5 ook? Voel me best wel kut, maar het kan naturalement ook slechter. 4.5 dus en anders 4
|
1...
|
als ik denk aan vorige week geef ik me een 8, ik voelde me goed maar op dit moment geef ik me een 5. pfff mijn humeur is dan ook zo wisselvallig en dat is kut!
|
Ik geef mezelf een dikke 3. :(
Ripper |
Citaat:
|
*komt wijziging aanbrengen*
vandaag ist een 5.75 :rolleyes: |
een 10 ik ben vandaag verkering gevraagd en heb ja gezegd!!!!!!!!!
|
Citaat:
Ik geef mezelf een.. eeeuh.... eenuh.... tja... euh... een 7? |
geestelijk een 7,5 oid
lichamelijk een 3 ofzo? |
een 10? ghehe ik heb ut fijn vandaag :p
|
op dit moment een 4
ik zag m'n ex vriend met een ander :( maar er komen betere tijden, soms een 8 soms een 1 |
Een 7, want ik voel me wel redelijk. Niet echt geweldig maar ook niet slecht. Ik zit er tussenin!
|
hmmz, een 8 voor dde ochtend
een 6 voor de middag en een 1 voor het eten |
vandaag was het een gemiddeld een 6½
uhm ik denk omdat het wel cosy was maar tog ik veel gezucht heb en ik weet wel waarom maar goed any other time moooooore :D voor zover d@mp bubaaj |
ik geef mezelf geen cyfer, verschilt gewoon van tijd tot tijd. ik ben wel tevreden met mezelf, dat moet ik erbij zeggen.
|
uhm ik geef..mezelf een 2,3 ofzow..
zucht,,...niets wil me meer lukken.. was het ook niet meer van plan :( |
iets van een 4.5, nu op dit moment
kan vanaaf weer heel anders zijn. zou vanaaf 2 kunnen zijn, maar ook 6... nu een 4.5. waarom? t gaat niet erg lekker, geen idee waarom niet. vandaag nix vervelends meegemaakt, pw engels ging voor mn gevoel nog wel redelijk, en tja, verder eigenlijk nix te klagen maar toch, er is toch 'iets'. iets dat me toch niet helemaal lekker maakt, maar kweet niet wat dat 'iets' is... gisteravond een 2. toen ging t echt niet lekker. t was negen uur, en had nog echt helemaal nix gedaan voor t pw van vandaag maarja, ben gaan schrijven en een half uurtje later was t toch een 6... |
mm een 5, net niet voldoende
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |